Tarczyński rozbudowuje linię Naturalnie o trzy kolejne produkty
Tarczyński, znany producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych, poszerzył linię Naturalnie o kolejny segment kiełbasek śniadaniowych, które będą dopełnieniem oferty marki. Nowości, czyli Frankfurterki wieprzowe, Kiełbaski Wiedeńskie z cielęciną oraz Kiełbaski Białe z kurczaka dostępne będą na rynku od 8 marca 2021 r. Całą linię wyróżnia prosty, w pełni naturalny skład, bez dodatku konserwantów, fosforanów, glutaminianów czy sztucznych barwników.
Firma Tarczyński zdecydowała się na poszerzenie tej kategorii po ubiegłorocznym sukcesie, który przyniosło wprowadzenie do sprzedaży parówek z linii Naturalnie – 100% z szynki oraz 100% z kurczaka. Nowe produkty w kilka miesięcy podbiły rynek, otrzymując prestiżowe nagrody m.in. Najlepszy Produkt 2020 (nagroda konsumentów), I miejsce w rankingu parówek WP Finanse czy zwycięstwo w plebiscycie portalu CzytamyEtykiety.pl.
– Linia Naturalnie jest owocem naszego wieloletniego doświadczenia i odpowiedzią na bieżące trendy. Badania pokazują, że naturalność komunikowana w produkcie kojarzy się z dbaniem zarówno o zdrowie, jak i środowisko. Krótkie składy to natomiast cechy, które najczęściej wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Warto podkreślić, że według badań firmy Mintel, Polska jest w czołówce państw europejskich pod względem zdrowych nawyków żywieniowych – aż 45% z nas unika produktów zawierających konserwanty. Jako marka Tarczyński chcemy promować wiedzę w zakresie racjonalnego odżywiania i towarzyszyć konsumentom w kreowaniu ich nawyków żywieniowych – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.
Trzy nowe produkty – Frankfurterki, Kiełbaski Wiedeńskie oraz Kiełbaski Białe – zadebiutują na sklepowych półkach 8 marca 2021 r., a ich premierze towarzyszyć będzie szeroko zakrojona, zintegrowana kampania promocyjna. Obejmie ona działania w przestrzeni digital, public relations, współpracę z influencerami, media społecznościowe, kampanie w mediach ogólnopolskich oraz obecność w ponad 40 stacjach tematycznych. Producent tradycyjnie już postawi także na promocję w prasie branżowej, sklepach oraz w kanałach dystrybucji.
– W ramach trasy Naturalne Poranki podjęliśmy również bliską współpracę z programem Pytanie na Śniadanie, w ramach której nasz ambasador – Tomek Jakubiak – prezentuje widzom proste przepisy na zdrowe i pożywne śniadania z wykorzystaniem produktów marki Tarczyński. Rozwinięciem działań w telewizji jest nasza własna platforma komunikacyjna NaturalnePoranki.pl, gdzie dzielimy się jeszcze większą porcją inspiracji, wskazówek i pomysłów na najważniejszy posiłek dnia – dodaje Tomasz Tarczyński.
Linia Tarczyński Naturalnie obejmuje aktualnie 11 produktów, w tym parówki, wędliny, kiełbaski śniadaniowe, kiełbasy suche oraz kabanosy.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.