Komunikaty PR

Zero waste na co dzień

2024-10-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Kawiecka
Soul&Mind

ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/

Światowy Dzień Żywności, który świętujemy 16 października, to idealna okazja, by zwrócić uwagę na ochronę środowiska i promowanie idei zero waste. Marka Diamant, od lat konsekwentnie realizuje działania w ramach strategii zrównoważonego rozwoju firmy, aktywnie  promując zrównoważoną uprawę i odpowiedzialne podejście do  konsumpcji.

Obchodzone 16 października święto, ma na celu zwrócenie uwagi na globalne problemy związane z marnowaniem żywności oraz bezpieczeństwem żywnościowym. To również okazja do promowania zrównoważonych praktyk, które mogą przyczynić się do walki z głodem, ochrony zasobów naturalnych i poprawy jakości życia na całym świecie. Marka Diamant, świadoma swojej odpowiedzialności jako producent wysokiej jakości cukru aktywnie wspiera te idee, zachęcając konsumentów do podejmowania codziennych działań na rzecz minimalizacji strat żywności i ochrony środowiska.

W ramach działań z zakresu zrównoważonego rozwoju Diamant kładzie duży nacisk na produkcję zgodną z zasadami minimalizowania wpływu na środowisko. Cukier produkowany przez markę powstaje z buraków cukrowych, uprawianych zgodnie z nowoczesnymi metodami rolniczymi, które zmniejszają zużycie nawozów i środków ochrony roślin, chroniąc jednocześnie glebę oraz wodę​. Buraki nie tylko dostarczają surowca do produkcji cukru, ale również przyczyniają się do pochłaniania CO2 i wytwarzania tlenu, co pozytywnie wpływa na jakość powietrza​.

- Naszym celem jest nie tylko dostarczanie wysokiej jakości produktów, ale również inspirowanie konsumentów do tego jak prowadzić bardziej zrównoważony styl życia. Wierzymy, że małe kroki każdego z nas, jak świadome zakupy czy ograniczanie marnotrawstwa, mogą  przyczynić się do poprawy stanu środowiska naturalnego – mówi Kamila Sikorska, Marketing Manager marki Diamant w Pfeifer & Langen Polska.

Z myślą o konsumentach, marka Diamant zachęca do wprowadzenia prostych zmian w codziennym życiu, które mogą znacząco wpłynąć na ograniczenie marnowania żywności. W ramach działań #zerowaste firma podpowiada m.in. jak efektywnie wykorzystać dojrzałe owoce do przygotowywania dżemów oraz jak ograniczać zużycie plastiku poprzez wybór produktów wielorazowych​. Na stronie internetowej marki dostępne są także przepisy i porady, które pomagają w świadomym gospodarowaniu żywnością w kuchni, minimalizując jej straty.

Więcej o działaniach firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju można przeczytać w wydanym przez firmę raporcie:

https://www.pfeifer-langen.pl/zrownowazony-rozwoj/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Soul&Mind
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Rusza pierwsza edycja programu #NestleDlaNauki Biuro prasowe
2024-10-15 | 11:00

Rusza pierwsza edycja programu #NestleDlaNauki

Nestlé Polska rozpoczyna program #NestleDlaNauki, którego celem jest stworzenie platformy do współpracy z młodymi naukowcami w obszarze łańcucha żywnościowego. Program
Przemysł spożywczy Kryzys klimatyczny w oczach młodzieży a opinie ekspertów
2024-10-11 | 15:45

Kryzys klimatyczny w oczach młodzieży a opinie ekspertów

Czy da się wyżywić 10 mld ludzi, którzy wkrótce będą zamieszkiwać naszą planetę[1]? Czy produkcja zwierzęca musi zniknąć? Czy korporacje zmieniają świat i robią coś
Przemysł spożywczy Majonez Kielecki z żółtek jaj wyłącznie od kur z chowu ściółkowego
2024-10-11 | 01:00

Majonez Kielecki z żółtek jaj wyłącznie od kur z chowu ściółkowego

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” całkowicie wycofała się z użycia żółtek jaj pochodzących od kur z chowu klatkowego, wyprzedzając swój

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

UE walczy z kryzysem mieszkaniowym. Problemem jest brak dostępnych mieszkań i wysokie czynsze

Kryzys mieszkaniowy jest jednym z największych problemów Polaków. Brakuje dostępnych cenowo mieszkań, a na związane z nimi koszty wydajemy średnio ok. 18 proc. swoich dochodów. Kryzys mieszkaniowy dotyczy już jednak niemal całej Europy. Zgodnie z danymi Eurostatu w dziewięciu krajach UE od 2010 roku ceny domów wzrosły ponad dwukrotnie. – Trzeba przyspieszyć działania i skupić się na tym, żeby ludzie mieli gdzie mieszkać, bo w Europie jest duży problem bezdomności – ocenia europosłanka PO Jagna Marczułajtis-Walczak.

Transport

Polskie firmy dostrzegają korzyści z gospodarki obiegu zamkniętego. Wciąż jednak ich wiedza jest niewystarczająca [DEPESZA]

W kontekście unijnych regulacji firmy są zobowiązane wdrażać rozwiązania z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego. Wiedza firm na ten temat wciąż jest niekompletna i mocno nieuporządkowana. Według badań DB Schenker prawie 2/3 respondentów nawet nie ma świadomości, że ich firma wdraża rozwiązania z zakresu GOZ, a część z nich nie ma pewności, jakie działania w ogóle wpisują się w tę koncepcję. Jednocześnie jednak ponad połowa dostrzega korzyści we wdrożeniu GOZ i planuje inwestycje w tym zakresie. Operatorzy logistyczni widzą w tym procesie rolę dla siebie.

DlaWas.info

Ochrona środowiska

Mokradła z kluczową rolą dla zagrożonych gatunków ptaków i bioróżnorodności. Coraz więcej podmiotów angażuje się w ich ochronę

Mokradła są najszybciej ginącymi ekosystemami świata. – W ciągu ostatnich 300 lat zostało osuszonych 87 proc. z nich, tymczasem tylko one gwarantują, że uda się zachować różnorodność biologiczną – podkreślają eksperci Fundacji WWF Polska. Zgodnie z unijnym rozporządzeniem do 2030 roku odtworzonych powinno zostać 30 proc. terenów podmokłych osuszonych wcześniej m.in na potrzeby rolnictwa. W Polsce rozpoczęła się właśnie realizacja projektu odtwarzania siedlisk na obszarze Natura 2000 Błota Rakutowskie położonego w Kotlinie Płockiej. ING przekazał Fundacji WWF na ten cel 1,5 mln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.