Komunikaty PR

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

2024-05-09  |  01:00
Biuro prasowe

VEGETA liderem w Europie [1]

Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka przypraw, która świetnie pasuje zarówno do tradycyjnych potraw, jak i nowczesnych dań. Z zebranych i opracowanych przez NIQ Retail Indeks danych wynika, że VEGETA jest liderem sprzedaży w kategorii suchych przypraw na rynku europejskim [Dane zbierane są od września 2022, przez okres 12 miesięcy, w aż 30 europejskich krajach]. VEGETA od lat zawdzięcza swoją pozycję na szczycie niezawodnej gwarancji smaku, wysokiej jakości składnikom oraz zaufaniu, jakim ją obdarzają konsumenci. Jej sukces to wynik nie tylko doskonałego smaku, ale także zaangażowania producenta w utrzymanie wysokich standardów jakościowych i odpowiedniej relacji z klientami.

Wszystko smakuje lepiej z VEGETA

VEGETA to mieszanka przypraw o wszechstronnym zastosowaniu, idealna do różnorodnych potraw – od zup po dania warzywne i mięsne, duszone i grillowane. Jej oryginalne połączenie i starannie wyważone proporcje przypraw oraz suszonych warzyw otwierają drzwi do świata nieskończonych możliwości kulinarnych. Wystarczy zaledwie łyżeczka przyprawy VEGETA, by na pozór zwykłe danie zamieniło się w wykwintny przysmak. Z VEGETA gotowanie staje się pasją, a kuchnia polem do kreatywnego wyrażania siebie.

[1]Na podstawie danych NIQ Retail Index dla kategorii „Przyprawy suszone” za okres dwunastu miesięcy, kończący się we wrześniu 2023 r. dla trzydziestu krajów europejskich, na cały rynek detaliczny zgodnie ze specyfiką lokalną. Copyright © 2023, Nielsen Consumer LLC, wszelkie prawa zastrzeżone.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.