Komunikaty PR

Tarczyński rusza z nową kampanią innowacyjnych kabanosów

2023-11-06  |  12:43
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

6 listopada 2023 r. - Popularny i lubiany muszkieter, trzy spoty, dwa hasła i ulubiona mięsna przekąska Polek i Polaków, czyli najbardziej cenione na rynku kabanosy. Tarczyński wystartował z nową kampanią reklamową „Oglądamy – Przekąszamy”, promującą nowości w asortymencie jakościowych kabanosów, flagowego produktu w portfolio marki. Szeroko zakrojone działania promocyjne będą prowadzone w telewizji, kanałach digital oraz w kinach, a ich celem jest umacnianie pozycji firmy jako niekwestionowanego lidera na polskim rynku w kategorii kabanosów.

Trzy spoty, trzy nowości

W nowej odsłonie kampanii wizerunkowej marki Tarczyński główną rolę grają trzy nowości  produktowe: pikantne Kabanosy Extreme, pełne smaku Kabanosy Nadziane i flagowe Kabanosy Exclusive w wersji ze zredukowaną ilością tłuszczu aż o 40%. Towarzyszy im ikoniczna już postać muszkietera i jego hasło „Znowu bym coś zjadł”. Każdy z tych produktów osadzony został w oddzielnym spocie. Krótkie filmy prezentują sytuacje, w jakich konsumenci chętnie sięgają po przekąski. Wszystkie łączą hasła budujące proste, codzienne skojarzenia: „oglądamy – przekąszamy” oraz „gramy – przekąszamy”.

Nowe spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych. Pojawią się również w mediach społecznościowych: na Facebooku, YouTube, Instagramie, TikToku oraz w kinach. Działania promocyjne potrwają do końca 2023 roku.

- Podkręcamy tempo i skalę działania. To kolejna kampania o imponujących zasięgach. Krótkie, humorystyczne spoty są częścią strategii, w której umacniamy naszą pozycję marki numer 1 w kategorii kabanosów z udziałem w rynku na poziomie blisko 70%. Obecnie ponad 90% Polaków deklaruje kupowanie kabanosów, ale niemal połowa z nich robi to tylko raz w miesiącu lub rzadziej. W kampanii  prezentujemy nasze nowości, które wielbicielom kabanosów i wszystkim zainteresowanym poszerzają wybór dostępnych wariantów. Tym samym chcemy zachęcać do wybierania kabanosów jako codziennej przekąski, po którą można sięgnąć w zwyczajnych sytuacjach, takich jak spędzanie czasu z bliskimi podczas oglądania filmów, gier czy odpoczynku. Naszym celem jest uprzyjemnianie tych chwil  oraz utrwalanie wizerunku marki oferującej przekąski dla każdego, po które można sięgnąć o dowolnej porze –  wyjaśnia Tomasz Tarczyński,  członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.

Tarczyński w swoich produktach stawia na innowacyjność, dzięki której nieustannie buduje i wzmacnia kategorię zwiększającą się z roku na rok o ponad 20%. Ten wzrost oznacza pojawianie się nowych potrzeb, jak i nowych konsumentów kategorii przekąsek mięsnych. Dla niekwestionowanego lidera kategorii to zaś okazja i zobowiązanie do wychodzenia naprzeciw tym potrzebom i zróżnicowanym grupom konsumentów. Niemal wszystkie nowości marki Tarczyński opierają się na unikalnej technologii kabanosów w postaci paluszków w stojącym opakowaniu ze struną, która zapewnia możliwość ponownego zamknięcia paczki. Dodatkowo firma stawia na nowe, intrygujące doznania smakowe proponując innowacyjną recepturę kabanosów z nadzieniem. W przypadku sztandarowych produktów marki, czyli kabanosów Exclusive, została zredukowana zawartość tłuszczu, a smaki podstawowe dla kategorii zyskały oblicze premium: zostały przygotowane w 100% z mięsa kurczaka i w 100% z mięsa z szynki wieprzowej.  

Spoty można obejrzeć tutaj:

spot 1: https://youtu.be/4kdTZrcKgmE

spot 2: https://youtu.be/16W8u8lfbIU

spot 3: https://youtu.be/PzU1hCF87IA

Za ich produkcję odpowiada Papaya Films, a za kreację Red8. Reżyserem spotów jest Piotr Janowski.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.