Wielkanoc pod znakiem wzmożonej produkcji majonezu. Prezes WSP Społem komentuje
W obliczu zbliżających się Świąt Wielkanocnych, WSP Społem pragnie podzielić się aktualnymi informacjami dotyczącymi intensyfikacji produkcji majonezu. W kieleckich zakładach już niebawem zostaną zatrudnieni dodatkowi pracownicy sezonowi, zwiększy się też wydajność linii produkcyjnych, które będzą działać 5 dni w tygodniu.
Okres świąteczny dla branży FMCG i producentów majonezów, sosów, chrzanów to niemal „rynkowe żniwa”. Nie ma się czemu dziwić – to najsmaczniejszy okres w Polsce, a wielkanocne potrawy uchodzą za najbardziej popularne, nie tylko w kraju nad Wisłą, ale w całej Europie i na świecie. Dlatego w oficjalnym komunikacie, Zarząd WSP Społem informuje o tym, jak wygląda zaplecze produkcyjne drugiego w Polsce, najchętniej kupowanego produktu w swojej kategorii – Majonezu Kieleckiego.
„Zwiększona wydajność na trzy zmiany”
– WSP Społem stawia na tradycyjną recepturę i dobór najlepszej jakości składników, dlatego już kilka tygodni przed Świętami intensyfikujemy proces produkcyjny majonezów i sosów, zwłaszcza, że w okresie Wielkanocy widzimy wzrost zainteresowania naszymi wyrobami nawet o 200-300 proc. Nasza fabryka pracuje wtedy w trybie 5 dni w tygodniu, ale również gotowa jest obsłużyć produkcję 24 godziny na dobę, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów. Miesiąc przed świętami, planujemy uruchomić produkcję na trzy zmiany, aby zapewnić stały dostęp do naszych wyrobów w największych sieciach handlowych: dyskontach, supermarketach oraz sklepach małoformatowych. Do wielkanocnej produkcji Majonezu Kieleckiego angażujemy personel z mniej obłożonych pracą działów, a dodatkowo zatrudniamy pracowników sezonowych – mówi Adam Jamróz, Prezes Zarządu Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
Odpowiedzialność i stabilność cenowa
Zdając sobie sprawę z obecnych wyzwań związanych z podwyżką cen surowców i utrzymującą się inflacją, rodzimy producent z Kielc podchodzi do tego z rozwagą i odpowiedzialnością:
– Pomimo trudności rynkowych, naszym nadrzędnym celem jest umożliwienie konsumentom cieszyć się pełnią świąt bez obciążenia związanego z wysokimi cenami. Pragniemy podkreślić, że nasza polityka handlowa nie ulega presji rynkowych fluktuacji, ani nie zakłada drastycznych wzrostów cen. Kierujemy się zasadą etycznego biznesu – dodaje Prezes.
WSP Społem, z długoletnią, ponad 100-letnią tradycją i zaufaniem konsumentów, pozostaje wierny swoim wartościom, dbając o dostępność produktów najwyższej jakości w okresie świątecznym. Firma zaznacza, że intensyfikacja produkcji ma wpłynąć na zadowolenie klientów, umożliwiając im pełne korzystanie z uroków nadchodzących świąt nie tylko w Polsce, ale i poza granicami naszego kraju.
Dziś sam Majonez Kielecki dostępny jest w 18 krajach na 4 kontynentach, m.in. w USA, na Wyspach Brytyjskich, w Niemczech, Grecji, Rosji, Czech, Słowacji, Rumunii a nawet w Kazachstanie, Azerbejdżanie, Turkmenistanie czy w Australii.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.