VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
VEGETA liderem w Europie [1]
Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka przypraw, która świetnie pasuje zarówno do tradycyjnych potraw, jak i nowczesnych dań. Z zebranych i opracowanych przez NIQ Retail Indeks danych wynika, że VEGETA jest liderem sprzedaży w kategorii suchych przypraw na rynku europejskim [Dane zbierane są od września 2022, przez okres 12 miesięcy, w aż 30 europejskich krajach]. VEGETA od lat zawdzięcza swoją pozycję na szczycie niezawodnej gwarancji smaku, wysokiej jakości składnikom oraz zaufaniu, jakim ją obdarzają konsumenci. Jej sukces to wynik nie tylko doskonałego smaku, ale także zaangażowania producenta w utrzymanie wysokich standardów jakościowych i odpowiedniej relacji z klientami.
Wszystko smakuje lepiej z VEGETA
VEGETA to mieszanka przypraw o wszechstronnym zastosowaniu, idealna do różnorodnych potraw – od zup po dania warzywne i mięsne, duszone i grillowane. Jej oryginalne połączenie i starannie wyważone proporcje przypraw oraz suszonych warzyw otwierają drzwi do świata nieskończonych możliwości kulinarnych. Wystarczy zaledwie łyżeczka przyprawy VEGETA, by na pozór zwykłe danie zamieniło się w wykwintny przysmak. Z VEGETA gotowanie staje się pasją, a kuchnia polem do kreatywnego wyrażania siebie.
[1]Na podstawie danych NIQ Retail Index dla kategorii „Przyprawy suszone” za okres dwunastu miesięcy, kończący się we wrześniu 2023 r. dla trzydziestu krajów europejskich, na cały rynek detaliczny zgodnie ze specyfiką lokalną. Copyright © 2023, Nielsen Consumer LLC, wszelkie prawa zastrzeżone.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.