Komunikaty PR

Wielkanoc pod znakiem wzmożonej produkcji majonezu. Prezes WSP Społem komentuje

2024-02-15  |  10:13
Biuro prasowe

W obliczu zbliżających się Świąt Wielkanocnych, WSP Społem pragnie podzielić się aktualnymi informacjami dotyczącymi intensyfikacji produkcji majonezu. W kieleckich zakładach już niebawem zostaną zatrudnieni dodatkowi pracownicy sezonowi, zwiększy się też wydajność linii produkcyjnych, które będzą działać 5 dni w tygodniu.

Okres świąteczny dla branży FMCG i producentów majonezów, sosów, chrzanów to niemal „rynkowe żniwa”. Nie ma się czemu dziwić – to najsmaczniejszy okres w Polsce, a wielkanocne potrawy uchodzą za najbardziej popularne, nie tylko w kraju nad Wisłą, ale w całej Europie i na świecie. Dlatego w oficjalnym komunikacie, Zarząd WSP Społem informuje o tym, jak wygląda zaplecze produkcyjne drugiego w Polsce, najchętniej kupowanego produktu w swojej kategorii – Majonezu Kieleckiego.

„Zwiększona wydajność na trzy zmiany”

WSP Społem stawia na tradycyjną recepturę i dobór najlepszej jakości składników, dlatego już kilka tygodni przed Świętami intensyfikujemy proces produkcyjny majonezów i sosów, zwłaszcza, że w okresie Wielkanocy widzimy wzrost zainteresowania naszymi wyrobami nawet o 200-300 proc. Nasza fabryka pracuje wtedy w trybie 5 dni w tygodniu, ale również gotowa jest obsłużyć produkcję 24 godziny na dobę, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów. Miesiąc przed świętami, planujemy uruchomić produkcję na trzy zmiany, aby zapewnić stały dostęp do naszych wyrobów w największych sieciach handlowych: dyskontach, supermarketach oraz sklepach małoformatowych. Do wielkanocnej produkcji Majonezu Kieleckiego angażujemy personel z mniej obłożonych pracą działów, a dodatkowo zatrudniamy pracowników sezonowych – mówi Adam Jamróz, Prezes Zarządu Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Odpowiedzialność i stabilność cenowa

Zdając sobie sprawę z obecnych wyzwań związanych z podwyżką cen surowców i utrzymującą się inflacją, rodzimy producent z Kielc podchodzi do tego z rozwagą i odpowiedzialnością:

– Pomimo trudności rynkowych, naszym nadrzędnym celem jest umożliwienie konsumentom cieszyć się pełnią świąt bez obciążenia związanego z wysokimi cenami. Pragniemy podkreślić, że nasza polityka handlowa nie ulega presji rynkowych fluktuacji, ani nie zakłada drastycznych wzrostów cen. Kierujemy się zasadą etycznego biznesu – dodaje Prezes.

WSP Społem, z długoletnią, ponad 100-letnią tradycją i zaufaniem konsumentów, pozostaje wierny swoim wartościom, dbając o dostępność produktów najwyższej jakości w okresie świątecznym. Firma zaznacza, że intensyfikacja produkcji ma wpłynąć na zadowolenie klientów, umożliwiając im pełne korzystanie z uroków nadchodzących świąt nie tylko w Polsce, ale i poza granicami naszego kraju.

Dziś sam Majonez Kielecki dostępny jest w 18 krajach na 4 kontynentach, m.in. w USA, na Wyspach Brytyjskich, w Niemczech, Grecji, Rosji, Czech, Słowacji, Rumunii a nawet w Kazachstanie, Azerbejdżanie, Turkmenistanie czy w Australii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.