Razem w dwudziesty rok współpracy - Frosta i Frigo Logistics

Setki punktów odbioru, gotowość dwóch centrów dystrybucyjnych i niemal 20 lat świadczenia usług logistycznych dla jednej z najpopularniejszych marek produktów głęboko mrożonych. Frigo Logistics podsumowuje współpracę z firmą Frosta, pokazując, że tylko jakość świadczonych usług pozwala budować prawdziwe, biznesowe zaufanie.
W nadchodzącym 2023 roku lider logistyki produktów głęboko mrożonych w Polsce Frigo Logistics oraz Frosta, producent żywności mrożonej, wchodzą z sukcesem w kolejny – już dwudziesty rok współpracy. Łączące ich zaufanie to wynik wieloletniego współdziałania opartego na pewności świadczonych usług i zrozumieniu specyfiki branży.
– Mrożonki to jedna z najbardziej wymagających kategorii produktowych. By zachować świeżość i smak, muszą być dostarczane do punktów sprzedaży precyzyjnie, terminowo i co najważniejsze – bez przerwania łańcucha chłodniczego. I tak właśnie pracuje Frigo Logistics, wyłączny operator logistyczny Frosty na Polskę, który już od 20 lat wspiera nas zarówno w dystrybucji, składowaniu, jak i co-packingu – mówi Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy FRoSTY na Polskę i Europę Centralną.
Frigo Logistics świadczy usługi logistyczne w centrum dystrybucyjnym w Żninie dla marki Frosta i jej mrożonych produktów rybnych, dań gotowych i burgerów. Następnie dystrybuuje je do ponad 300 odbiorców, w tym hurtowni, magazynów centralnych i sieci handlowych w całej Polsce.
W 2022 roku skala współpracy partnerów znacząco się zwiększyła o liczbę składowanych palet, a także o dodatkową obsługę z innych centrów Frigo Logistics.
– Specyfika produktów mrożonych zobowiązuje nas do utrzymywania stałej i wysokiej jakości świadczonych usług oraz dbania o optymalne parametry w transporcie czy składowaniu. Praca z produktem mrożonym wymaga planowania i starannego przygotowania każdego procesu. A zaufanie jakim darzy nas Frosta potwierdza nie tylko precyzję, z jaką działamy, ale także naszą sumienność i zaangażowanie w wykonywane zobowiązania – zaznacza Katarzyna Długosz, Kierownik Działu Obsługi Klienta Frigo Logistics.
Frigo Logistics od 2001 roku świadczy klientom kompleksowe usługi logistyczne. Mając od lat doświadczenie w pracy z produktami głęboko mrożonymi, wypracowało pozycję lidera. Posiada dziewięć centrów dystrybucyjnych na terenie całego kraju – m.in. w Żninie, Radomsku, Błoniu pod Warszawą oraz w Czeladzi. Centra dystrybucyjne zlokalizowane w niemal każdej części Polski umożliwiają elastyczność oraz skrócenie czasu dostaw. Operator dostarcza produkty wymagające kontrolowanych temperatur do ponad 4500 punktów w całej Polsce.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.