Komunikaty PR

Wielkanoc pod znakiem wzmożonej produkcji majonezu. Prezes WSP Społem komentuje

2024-02-15  |  10:13
Biuro prasowe

W obliczu zbliżających się Świąt Wielkanocnych, WSP Społem pragnie podzielić się aktualnymi informacjami dotyczącymi intensyfikacji produkcji majonezu. W kieleckich zakładach już niebawem zostaną zatrudnieni dodatkowi pracownicy sezonowi, zwiększy się też wydajność linii produkcyjnych, które będzą działać 5 dni w tygodniu.

Okres świąteczny dla branży FMCG i producentów majonezów, sosów, chrzanów to niemal „rynkowe żniwa”. Nie ma się czemu dziwić – to najsmaczniejszy okres w Polsce, a wielkanocne potrawy uchodzą za najbardziej popularne, nie tylko w kraju nad Wisłą, ale w całej Europie i na świecie. Dlatego w oficjalnym komunikacie, Zarząd WSP Społem informuje o tym, jak wygląda zaplecze produkcyjne drugiego w Polsce, najchętniej kupowanego produktu w swojej kategorii – Majonezu Kieleckiego.

„Zwiększona wydajność na trzy zmiany”

WSP Społem stawia na tradycyjną recepturę i dobór najlepszej jakości składników, dlatego już kilka tygodni przed Świętami intensyfikujemy proces produkcyjny majonezów i sosów, zwłaszcza, że w okresie Wielkanocy widzimy wzrost zainteresowania naszymi wyrobami nawet o 200-300 proc. Nasza fabryka pracuje wtedy w trybie 5 dni w tygodniu, ale również gotowa jest obsłużyć produkcję 24 godziny na dobę, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów. Miesiąc przed świętami, planujemy uruchomić produkcję na trzy zmiany, aby zapewnić stały dostęp do naszych wyrobów w największych sieciach handlowych: dyskontach, supermarketach oraz sklepach małoformatowych. Do wielkanocnej produkcji Majonezu Kieleckiego angażujemy personel z mniej obłożonych pracą działów, a dodatkowo zatrudniamy pracowników sezonowych – mówi Adam Jamróz, Prezes Zarządu Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Odpowiedzialność i stabilność cenowa

Zdając sobie sprawę z obecnych wyzwań związanych z podwyżką cen surowców i utrzymującą się inflacją, rodzimy producent z Kielc podchodzi do tego z rozwagą i odpowiedzialnością:

– Pomimo trudności rynkowych, naszym nadrzędnym celem jest umożliwienie konsumentom cieszyć się pełnią świąt bez obciążenia związanego z wysokimi cenami. Pragniemy podkreślić, że nasza polityka handlowa nie ulega presji rynkowych fluktuacji, ani nie zakłada drastycznych wzrostów cen. Kierujemy się zasadą etycznego biznesu – dodaje Prezes.

WSP Społem, z długoletnią, ponad 100-letnią tradycją i zaufaniem konsumentów, pozostaje wierny swoim wartościom, dbając o dostępność produktów najwyższej jakości w okresie świątecznym. Firma zaznacza, że intensyfikacja produkcji ma wpłynąć na zadowolenie klientów, umożliwiając im pełne korzystanie z uroków nadchodzących świąt nie tylko w Polsce, ale i poza granicami naszego kraju.

Dziś sam Majonez Kielecki dostępny jest w 18 krajach na 4 kontynentach, m.in. w USA, na Wyspach Brytyjskich, w Niemczech, Grecji, Rosji, Czech, Słowacji, Rumunii a nawet w Kazachstanie, Azerbejdżanie, Turkmenistanie czy w Australii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.