Komunikaty PR

Wyzwanie Veganuary z Vegan Pizza Club

2024-01-05  |  09:46
Biuro prasowe

Głównym celem akcji Veganuary jest zachęcenie jak największej liczby osób do przejścia na dietę w pełni roślinną na cały styczeń. Do popularności akcji z pewnością przyczynia się fakt rosnącej ilości i propozycji produktów wegańskich oraz oferty w restauracjach. Dla tych, którzy nie do końca odnajdują się w standardowych pozycjach vegan z rozwiązaniem przychodzi Vegan Pizza Club czyli marka z portfolio multibrandu sieci FoodX. Wegańska pizza tak jak jej starszy brat Pizza BOYZ to  koncept oparty w całości na idei porn food i traktujący jedzenie jako kompleksowe doświadczenie. W menu Vegan Pizza Club znajdują się wegańskie wersje znanych klasyków czyli Mac & VEGAN Cheeze czy Mangola, ale także wariacje takie jak Kimchi Fries czy Qrczak Generała Tso. W sumie w menu znajduje się 6 pizz do których przygotowano 8 wegańskich sosów.    
 

Vegan Pizza Club odpowiada na potrzeby vegan, którzy mają ochotę na niestandardową wariację w swoim codziennym jadłospisie, ale jednocześnie jest na tyle inkluzywna, że posmakuje także osobom „flex”, które choć nie jedzą w 100% roślinnie, to coraz częściej sięgają po wegańskie dania. Veganuary jest zatem idealnym momentem, żeby poznać markę i spróbować jej wegańskiego menu, które zaskoczy nie tylko rewelacyjnym smakiem, ale także unikalnym wyglądem.   


Specjalnie z okazji Veganuary marka Vegan Pizza Club zaplanowała cały szereg aktywności pod spójnym hasłem GREEN IS COOL. Przez cały miesiąc w menu dostępna będzie sezonowa pizza Shrooooms, która do tej pory pojawiała się tylko raz w roku i uznawana jest przez klientów restauracji jako najlepsza pizza z portfolio brandu. Oprócz tego do każdej zamówionej pizzy dodawana będzie darmowa, zielona lemoniada. Całość działań zostanie wsparta przez konkursy, sondy i influencerów, co będzie można obserwować na bieżąco na instagramie marki @veganpizzaclubpl.       
 

Vegan Pizza Club dostępna jest we wszystkich restauracjach sieci FoodX: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu, a także w dostawach na platformach delivery współpracujących z restauracjami w poszczególnych miastach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.