Komunikaty PR

Wielkanoc pod znakiem wzmożonej produkcji majonezu. Prezes WSP Społem komentuje

2024-02-15  |  10:13
Biuro prasowe

W obliczu zbliżających się Świąt Wielkanocnych, WSP Społem pragnie podzielić się aktualnymi informacjami dotyczącymi intensyfikacji produkcji majonezu. W kieleckich zakładach już niebawem zostaną zatrudnieni dodatkowi pracownicy sezonowi, zwiększy się też wydajność linii produkcyjnych, które będzą działać 5 dni w tygodniu.

Okres świąteczny dla branży FMCG i producentów majonezów, sosów, chrzanów to niemal „rynkowe żniwa”. Nie ma się czemu dziwić – to najsmaczniejszy okres w Polsce, a wielkanocne potrawy uchodzą za najbardziej popularne, nie tylko w kraju nad Wisłą, ale w całej Europie i na świecie. Dlatego w oficjalnym komunikacie, Zarząd WSP Społem informuje o tym, jak wygląda zaplecze produkcyjne drugiego w Polsce, najchętniej kupowanego produktu w swojej kategorii – Majonezu Kieleckiego.

„Zwiększona wydajność na trzy zmiany”

WSP Społem stawia na tradycyjną recepturę i dobór najlepszej jakości składników, dlatego już kilka tygodni przed Świętami intensyfikujemy proces produkcyjny majonezów i sosów, zwłaszcza, że w okresie Wielkanocy widzimy wzrost zainteresowania naszymi wyrobami nawet o 200-300 proc. Nasza fabryka pracuje wtedy w trybie 5 dni w tygodniu, ale również gotowa jest obsłużyć produkcję 24 godziny na dobę, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów. Miesiąc przed świętami, planujemy uruchomić produkcję na trzy zmiany, aby zapewnić stały dostęp do naszych wyrobów w największych sieciach handlowych: dyskontach, supermarketach oraz sklepach małoformatowych. Do wielkanocnej produkcji Majonezu Kieleckiego angażujemy personel z mniej obłożonych pracą działów, a dodatkowo zatrudniamy pracowników sezonowych – mówi Adam Jamróz, Prezes Zarządu Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Odpowiedzialność i stabilność cenowa

Zdając sobie sprawę z obecnych wyzwań związanych z podwyżką cen surowców i utrzymującą się inflacją, rodzimy producent z Kielc podchodzi do tego z rozwagą i odpowiedzialnością:

– Pomimo trudności rynkowych, naszym nadrzędnym celem jest umożliwienie konsumentom cieszyć się pełnią świąt bez obciążenia związanego z wysokimi cenami. Pragniemy podkreślić, że nasza polityka handlowa nie ulega presji rynkowych fluktuacji, ani nie zakłada drastycznych wzrostów cen. Kierujemy się zasadą etycznego biznesu – dodaje Prezes.

WSP Społem, z długoletnią, ponad 100-letnią tradycją i zaufaniem konsumentów, pozostaje wierny swoim wartościom, dbając o dostępność produktów najwyższej jakości w okresie świątecznym. Firma zaznacza, że intensyfikacja produkcji ma wpłynąć na zadowolenie klientów, umożliwiając im pełne korzystanie z uroków nadchodzących świąt nie tylko w Polsce, ale i poza granicami naszego kraju.

Dziś sam Majonez Kielecki dostępny jest w 18 krajach na 4 kontynentach, m.in. w USA, na Wyspach Brytyjskich, w Niemczech, Grecji, Rosji, Czech, Słowacji, Rumunii a nawet w Kazachstanie, Azerbejdżanie, Turkmenistanie czy w Australii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Queris rozpoczyna kampanię MESOZOIK. Nowa era produkcji Biuro prasowe
2024-05-07 | 13:30

Queris rozpoczyna kampanię "MESOZOIK. Nowa era produkcji"

Producent i dostawca systemu Queris MES oraz innych rozwiązań dla produkcji, rozpoczął szeroką kampanię kierowaną do producentów branży spożywczej i FMCG. W ramach działań
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Postępowania sądowe w Polsce trwają coraz dłużej. Wydłuża się zwłaszcza czas w sprawach gospodarczych

Czas trwania postępowań sądowych, zamiast maleć, w ostatnich latach wzrósł. W przypadku spraw gospodarczych przewlekłość procesów może oznaczać paraliż działalności firmy, a w konsekwencji nawet jej upadłość. Zdaniem prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej receptą na ten stan rzeczy powinna być informatyzacja systemu sądowego, zwiększenie jego finansowania oraz ograniczenia zakresu przypadających do rozstrzygnięcia spraw, w których orzeczenia nie wymagają kompetencji sądów. Niepotrzebna jest też procedura gospodarcza.

Transport

Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie

Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok  temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.

Ochrona środowiska

Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe

Na początku czerwca mają zostać uruchomione dwa pierwsze komponenty cyfrowej repliki Ziemi. To inicjatywa Komisji Europejskiej, w ramach której powstaje superzaawansowana symulacja zjawisk, m.in. atmosferycznych i klimatycznych, do jakich dochodzi na Ziemi. Oparte na bogatych zbiorach danych, m.in. ze zdjęć satelitarnych, i ich zaawansowanej analizie narzędzia pozwolą z dwutygodniowym wyprzedzeniem przewidywać zdarzenia pogodowe, precyzując prognozę do obszarów podzielonych na kwadraty o boku zaledwie kilku kilometrów. Będą mogły być wykorzystywane także w planowaniu miast, farm wiatrowych czy w rolnictwie. W tworzeniu rozwiązania bierze udział polski dostawca rozwiązań chmurowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.