Komunikaty PR

Wakacje w fabryce czekolady SLODKIE

2023-08-09  |  14:00

Powiew zimy w środku sierpnia

Wakacje to najwyższy czas na… przygotowania do Bożego Narodzenia! Choć z perspektywy konsumenta może się to okazać dość zaskakujące, to czekoladnicy wiedzą, co robią. Już teraz przygotowują się do produkcji czekoladowych choinek, dzwoneczków czy bombek, które za kilka miesięcy staną się najbardziej pożądanymi słodkimi upominkami na rynku. Dlaczego przygotowanie oferty świątecznej zaczyna się już podczas wakacji?

Boże Narodzenie to punkt kulminacyjny w całym roku dla branży słodyczy reklamowych. Nasza oferta nie jest kierowana do konsumenta, lecz dla biznesu. W efekcie nie można naszych produktów znaleźć na półce sklepowej. Poza tym dziś oferowanie klientom czekoladowych choinek rzeczywiście mogłoby spotkać się co najmniej ze zdziwieniem z ich strony. Współpraca z firmami i agencjami reklamowymi wygląda jednak nieco inaczej – już we wrześniu zaczynają one zamawiać hurtowe ilości brandowanych słodkości, które później wręczają czy to pracownikom, czy klientom. Z tego względu w trakcie wakacji, my jako producent, musimy być w pełni gotowi na zbliżające się zamówienia – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE, produkującej słodycze reklamowe.

Choć sam proces produkcji świątecznych czekoladek rozpocznie się dopiero, gdy zaczną spływać pierwsze zamówienia, to praca nad nową ofertą i kolejnymi zaskakującymi, słodkimi rozwiązaniami to proces, który zajmuje znacznie więcej czasu. Wakacje to świetny okres na dopracowanie oferty i dopięcie wszystkiego na ostatni guzik.

Czekoladowe kształty z myślą o świętach

Każde wakacje to czas intensywnej pracy nad ciekawymi formami bożonarodzeniowych czekolad. Co znaleźć można w ofertach producentów?

  • kalendarze adwentowe z czekoladką na każdy dzień,

  • lizaki w kształcie choinki lub gwiazdki wykonane z czekolady,

  • czekoladowe bombki, misie, renifery,

  • czekoladowe pierogi (produkt rzadko spotykany na rynku),

  • czekolady w kształcie zimowej czapki lub rękawiczki.

Co nowego wyjedzie z fabryki czekolady na Boże Narodzenie 2023?

Każdego roku producenci słodyczy zaskakują klientów nowymi pomysłami na świąteczne słodkości. Zmieniają się kształty, wielkości, dodatki, smaki czy opakowania, a także cały aspekt wizualny słodkości. Na co firmy stawiają w tym roku?

Mając w tej chwili najszerszą w Europie ofertę, postanowiliśmy, że w tym roku w większym stopniu skoncentrujemy się na ulepszaniu naszych dotychczasowych perełek. Fokus położyliśmy więc na autorskich recepturach, czystych etykietach, certyfikacji, a także ekologicznych opakowaniach do naszych słodyczy. Oferta świąteczna będzie więc bogata w łakocie zamknięte w papierowych opakowaniach z certyfikatem FSC. Nie bylibyśmy oczywiście sobą, gdyby w naszym asortymencie nie zabrakło słodkich nowości, którymi co roku zaskakujemy naszych Klientów. O tych jednak będziemy informować już niebawem – wyjaśnia Anna Garmada.

Jakość i ekorozwiązania – ten cel przyświeca SLODKIE na zbliżający się bożonarodzeniowy sezon. Z doświadczenia firmy wynika, że dbałość o krótkie składy produktów czy ekologiczne opakowania to aspekty, które nawet w dobie kryzysu czy inflacji rzeczywiście potrafią zaważyć na decyzji zamawiających. Dzisiejsze firmy chcą jakościowych i smacznych słodyczy, szczególnie w tak ważne dni, jak zbliżające się Boże Narodzenie.

Korzyści z wcześniejszego zamówienia słodyczy

Firmy, które od lat zamawiają bożonarodzeniowe słodkości dla swoich klientów czy współpracowników, wiedzą, jak ważne jest zainteresowanie się ofertą świąteczną jeszcze wczesną jesienią. Zamówienie czekoladowych upominków z wyprzedzeniem to nie tylko komfort dla osoby, która jest za to odpowiedzialna, ale i gwarancja, że wszystkie słodkości pojawią się w biurze na czas. Warto pamiętać, że słodycze reklamowe firmy SLODKIE, która produkuje słodkości pod swoim dachem, nie zalegają w magazynach w oczekiwaniu na zakup. Brandowane, czekoladowe lub karmelowe gadżety produkowane są dopiero po złożonym zamówieniu, więc czas oczekiwania na gotowy produkt naturalnie się wydłuża. Ważnym aspektem wcześniejszego zamawiania słodyczy są także zniżki. Interesując się ofertą bożonarodzeniową przed rozpoczynającym się wkrótce sezonem, można sporo zaoszczędzić, a przy okazji – wyprzedzić konkurencję. Sierpień to ostatni dzwonek na zamówienie słodkości w niższych cenach.

Choć konsument o świętach zaczyna myśleć zwykle w ostatnim kwartale roku, to w czekoladowniach czas płynie zupełnie inaczej, a rytmu pracy nie wyznacza pogoda za oknem. Miejmy nadzieję, że tegoroczne propozycje i nowe, słodkie rozwiązania czekoladników, nad którymi pracują oni przez większą część wakacji, spotkają się z uznaniem zamawiających.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu Biuro prasowe
2024-11-26 | 03:22

Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu

Gdy słyszysz „Knorr”, myślisz o kostkach bulionowych, Gorącym Kubku, gotowych daniach typu fix i sosach sałatkowych. Marka Knorr, znana i ceniona na całym świecie, ma już 186
Przemysł spożywczy Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
2024-11-19 | 14:00

Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce

  Lantmannen Unibake, wiodący dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie działalności w Polsce. W tym czasie wprowadził na rynek szereg innowacyjnych produktów,
Przemysł spożywczy Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
2024-11-14 | 12:45

Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL

13 listopada br. producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL – Krajowy System Kaucyjny. Głównym zadaniem spółki KAUCJA.PL – Krajowy System

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Saszetki nikotynowe dodane na finiszu prac do ustawy tytoniowej. Pracodawcy RP: to kontrowersyjna wrzutka legislacyjna

W ubiegłym tygodniu Ministerstwo Zdrowia dodało do procedowanych przepisów na temat e-papierosów również restrykcje dotyczące saszetek nikotynowych. Złożona autopoprawka ma zakazać m.in. sprzedaży takich produktów nieletnim oraz przez internet, a także nakazać wycofanie smakowych woreczków. Pracodawcy RP oceniają, że w praktyce wykluczy ona saszetki z rynku bez wprowadzenia oficjalnego zakazu ich stosowania. Zdaniem organizacji to niezgodna z prawem wrzutka legislacyjna, więc projekt powinien ponownie trafić do zaopiniowania, a nawet do konsultacji społecznych.

Handel

Walka z globalnym wylesianiem przesunięta o rok. Rozporządzenie UE prawdopodobnie zacznie obowiązywać dopiero w grudniu 2025 roku

Negocjatorzy z Parlamentu Europejskiego i Rady UE porozumieli się w sprawie przełożenia terminu wejścia w życie rozporządzenia EUDR dotyczącego walki z wylesianiem. Ostateczne głosowanie w tej sprawie będzie miało miejsce na grudniowej sesji plenarnej europarlamentu. To oznacza, że firmy i producenci prawdopodobnie będą mieć kolejny rok na przygotowanie się do nowych obowiązków, ale organizacja Fairtrade mówi o kroku wstecz w ochronie lasów.

Problemy społeczne

Opieka długoterminowa mierzy się z niedoborem kadr. Brakuje szczególnie pielęgniarek

W 2050 roku osób starszych w Polsce może być już blisko 12 mln, czyli będą one stanowić 40 proc. społeczeństwa. Postępujące starzenie się populacji stanowi wyzwanie w kontekście rozwoju opieki geriatrycznej i długoterminowej. Już teraz największym problemem w tych obszarach jest brak kadr. W najbliższych latach znaczna część personelu zatrudnionego w opiece długoterminowej przejdzie w wiek emerytalny. Bez odpowiednich działań podjętych już teraz niedobór kadry medycznej i opiekuńczej w opiece długoterminowej może już niedługo osiągnąć krytyczny poziom.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.