Komunikaty PR

Tarczyński rozbudowuje linię Naturalnie o trzy kolejne produkty

2021-03-08  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042
Do pobrania png ( 3.12 MB )

Tarczyński, znany producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych, poszerzył linię Naturalnie o kolejny segment kiełbasek śniadaniowych, które będą dopełnieniem oferty marki. Nowości, czyli Frankfurterki wieprzowe, Kiełbaski Wiedeńskie z cielęciną oraz Kiełbaski Białe z kurczaka dostępne będą na rynku od 8 marca 2021 r. Całą linię wyróżnia prosty, w pełni naturalny skład, bez dodatku konserwantów, fosforanów, glutaminianów czy sztucznych barwników.

Firma Tarczyński zdecydowała się na poszerzenie tej kategorii po ubiegłorocznym sukcesie, który przyniosło wprowadzenie do sprzedaży parówek z linii Naturalnie – 100% z szynki oraz 100% z kurczaka. Nowe produkty w kilka miesięcy podbiły rynek, otrzymując prestiżowe nagrody m.in. Najlepszy Produkt 2020 (nagroda konsumentów), I miejsce w rankingu parówek WP Finanse czy zwycięstwo w plebiscycie portalu CzytamyEtykiety.pl. 

– Linia Naturalnie jest owocem naszego wieloletniego doświadczenia i odpowiedzią na bieżące trendy. Badania pokazują, że naturalność komunikowana w produkcie kojarzy się z dbaniem zarówno o zdrowie, jak i środowisko. Krótkie składy to natomiast cechy, które najczęściej wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Warto podkreślić, że według badań firmy Mintel, Polska jest w czołówce państw europejskich pod względem zdrowych nawyków żywieniowych – aż 45% z nas unika produktów zawierających konserwanty. Jako marka Tarczyński chcemy promować wiedzę w zakresie racjonalnego odżywiania i towarzyszyć konsumentom w kreowaniu ich nawyków żywieniowych – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.

Trzy nowe produkty – Frankfurterki, Kiełbaski Wiedeńskie oraz Kiełbaski Białe – zadebiutują na sklepowych półkach 8 marca 2021 r., a ich premierze towarzyszyć będzie szeroko zakrojona, zintegrowana kampania promocyjna. Obejmie ona działania w przestrzeni digital, public relations, współpracę z influencerami, media społecznościowe, kampanie w mediach ogólnopolskich oraz obecność w ponad 40 stacjach tematycznych. Producent tradycyjnie już postawi także na promocję w prasie branżowej, sklepach oraz w kanałach dystrybucji. 

– W ramach trasy Naturalne Poranki podjęliśmy również bliską współpracę z programem Pytanie na Śniadanie, w ramach której nasz ambasador – Tomek Jakubiak – prezentuje widzom proste przepisy na zdrowe i pożywne śniadania z wykorzystaniem produktów marki Tarczyński. Rozwinięciem działań w telewizji jest nasza własna platforma komunikacyjna NaturalnePoranki.pl, gdzie dzielimy się jeszcze większą porcją inspiracji, wskazówek i pomysłów na najważniejszy posiłek dnia – dodaje Tomasz Tarczyński.

Linia Tarczyński Naturalnie obejmuje aktualnie 11 produktów, w tym parówki, wędliny, kiełbaski śniadaniowe, kiełbasy suche oraz kabanosy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha! Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:00

Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!

Monster Munch ogłasza start wyjątkowej loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są
Przemysł spożywczy Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
2024-06-25 | 23:20

Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?

Zapewne myślami jesteś już na wakacjach w nadmorskim kurorcie, ale sporym wyzwaniem wydaje się utrzymanie zdrowej diety podczas błogiego lenistwa na all inclusive. Ale jak tu nie
Przemysł spożywczy Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie
2024-06-24 | 11:15

Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie

Kolejną okazją do tego były warsztaty dla influencerów, zorganizowane w siedzibie Akademii – zabytkowym Dworku Ziemiańskim w Woli Suchożebrskiej. Tematem było grillowanie, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.