Rebranding Project Management - firma odświeża wizerunek
Firma Project Management, koordynująca i optymalizująca realizację inwestycji budowlanych zaprezentowała swoje nowe logo. Nowoczesne i eleganckie, kolorystyką nawiązuje do profesjonalizmu, z jakim firma podchodzi do wykonywania swoich obowiązków. Jak podkreślają jej przedstawiciele, to pierwszy krok ku kompleksowej zmianie identyfikacji wizualnej, która wkrótce zostanie przedstawiona szerokiemu gronu odbiorców.
Identyfikacja wizualna firmy odgrywa kluczową rolę w procesie budowania jej wizerunku zarówno wśród jej klientów, jak i środowiska biznesowego. Firma Project Management, która świadczy usługi inwestora zastępczego postanowiła zmienić logo, a tym samym rozpoczynając proces pracy nad nową identyfikacją wizualną.
Nowe logo, ta sama wysoka jakość usług
Jest to pierwszy tej skali rebranding w wieloletniej historii firmy. I jak tłumaczy Andrzej Przesmycki, CEO: Mamy świadomość, jak istotną rolę w dzisiejszych czasach odgrywa identyfikacja wizualna. Wraz ze zmianami rynku konieczne jest podążanie za trendami i pokazywanie, że my także ulegamy ewolucji, dostosowując się do klientów. Monogram wpisany w kwadrat daje wrażenie mocnej, stabilnej i profesjonalnej firmy, a te cechy w naszym odczuciu są obecnie kluczowe dla partnerów biznesowych. Typografia jest prosta i łatwo zapada w pamięć odbiorcom – i tu podobnie jak w naszych projektach postawiliśmy na zasadę „less is more”.
Za projekt logo odpowiada Agencja Commplace, która posiada ponad 25-letnie doświadczenie na rynku i udzieliła wsparcia na blisko 350 marek. Realizowała rebranding m.in. dla SM Mońki, Horyzont Inwestycji, czy Halupczok.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.