Tarczyński rusza z nową kampanią innowacyjnych kabanosów

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
6 listopada 2023 r. - Popularny i lubiany muszkieter, trzy spoty, dwa hasła i ulubiona mięsna przekąska Polek i Polaków, czyli najbardziej cenione na rynku kabanosy. Tarczyński wystartował z nową kampanią reklamową „Oglądamy – Przekąszamy”, promującą nowości w asortymencie jakościowych kabanosów, flagowego produktu w portfolio marki. Szeroko zakrojone działania promocyjne będą prowadzone w telewizji, kanałach digital oraz w kinach, a ich celem jest umacnianie pozycji firmy jako niekwestionowanego lidera na polskim rynku w kategorii kabanosów.
Trzy spoty, trzy nowości
W nowej odsłonie kampanii wizerunkowej marki Tarczyński główną rolę grają trzy nowości produktowe: pikantne Kabanosy Extreme, pełne smaku Kabanosy Nadziane i flagowe Kabanosy Exclusive w wersji ze zredukowaną ilością tłuszczu aż o 40%. Towarzyszy im ikoniczna już postać muszkietera i jego hasło „Znowu bym coś zjadł”. Każdy z tych produktów osadzony został w oddzielnym spocie. Krótkie filmy prezentują sytuacje, w jakich konsumenci chętnie sięgają po przekąski. Wszystkie łączą hasła budujące proste, codzienne skojarzenia: „oglądamy – przekąszamy” oraz „gramy – przekąszamy”.
Nowe spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych. Pojawią się również w mediach społecznościowych: na Facebooku, YouTube, Instagramie, TikToku oraz w kinach. Działania promocyjne potrwają do końca 2023 roku.
- Podkręcamy tempo i skalę działania. To kolejna kampania o imponujących zasięgach. Krótkie, humorystyczne spoty są częścią strategii, w której umacniamy naszą pozycję marki numer 1 w kategorii kabanosów z udziałem w rynku na poziomie blisko 70%. Obecnie ponad 90% Polaków deklaruje kupowanie kabanosów, ale niemal połowa z nich robi to tylko raz w miesiącu lub rzadziej. W kampanii prezentujemy nasze nowości, które wielbicielom kabanosów i wszystkim zainteresowanym poszerzają wybór dostępnych wariantów. Tym samym chcemy zachęcać do wybierania kabanosów jako codziennej przekąski, po którą można sięgnąć w zwyczajnych sytuacjach, takich jak spędzanie czasu z bliskimi podczas oglądania filmów, gier czy odpoczynku. Naszym celem jest uprzyjemnianie tych chwil oraz utrwalanie wizerunku marki oferującej przekąski dla każdego, po które można sięgnąć o dowolnej porze – wyjaśnia Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
Tarczyński w swoich produktach stawia na innowacyjność, dzięki której nieustannie buduje i wzmacnia kategorię zwiększającą się z roku na rok o ponad 20%. Ten wzrost oznacza pojawianie się nowych potrzeb, jak i nowych konsumentów kategorii przekąsek mięsnych. Dla niekwestionowanego lidera kategorii to zaś okazja i zobowiązanie do wychodzenia naprzeciw tym potrzebom i zróżnicowanym grupom konsumentów. Niemal wszystkie nowości marki Tarczyński opierają się na unikalnej technologii kabanosów w postaci paluszków w stojącym opakowaniu ze struną, która zapewnia możliwość ponownego zamknięcia paczki. Dodatkowo firma stawia na nowe, intrygujące doznania smakowe proponując innowacyjną recepturę kabanosów z nadzieniem. W przypadku sztandarowych produktów marki, czyli kabanosów Exclusive, została zredukowana zawartość tłuszczu, a smaki podstawowe dla kategorii zyskały oblicze premium: zostały przygotowane w 100% z mięsa kurczaka i w 100% z mięsa z szynki wieprzowej.
Spoty można obejrzeć tutaj:
spot 1: https://youtu.be/4kdTZrcKgmE
spot 2: https://youtu.be/16W8u8lfbIU
spot 3: https://youtu.be/PzU1hCF87IA
Za ich produkcję odpowiada Papaya Films, a za kreację Red8. Reżyserem spotów jest Piotr Janowski.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.