Komunikaty PR

Unilever inwestuje blisko 90 mln zł w fabrykę w Poznaniu

2023-09-12  |  14:00
Biuro prasowe

Unilever, jeden z największych światowych graczy rynku FMCG, rozbudowuje swoją fabrykę w Poznaniu i zwiększa produkcję. Inwestycja o wartości blisko 90 milionów złotych ruszy jeszcze w tym roku.  

W ramach inwestycji powstanie nowa linia produkcyjna, która pozwoli na zwiększenie mocy produkcyjnych kategorii ramen dla marek Knorr, Unox oraz Amino. Pełna automatyzacja pozwoli na wydajność na poziomie 600 tys. opakowań na dobę. Nowe produkty będą dystrybuowane w Polsce, a także Holandii, na Węgrzech oraz w wybranych innych krajach europejskich.

Fabryka w Poznaniu to jedna z trzech fabryk Unilevera zlokalizowanych w Polsce. Jednocześnie to kluczowy dla Europy zakład produkcyjny należący do spożywczej części biznesu (Nutrition Bussines Group) firmy, produkujący największy tonaż spośród fabryk na kontynencie - średnio 10 tys. ton produktów miesięcznie.

Inwestycja w Poznaniu pomoże nam w dalszym ciągu odpowiadać na rosnące wymagania europejskiego rynku. Co więcej, również nasz polski biznes spożywczy umacnia swoją pozycję – mówi Hanneke Faber Nutrition President w Unilever.

Nasza poznańska fabryka jest jednym z największych zakładów produkujących żywność w Unilever. Dziś piszemy następny rozdział w jej historii. Dzięki kolejnym inwestycjom będziemy mogli jeszcze efektywniej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i nadal rozwijać nasz biznes – dodaje Przemysław Fejfer, dyrektor fabryki Unilever.

Inwestycja powstanie zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi, pozwalającymi m.in. na optymalizację zużycia energii elektrycznej i wody. Zapewni również wysoką efektywność procesu produkcyjnego.

Dodatkowo, w ramach większego planu inwestycyjnego, Unilever będzie wdrażać na terenie fabryki najnowsze innowacje technologiczne, m.in. zwiększoną automatyzację procesów, inteligentne magazyny czy też wykorzystanie zrównoważonej energii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.