Komunikaty PR

Wielki finał kolejnej edycji Sokoliki Cup

2024-06-18  |  12:20
Biuro prasowe

Turniej jest organizowany przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Trzeci już finał rozgrywek, z udziałem utytułowanych piłkarzy i jednocześnie ambasadorów Akademii Sokolika: Łukasza Fabiańskiego i Łukasza Piszczka, został rozegrany na Stadionie Miejskim Legii Warszawa.

Sportowe emocje

Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci w kategorii U-10. W tym roku odbyła się kolejna jego edycja. Udział w nim jest bezpłatny. Tegoroczne eliminacje odbywały się w ośmiu lokalizacjach: Przasnyszu, Płocku, Jadwisinie, Otwocku, Pruszkowie, Warszawie, Warce i Sokołowie Podlaskim. Wzięło w nich udział 128 drużyn, czyli ponad 1790 młodych pasjonatów i pasjonatek futbolu.

Sokołów wspiera organizację turnieju od jego pierwszej edycji. – Edukacja na temat znaczenia wartościowej diety i aktywności fizycznej, zwłaszcza wśród dzieci i młodzieży, jest bardzo ważną częścią naszej strategii CSR – mówi Przemysław Gostkiewicz, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Turniej Sokoliki Cup, którego sponsorem jesteśmy już po raz trzeci, to wydarzenie pełne pozytywnych, sportowych emocji i dobrej zabawy. Dlatego stanowi doskonałą zachętę do zdrowego trybu życia. Cieszę się, że z roku na rok turniej cieszy się coraz większą popularnością i przyciąga szerokie grono młodych adeptów piłki nożnej i kibiców.

Wielki finał Sokoliki Cup odbył się na Stadionie Miejskim Legii Warszawa. Wzięło w nim udział 20 drużyn. Do sportowej rywalizacji uczestników zachęcali również obecni podczas finału ambasadorzy Akademii Sokolika - znani i utytułowani piłkarze, reprezentanci Polski: Łukasz Fabiański i Łukasz Piszczek.

Ostatecznie laur zwycięstwa przypadł drużynie Radomiak S.A. Radom, która w zaciętym meczu finałowym pokonała klub UKS Varsovia. Trzecie miejsce na podium zajęła drużyna GKS Wilga Garwolin. Na zwycięskie drużyny czekały atrakcyjne nagrody: vouchery pieniężne na sprzęt sportowy, puchary i medale. Trzej najlepsi piłkarze – bramkarz, zawodnik i strzelec otrzymali puchary oraz piłki z autografami Łukasza Fabiańskiego i Łukasza Piszczka. Ponadto wszystkim uczestnikom finałowych rozgrywek wręczono bilety na mecz Polska-Turcja oraz firmowe gadżety i pożywne przekąski mięsne z linii Sokoliki – pełne wartościowego białka oraz o wysokiej zawartości mięsa.

Atrakcje dla całej rodziny

Finał Sokoliki Cup to nie tylko wspaniałe sportowe wydarzenie, ale też rodzinny piknik. Z myślą o młodych kibicach przygotowano wiele atrakcji i strefę zabaw. Nie zabrakło także muzycznych emocji, które zapewnił występ członków Ekipy. Odbyła się również zakończona sukcesem próba pobicia rekordu w liczbie strzelonych rzutów karnych. – Finał trzeciej edycji Sokoliki Cup był naprawdę wspaniałym wydarzeniem – podsumowuje Maciej Częścik, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu w Sokołów S.A. – Staramy się dodatkowo je uatrakcyjniać, także poprzez poszerzanie grona ambasadorów Akademii Sokolika. W tym roku do Łukasza Fabiańskiego, który jest z nami od pierwszej edycji turnieju, dołączył kolejny utytułowany, znakomity piłkarz i reprezentant Polski, czyli Łukasz Piszczek. Jestem przekonany, że również dzięki ich obecności, wszyscy uczestnicy turnieju i kibice, po raz kolejny mogą się przekonać, że warto grać o swoje marzenia –  także te sportowe. Już dziś mogę zapowiedzieć kolejną edycję Sokoliki Cup, którą na pewno będziemy wspierać z myślą o zachęcaniu naszych najmłodszych do aktywności fizycznej i zdrowej diety każdego dnia.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.