Komunikaty PR

VEGE NOW - nowa tabliczka z Wawelu dla wegan i… nie tylko!

2023-11-27  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Wawel ( 0.32 MB )

Delikatny aksamitny smak i receptura oparta jedynie na składnikach roślinnych - to wszystko znajduje się w nowej wegańskiej tabliczce VEGE NOW marki Wawel z międzynarodowym certyfikatem V-Label. To pierwsza tego typu tabliczka w asortymencie Wawel i kolejny produkt przyjazny weganom, który marka proponuje konsumentom.

 

Wegańskie słodycze z Wawelu

Nowa tabliczka VEGE NOW 90 g z Wawelu to odpowiedź na dynamiczny wzrost popularności produktów roślinnych wśród konsumentów. Wawel jako doświadczony producent podjął wyzwanie przygotowania tabliczki opartej jedynie na składnikach roślinnych, o delikatnej, rozpływającej się w ustach teksturze. Wymagało to specjalnego przygotowania technologicznego, tak aby powstające słodycze spełniały wszystkie wymogi produktów przyjaznych weganom, zgodnych z wymogami międzynarodowego certyfikatu V-Label.

Od 2017 roku Wawel jako świadomy i odpowiedzialny producent realizuje program Dobre Składniki. W ramach tej inicjatywy zmieniono skład słodkości z Wawelu na jeszcze krótszy i prostszy, bez sztucznych barwników i sztucznych aromatów. Niedawno wprowadzona na rynek tabliczka dla wegan VEGE NOW 90 g z Wawelu również powstała w myśl idei Dobrych Składników, dzięki czemu jej skład jest maksymalnie prosty. Jest także odpowiedzią na duże zainteresowanie konsumentów nieoczywistymi smakami i ciekawymi teksturami.

 

Tabliczka bez dodatku mleka

Receptura nowej tabliczki dla wegan VEGE NOW 90 g została oparta tylko na składnikach roślinnych. Swój wyjątkowy aksamitny smak zawdzięcza wyłącznie paście z orzecha laskowego, który dodatkowo nadaje jej delikatną i przyjemnie rozpuszczającą się  konsystencję. Tabliczka otrzymała międzynarodowy certyfikat V-Label. Jest to znak, który przyznaje się wyłącznie towarom i usługom wegańskim i wegetariańskim, pozwala w łatwy sposób zidentyfikować konsumentom wybór produktów roślinnych. 

Tabliczka dla wegan VEGE NOW 90 g to także świetna propozycja dla osób poszukujących ciekawych smaków i tekstur, pragnących spróbować zupełnie nowej odsłony słodyczy.

 

Produkty przyjazne weganom w Wawelu

Tabliczka VEGE NOW 90 g to nie pierwszy produkt przyjazny weganom z Wawelu. Od kilku lat na rynku dostępne są owocowe galaretki Fresh & Fruity i Fresh & Fruity kwaśne. Stworzone na bazie naturalnych składników i aromatów, bez sztucznych barwników i konserwantów, dostępne  w opakowaniach 160 g, 245 g oraz w sprzedaży luzowej.

To nie wszystko! W tym roku do asortymentu Wawelu dołączyła linia produktów o słodko - słonym smaku peanut butter. Konsumenci mogą delektować się nim w formie MINIczekolady Peanut Butter 37 g z delikatnym kremem z masła orzechowego i warstwą drobinek orzechów , tabliczki czekolady Peanut Butter 100 g o smaku delikatnie gorzkiej czekolady połączonej z masłem orzechowym i orzeszkami arachidowymi. Całość linii domykają pyszne czekoladki nadziewane Peanut Butter, dostępne w dowolnej ilości na wagę. 

Ostatnim w tym zestawieniu produktem przyjaznym weganom, który podobnie jak tabliczka VEGE NOW 90 g otrzymał międzynarodowy certyfikat V-Label są ŻELKI TRAVELKI wegańskie 80 g. Jest to tegoroczna nowość, wprowadzona w ramach linii ŻELKI TRAVELKI, która poprzez egzotyczne oryginalne smaki owoców zabiera nas w różne kierunki świata (Azja, Afryka, Ameryka, Smaki Świata).

Wawel nie powiedział jeszcze ostatniego słowa w kwestii słodkości przyjaznym weganom. Już wkrótce na rynek trafią kolejne pyszne nowości, oparte niezmiennie na idei programu Dobre Składniki, których smak z pewnością pozytywnie zaskoczy!


Tabliczka VEGE NOW 90 g - tabliczka dla wegan o smaku mlecznym, która swoją aksamitną strukturę i delikatny smak zawdzięcza paście z orzecha laskowego. Oparta tylko na roślinnych składnikach, bez sztucznych barwników i aromatów. Znakowana certyfikatem V-Label, przyznawanym  towarom i usługom wegańskim i wegetariańskim.

Sugerowana cena detaliczna: ok. 8,99 zł

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.