Komunikaty PR

Tarczyński rozbudowuje linię Naturalnie o trzy kolejne produkty

2021-03-08  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042
Do pobrania png ( 3.12 MB )

Tarczyński, znany producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych, poszerzył linię Naturalnie o kolejny segment kiełbasek śniadaniowych, które będą dopełnieniem oferty marki. Nowości, czyli Frankfurterki wieprzowe, Kiełbaski Wiedeńskie z cielęciną oraz Kiełbaski Białe z kurczaka dostępne będą na rynku od 8 marca 2021 r. Całą linię wyróżnia prosty, w pełni naturalny skład, bez dodatku konserwantów, fosforanów, glutaminianów czy sztucznych barwników.

Firma Tarczyński zdecydowała się na poszerzenie tej kategorii po ubiegłorocznym sukcesie, który przyniosło wprowadzenie do sprzedaży parówek z linii Naturalnie – 100% z szynki oraz 100% z kurczaka. Nowe produkty w kilka miesięcy podbiły rynek, otrzymując prestiżowe nagrody m.in. Najlepszy Produkt 2020 (nagroda konsumentów), I miejsce w rankingu parówek WP Finanse czy zwycięstwo w plebiscycie portalu CzytamyEtykiety.pl. 

– Linia Naturalnie jest owocem naszego wieloletniego doświadczenia i odpowiedzią na bieżące trendy. Badania pokazują, że naturalność komunikowana w produkcie kojarzy się z dbaniem zarówno o zdrowie, jak i środowisko. Krótkie składy to natomiast cechy, które najczęściej wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Warto podkreślić, że według badań firmy Mintel, Polska jest w czołówce państw europejskich pod względem zdrowych nawyków żywieniowych – aż 45% z nas unika produktów zawierających konserwanty. Jako marka Tarczyński chcemy promować wiedzę w zakresie racjonalnego odżywiania i towarzyszyć konsumentom w kreowaniu ich nawyków żywieniowych – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.

Trzy nowe produkty – Frankfurterki, Kiełbaski Wiedeńskie oraz Kiełbaski Białe – zadebiutują na sklepowych półkach 8 marca 2021 r., a ich premierze towarzyszyć będzie szeroko zakrojona, zintegrowana kampania promocyjna. Obejmie ona działania w przestrzeni digital, public relations, współpracę z influencerami, media społecznościowe, kampanie w mediach ogólnopolskich oraz obecność w ponad 40 stacjach tematycznych. Producent tradycyjnie już postawi także na promocję w prasie branżowej, sklepach oraz w kanałach dystrybucji. 

– W ramach trasy Naturalne Poranki podjęliśmy również bliską współpracę z programem Pytanie na Śniadanie, w ramach której nasz ambasador – Tomek Jakubiak – prezentuje widzom proste przepisy na zdrowe i pożywne śniadania z wykorzystaniem produktów marki Tarczyński. Rozwinięciem działań w telewizji jest nasza własna platforma komunikacyjna NaturalnePoranki.pl, gdzie dzielimy się jeszcze większą porcją inspiracji, wskazówek i pomysłów na najważniejszy posiłek dnia – dodaje Tomasz Tarczyński.

Linia Tarczyński Naturalnie obejmuje aktualnie 11 produktów, w tym parówki, wędliny, kiełbaski śniadaniowe, kiełbasy suche oraz kabanosy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.