Wyzwanie Veganuary z Vegan Pizza Club
Głównym celem akcji Veganuary jest zachęcenie jak największej liczby osób do przejścia na dietę w pełni roślinną na cały styczeń. Do popularności akcji z pewnością przyczynia się fakt rosnącej ilości i propozycji produktów wegańskich oraz oferty w restauracjach. Dla tych, którzy nie do końca odnajdują się w standardowych pozycjach vegan z rozwiązaniem przychodzi Vegan Pizza Club czyli marka z portfolio multibrandu sieci FoodX. Wegańska pizza tak jak jej starszy brat Pizza BOYZ to koncept oparty w całości na idei porn food i traktujący jedzenie jako kompleksowe doświadczenie. W menu Vegan Pizza Club znajdują się wegańskie wersje znanych klasyków czyli Mac & VEGAN Cheeze czy Mangola, ale także wariacje takie jak Kimchi Fries czy Qrczak Generała Tso. W sumie w menu znajduje się 6 pizz do których przygotowano 8 wegańskich sosów.
Vegan Pizza Club odpowiada na potrzeby vegan, którzy mają ochotę na niestandardową wariację w swoim codziennym jadłospisie, ale jednocześnie jest na tyle inkluzywna, że posmakuje także osobom „flex”, które choć nie jedzą w 100% roślinnie, to coraz częściej sięgają po wegańskie dania. Veganuary jest zatem idealnym momentem, żeby poznać markę i spróbować jej wegańskiego menu, które zaskoczy nie tylko rewelacyjnym smakiem, ale także unikalnym wyglądem.
Specjalnie z okazji Veganuary marka Vegan Pizza Club zaplanowała cały szereg aktywności pod spójnym hasłem GREEN IS COOL. Przez cały miesiąc w menu dostępna będzie sezonowa pizza Shrooooms, która do tej pory pojawiała się tylko raz w roku i uznawana jest przez klientów restauracji jako najlepsza pizza z portfolio brandu. Oprócz tego do każdej zamówionej pizzy dodawana będzie darmowa, zielona lemoniada. Całość działań zostanie wsparta przez konkursy, sondy i influencerów, co będzie można obserwować na bieżąco na instagramie marki @veganpizzaclubpl.
Vegan Pizza Club dostępna jest we wszystkich restauracjach sieci FoodX: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu, a także w dostawach na platformach delivery współpracujących z restauracjami w poszczególnych miastach.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.