Komunikaty PR

Tarczyński rozbudowuje linię Naturalnie o trzy kolejne produkty

2021-03-08  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042
Do pobrania png ( 3.12 MB )

Tarczyński, znany producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych, poszerzył linię Naturalnie o kolejny segment kiełbasek śniadaniowych, które będą dopełnieniem oferty marki. Nowości, czyli Frankfurterki wieprzowe, Kiełbaski Wiedeńskie z cielęciną oraz Kiełbaski Białe z kurczaka dostępne będą na rynku od 8 marca 2021 r. Całą linię wyróżnia prosty, w pełni naturalny skład, bez dodatku konserwantów, fosforanów, glutaminianów czy sztucznych barwników.

Firma Tarczyński zdecydowała się na poszerzenie tej kategorii po ubiegłorocznym sukcesie, który przyniosło wprowadzenie do sprzedaży parówek z linii Naturalnie – 100% z szynki oraz 100% z kurczaka. Nowe produkty w kilka miesięcy podbiły rynek, otrzymując prestiżowe nagrody m.in. Najlepszy Produkt 2020 (nagroda konsumentów), I miejsce w rankingu parówek WP Finanse czy zwycięstwo w plebiscycie portalu CzytamyEtykiety.pl. 

– Linia Naturalnie jest owocem naszego wieloletniego doświadczenia i odpowiedzią na bieżące trendy. Badania pokazują, że naturalność komunikowana w produkcie kojarzy się z dbaniem zarówno o zdrowie, jak i środowisko. Krótkie składy to natomiast cechy, które najczęściej wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Warto podkreślić, że według badań firmy Mintel, Polska jest w czołówce państw europejskich pod względem zdrowych nawyków żywieniowych – aż 45% z nas unika produktów zawierających konserwanty. Jako marka Tarczyński chcemy promować wiedzę w zakresie racjonalnego odżywiania i towarzyszyć konsumentom w kreowaniu ich nawyków żywieniowych – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.

Trzy nowe produkty – Frankfurterki, Kiełbaski Wiedeńskie oraz Kiełbaski Białe – zadebiutują na sklepowych półkach 8 marca 2021 r., a ich premierze towarzyszyć będzie szeroko zakrojona, zintegrowana kampania promocyjna. Obejmie ona działania w przestrzeni digital, public relations, współpracę z influencerami, media społecznościowe, kampanie w mediach ogólnopolskich oraz obecność w ponad 40 stacjach tematycznych. Producent tradycyjnie już postawi także na promocję w prasie branżowej, sklepach oraz w kanałach dystrybucji. 

– W ramach trasy Naturalne Poranki podjęliśmy również bliską współpracę z programem Pytanie na Śniadanie, w ramach której nasz ambasador – Tomek Jakubiak – prezentuje widzom proste przepisy na zdrowe i pożywne śniadania z wykorzystaniem produktów marki Tarczyński. Rozwinięciem działań w telewizji jest nasza własna platforma komunikacyjna NaturalnePoranki.pl, gdzie dzielimy się jeszcze większą porcją inspiracji, wskazówek i pomysłów na najważniejszy posiłek dnia – dodaje Tomasz Tarczyński.

Linia Tarczyński Naturalnie obejmuje aktualnie 11 produktów, w tym parówki, wędliny, kiełbaski śniadaniowe, kiełbasy suche oraz kabanosy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.