PZU dołącza do LOTTO SuperLIGI!
PZU rozpoczął współpracę z SuperLIGA S.A. Oficjalny partner Igi Świątek wesprze rozwój tenisa ziemnego w Polsce. Umowa została podpisana na sezon 2023.
Już wkrótce rozpocznie się druga edycja LOTTO SuperLIGI, innowacyjnego projektu zawodowej ligi tenisa ziemnego, która wyłoni Drużynowego Mistrza Polski. Do grona partnerów rozgrywek w sezonie 2023 dołączył PZU. PZU będzie sponsorem głównym sezonu zasadniczego, który potrwa od 7 maja do 13 sierpnia i składać się będzie z siedmiu kolejek. PZU będzie również wspierać odbywający się w grudniu turniej FINAL FOUR, który wyłoni medalistów tegorocznej edycji LOTTO SuperLIGI, a także wieńczącą cały sezon uroczystą Galę.
- Cieszymy się z pozyskania zaufanego i sprawdzonego partnera, którego prestiż i marka na polskim rynku z pewnością podniosą rangę oraz uwiarygodnią prowadzone przez nas rozgrywki tenisowe. Liczymy na to, że współpraca przyniesie wymierne korzyści wizerunkowe obu stronom, z pożytkiem zarówno dla całego środowiska zawodniczego, jak i samych kibiców - przekonuje Danuta Dmowska-Andrzejuk, prezes zarządu SuperLIGA S.A.
W ramach współpracy sponsoringowej logo PZU pojawi się we wszystkich kanałach komunikacji LOTTO SuperLIGA. Widoczne będzie również na kortach podczas wszystkich rozgrywek tenisowych oraz na uroczystej gali kończącej sezon 2023.
PZU jako sponsor główny rozgrywek LOTTO SuperLIGA wierzy w to, że projekt przełoży się na rozwój kolejnych tenisowych talentów, które pójdą śladami Igi Świątek czy Huberta Hurkacza.
- Obecnie trwa renesans polskiego tenisa. LOTTO SuperLIGA to innowacyjny projekt, który daje szansę rozwoju młodym zawodnikom oraz możliwość sprawdzenia swoich umiejętności w starciach z bardziej doświadczonymi na krajowej i międzynarodowej arenie tenisistami. To niepowtarzalna okazja do wychowania przyszłych mistrzów, a także zachęcenia dzieci do uprawiania tej dyscypliny sportu. Od dłuższego czasu wspieramy rozwój polskiego tenisa i dlatego z emocjami oczekujemy na rozpoczęcie ligi – mówi Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sponsoringu i prewencji w Grupie PZU.
Warto przypomnieć, że od ponad dwóch lat PZU jest oficjalnym partnerem Igi Świątek, najlepszej obecnie tenisistki na świecie, zwyciężczyni trzech odsłon Wielkiego Szlema. Iga jest ambasadorką i kapitanem Dobrej Drużyny PZU - programu promującego aktywność fizyczną i zdrowy styl życia wśród dzieci i młodzieży, zwłaszcza spoza dużych miast. Dobra Drużyna PZU zrzesza już ponad 70 tys. młodych zawodników w całej Polsce.
W LOTTO SuperLIGA 2023 w sezonie zasadniczym zagra osiem zespołów: BKT Advantage Bielsko-Biała, CKT Grodzisk Mazowiecki, KT Kubala Ustroń, WKT Mera Warszawa, KS Górnik Bytom, Osavi Tennis Team Kalisz, AZS TENIS Poznań oraz WKS GRUNWALD Poznań (awans z forBET 1 LIGA).
Partnerem tytularnym rozgrywek SuperLIGI jest marka LOTTO, której właścicielem jest Totalizator Sportowy. Natomiast zmaganiom 1.LIGI patronować będzie marka forBET. Ponadto honorowy patronat nad projektem drugi rok z rzędu objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Szczegółowe informacje dotyczące bieżącej oraz poprzedniej edycji LOTTO SuperLIGA znajdują się na oficjalnej stronie projektu: https://sliga.org/.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.