Komunikaty PR

Tarczyński rusza z nową kampanią innowacyjnych kabanosów

2023-11-06  |  12:43
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

6 listopada 2023 r. - Popularny i lubiany muszkieter, trzy spoty, dwa hasła i ulubiona mięsna przekąska Polek i Polaków, czyli najbardziej cenione na rynku kabanosy. Tarczyński wystartował z nową kampanią reklamową „Oglądamy – Przekąszamy”, promującą nowości w asortymencie jakościowych kabanosów, flagowego produktu w portfolio marki. Szeroko zakrojone działania promocyjne będą prowadzone w telewizji, kanałach digital oraz w kinach, a ich celem jest umacnianie pozycji firmy jako niekwestionowanego lidera na polskim rynku w kategorii kabanosów.

Trzy spoty, trzy nowości

W nowej odsłonie kampanii wizerunkowej marki Tarczyński główną rolę grają trzy nowości  produktowe: pikantne Kabanosy Extreme, pełne smaku Kabanosy Nadziane i flagowe Kabanosy Exclusive w wersji ze zredukowaną ilością tłuszczu aż o 40%. Towarzyszy im ikoniczna już postać muszkietera i jego hasło „Znowu bym coś zjadł”. Każdy z tych produktów osadzony został w oddzielnym spocie. Krótkie filmy prezentują sytuacje, w jakich konsumenci chętnie sięgają po przekąski. Wszystkie łączą hasła budujące proste, codzienne skojarzenia: „oglądamy – przekąszamy” oraz „gramy – przekąszamy”.

Nowe spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych. Pojawią się również w mediach społecznościowych: na Facebooku, YouTube, Instagramie, TikToku oraz w kinach. Działania promocyjne potrwają do końca 2023 roku.

- Podkręcamy tempo i skalę działania. To kolejna kampania o imponujących zasięgach. Krótkie, humorystyczne spoty są częścią strategii, w której umacniamy naszą pozycję marki numer 1 w kategorii kabanosów z udziałem w rynku na poziomie blisko 70%. Obecnie ponad 90% Polaków deklaruje kupowanie kabanosów, ale niemal połowa z nich robi to tylko raz w miesiącu lub rzadziej. W kampanii  prezentujemy nasze nowości, które wielbicielom kabanosów i wszystkim zainteresowanym poszerzają wybór dostępnych wariantów. Tym samym chcemy zachęcać do wybierania kabanosów jako codziennej przekąski, po którą można sięgnąć w zwyczajnych sytuacjach, takich jak spędzanie czasu z bliskimi podczas oglądania filmów, gier czy odpoczynku. Naszym celem jest uprzyjemnianie tych chwil  oraz utrwalanie wizerunku marki oferującej przekąski dla każdego, po które można sięgnąć o dowolnej porze –  wyjaśnia Tomasz Tarczyński,  członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.

Tarczyński w swoich produktach stawia na innowacyjność, dzięki której nieustannie buduje i wzmacnia kategorię zwiększającą się z roku na rok o ponad 20%. Ten wzrost oznacza pojawianie się nowych potrzeb, jak i nowych konsumentów kategorii przekąsek mięsnych. Dla niekwestionowanego lidera kategorii to zaś okazja i zobowiązanie do wychodzenia naprzeciw tym potrzebom i zróżnicowanym grupom konsumentów. Niemal wszystkie nowości marki Tarczyński opierają się na unikalnej technologii kabanosów w postaci paluszków w stojącym opakowaniu ze struną, która zapewnia możliwość ponownego zamknięcia paczki. Dodatkowo firma stawia na nowe, intrygujące doznania smakowe proponując innowacyjną recepturę kabanosów z nadzieniem. W przypadku sztandarowych produktów marki, czyli kabanosów Exclusive, została zredukowana zawartość tłuszczu, a smaki podstawowe dla kategorii zyskały oblicze premium: zostały przygotowane w 100% z mięsa kurczaka i w 100% z mięsa z szynki wieprzowej.  

Spoty można obejrzeć tutaj:

spot 1: https://youtu.be/4kdTZrcKgmE

spot 2: https://youtu.be/16W8u8lfbIU

spot 3: https://youtu.be/PzU1hCF87IA

Za ich produkcję odpowiada Papaya Films, a za kreację Red8. Reżyserem spotów jest Piotr Janowski.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.