VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
VEGETA liderem w Europie [1]
Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka przypraw, która świetnie pasuje zarówno do tradycyjnych potraw, jak i nowczesnych dań. Z zebranych i opracowanych przez NIQ Retail Indeks danych wynika, że VEGETA jest liderem sprzedaży w kategorii suchych przypraw na rynku europejskim [Dane zbierane są od września 2022, przez okres 12 miesięcy, w aż 30 europejskich krajach]. VEGETA od lat zawdzięcza swoją pozycję na szczycie niezawodnej gwarancji smaku, wysokiej jakości składnikom oraz zaufaniu, jakim ją obdarzają konsumenci. Jej sukces to wynik nie tylko doskonałego smaku, ale także zaangażowania producenta w utrzymanie wysokich standardów jakościowych i odpowiedniej relacji z klientami.
Wszystko smakuje lepiej z VEGETA
VEGETA to mieszanka przypraw o wszechstronnym zastosowaniu, idealna do różnorodnych potraw – od zup po dania warzywne i mięsne, duszone i grillowane. Jej oryginalne połączenie i starannie wyważone proporcje przypraw oraz suszonych warzyw otwierają drzwi do świata nieskończonych możliwości kulinarnych. Wystarczy zaledwie łyżeczka przyprawy VEGETA, by na pozór zwykłe danie zamieniło się w wykwintny przysmak. Z VEGETA gotowanie staje się pasją, a kuchnia polem do kreatywnego wyrażania siebie.
[1]Na podstawie danych NIQ Retail Index dla kategorii „Przyprawy suszone” za okres dwunastu miesięcy, kończący się we wrześniu 2023 r. dla trzydziestu krajów europejskich, na cały rynek detaliczny zgodnie ze specyfiką lokalną. Copyright © 2023, Nielsen Consumer LLC, wszelkie prawa zastrzeżone.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.