Wiosenne nowości od Wawelu
Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej odsłonie oraz atrakcyjne nowości. Wśród nowych propozycji wyróżniają się orzeźwiające słodycze, inspirowane smakami polskiego ogrodu oraz egzotycznych owoców.
Nowości na wagę
Na wiosnę firma Wawel wprowadziła do portfolio nowe owocowe smaki. Pojawiły się czekoladki nadziewane Mango oraz Agrest z czarnym bzem - o wyrazistych, soczyście owocowych smakach. Do oferty dołączyły również praliny Fresh&Lemon w białej polewie, z aromatami cytryny i zielonej herbaty, a także popularna Chrupanka Krakowska w nowej odsłonie. Te praliny w czekoladzie z wnętrzem bogatym w chrupiące wafelki, kawałki orzechów arachidowych i skórkę pomarańczową, teraz dostępne są w nowych owijkach.
Czekolady w wiosennej odsłonie
Wiosenne smaki znajdziemy również w asortymencie czekolad. Wiosną tego roku powiększył się on o Czekoladę Poziomkową 100g, z nadzieniem poziomkowo-mlecznym w oryginalnej deserowej czekoladzie Wawel, oraz Czekoladę Fresh&Lemon, gdzie dominuje smak świeżo dojrzałych cytryn i nuty zielonej herbaty.
Wiosna to również nowości w ofercie czekolad dużych, interesujących z punktu widzenia konsumentów ze względu na liczne o tej porze roku okazje “prezentowe”. Jako słodki podarunek dobrze sprawdzi się Czekolada Tiramisu 290g z mleczno-kawowym kremem, w formie tabliczki w kształcie słodkich całusów. Kolejnym wariantem smakowym jest Czekolada Czarny Las 300g, bogata w dwie warstwy nadzienia wiśniowo-czekoladowego, będącego nawiązaniem do popularnego i znanego deseru. Czekolada Truskawkowa ze śmietanką 300g pod płaszczem czekolady deserowej kryje w sobie nadzienie o smaku truskawkowo - śmietankowym.
Do grona bombonierek 430g: Malaga, Kasztanki i Tiki Taki, dołączyła bombonierka Tiramisu z mleczno-kawowym nadzieniem.
Klasyki w nowych opakowaniach
Wawel nie zapomniał o miłośnikach klasycznych smaków i znanych od lat produktów. M!chałki z Wawelu Klasyczne i Białe, Trufle z Wawelu oraz Mieszankę Krakowską znajdziemy w eleganckich złotych opakowaniach 350g, które idealnie sprawdzą się jako upominek dla bliskich i… dla siebie!
Co więcej, M!chałki Klasyczne oraz Trufle z Wawelu dostępne będą w nowych, wyprofilowanych kartonikach o gramaturze 250g, z wygodnymi wcięciami po bokach i grafiką, która podkreśla wyjątkowy charakter tych produktów. Nowoczesne opakowanie będzie dobrą propozycją prezentową na nadchodzące okazje.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.