Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał imieniem ukochanej - Danuty. Dzięki tej romantycznej historii możemy delektować się smakiem słynnej MINIczekolady aż do dziś.
Nowa Danusia Malinowa Beauty 39 g to sposób na równowagę między przyjemnością a dbaniem o siebie. Idealnie pasuje do aromatycznej małej czarnej i solo, w ramach słodkiej chwili przyjemności. Pomaga zadbać o dzienną podaż witaminy C - zawiera 100% dziennej referencyjnej wartości spożycia dla witaminy C dla osoby dorosłej. Poręczna forma MINIczekolady Wawel sprawia, że można zabrać ją ze sobą i delektować się jej malinowym smakiem w dowolnym miejscu i czasie. Nie zawiera emulgatora E476, barwników i sztucznych aromatów.
- Jak powszechnie wiadomo witamina C pełni istotną rolę w funkcjonowaniu ludzkiego organizmu. Oprócz ogólnie znanego pozytywnego wpływu na działanie układu odpornościowego, wspiera także proces produkcji kolagenu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania skóry oraz pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym - mówi Anna Adaś, Kierownik Biura Badań i Rozwoju w Wawel S.A.
Trudno powiedzieć, który smak Danusi jest tym najdoskonalszym… Danusia Klasyczna 38 g od lat niezmiennie skrywa czekoladowo-orzechowo nadzienie, zatopione w pysznej czekoladzie deserowej Wawel. Danusia Kokosowa 38 g to prawdziwie słoneczne połączenie wakacyjnego smaku kokosa z cienką warstwą szlachetnej czekolady Wawel. Nowa Danusia Malinowa Beauty 39 g zachwyca harmonijnym połączeniem wysokiej jakości czekolady Wawel z subtelnym malinowym nadzieniem (45%) z dziką różą - naturalnym źródłem witaminy C - oraz dodatkiem kolagenu. Spróbuj wszystkich trzech smaków i wybierz swój ulubiony.
Zapraszamy do odwiedzenia strony o nowej Danusi Malinowej Beauty!
https://qr.dobreskladniki.pl/danusiabeauty

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.