Komunikaty PR

Wyzwanie Veganuary z Vegan Pizza Club

2024-01-05  |  09:43
Biuro prasowe

Głównym celem akcji Veganuary jest zachęcenie jak największej liczby osób do przejścia na dietę w pełni roślinną na cały styczeń. Do popularności akcji z pewnością przyczynia się fakt rosnącej ilości i propozycji produktów wegańskich oraz oferty w restauracjach. Dla tych, którzy nie do końca odnajdują się w standardowych pozycjach vegan z rozwiązaniem przychodzi Vegan Pizza Club czyli marka z portfolio multibrandu sieci FoodX. Wegańska pizza tak jak jej starszy brat Pizza BOYZ to  koncept oparty w całości na idei porn food i traktujący jedzenie jako kompleksowe doświadczenie. W menu Vegan Pizza Club znajdują się wegańskie wersje znanych klasyków czyli Mac & VEGAN Cheeze czy Mangola, ale także wariacje takie jak Kimchi Fries czy Qrczak Generała Tso. W sumie w menu znajduje się 6 pizz do których przygotowano 8 wegańskich sosów.    
 

Vegan Pizza Club odpowiada na potrzeby vegan, którzy mają ochotę na niestandardową wariację w swoim codziennym jadłospisie, ale jednocześnie jest na tyle inkluzywna, że posmakuje także osobom „flex”, które choć nie jedzą w 100% roślinnie, to coraz częściej sięgają po wegańskie dania. Veganuary jest zatem idealnym momentem, żeby poznać markę i spróbować jej wegańskiego menu, które zaskoczy nie tylko rewelacyjnym smakiem, ale także unikalnym wyglądem.   


Specjalnie z okazji Veganuary marka Vegan Pizza Club zaplanowała cały szereg aktywności pod spójnym hasłem GREEN IS COOL. Przez cały miesiąc w menu dostępna będzie sezonowa pizza Shrooooms, która do tej pory pojawiała się tylko raz w roku i uznawana jest przez klientów restauracji jako najlepsza pizza z portfolio brandu. Oprócz tego do każdej zamówionej pizzy dodawana będzie darmowa, zielona lemoniada. Całość działań zostanie wsparta przez konkursy, sondy i influencerów, co będzie można obserwować na bieżąco na instagramie marki @veganpizzaclubpl.       

Vegan Pizza Club dostępna jest we wszystkich restauracjach sieci FoodX: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu, a także w dostawach na platformach delivery współpracujących z restauracjami w poszczególnych miastach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Wiosenne nowości WSP „Społem” Biuro prasowe
2024-05-08 | 01:00

Wiosenne nowości WSP „Społem”

Na sklepowe półki trafiły dwa nowe sosy produkowane przez WSP „Społem”. Sos Kielecki prażona cebulka oraz Sos Kielecki sałatkowy z oliwkami idealnie komponują się z
Przemysł spożywczy Queris rozpoczyna kampanię MESOZOIK. Nowa era produkcji
2024-05-07 | 13:30

Queris rozpoczyna kampanię "MESOZOIK. Nowa era produkcji"

Producent i dostawca systemu Queris MES oraz innych rozwiązań dla produkcji, rozpoczął szeroką kampanię kierowaną do producentów branży spożywczej i FMCG. W ramach działań
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.

Infrastruktura

Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego

21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.

Prawo

Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem

W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli­ – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.