Komunikaty PR

Rebranding Sky-Shop! Nowa identyfikacja wizualna

2022-06-15  |  09:35
Biuro prasowe
Kontakt

Kinga Tobała
Sky-Shop.pl

Kamieńskiego 47
30-644 Kraków
kinga.tobala|sky-shop.pl| |kinga.tobala|sky-shop.pl
697 029 178
sky-shop.pl

Sky-Shop.pl to kompleksowe narzędzie do prowadzenia sklepu internetowego, dropshippingu i sprzedaży w wielu kanałach online (np. na Allegro) dostarczane w formie wygodnego abonamentu. Połączenie prostej obsługi platformy z tysiącami funkcji sprawia, że z zaawansowanych rozwiązań mogą korzystać wszyscy sprzedawcy – od małych po tych największych.

Do tej pory na naszej platformie powstało ponad 90 tysięcy e-sklepów, m.in.: Media-Tech, Grycan, mFinanse, Profigeo, Sohe, Yoer, Cobbo i wiele innych.

Strona www: https://sky-shop.pl/

 

Nowe logo i identyfikacja wizualna platformy e-commerce Sky-Shop.

  • Sky-Shop – dostawca jednej z wiodących platform e-commerce w Polsce zaprezentował nową identyfikację wizualną swojej marki. Zmianie uległo logo, strona internetowa, a także główne kolory marki.
  • Za przygotowanie i przeprowadzenie procesu rebrandingu w całości odpowiedzialny jest kreatywny zespół Sky-Shop.

 

9 czerwca 2022 roku Sky-Shop.pl – jedna z wiodących platform e-commerce w Polsce, zaprezentowała nową identyfikację wizualną swojej marki. Zmianie uległo logo, strona internetowa, kolory marki, a także wygląd materiałów promocyjnych. Błękit, z którym do tej pory kojarzony był Sky-Shop został zastąpiony przez energetyczny żółty w parze z wyrazistym fioletem.

 

- Tworząc logo dążyliśmy do jego uproszczenia, jednocześnie zachowując dotychczasowy element koszyka zakupowego. Dywiz zawarty w naszej nazwie stał się jego rączką. Zaokrąglony kształt budzi również pozytywne skojarzenia, nawiązując do uśmiechu.wyjaśnia Barbara Kalinka, UI Designer w Sky-Shop.

 

Prosty, przejrzysty i przyjazny e-commerce

Sky-Shop zdecydował się na przeprowadzenie procesu rebrandingu samodzielnie, nie korzystając z pomocy zewnętrznych firm. Dzięki temu możliwe było precyzyjne zrealizowanie koncepcji – od ustalenia wiodącej kolorystyki, poprzez projekt strony, aż po detale związane ze stworzeniem unikalnego kroju pisma wykorzystanego w logo.

Rebranding miał na celu nie tylko odświeżenie wizerunku marki, ale również podkreślenie najważniejszych wartości, z którymi się utożsamia. Kierunek zmian wyznacza zasada 3P:

  • prostota obsługi platformy,
  • przejrzystość zarządzania sprzedażą za pomocą panelu administracyjnego,
  • przyjazność dla klientów odwiedzających sklep.

 

- Od ponad 13 lat rozwijamy naszą platformę dodając kolejne funkcje, na bieżąco reagując na dynamicznie zmieniający się rynek e-commerce. Nowe logo i identyfikacja wizualna to znacząca, ale naturalna dla nas zmiana. Chcemy dzięki niej jeszcze lepiej uwydatnić kluczowe dla nas wartości, które towarzyszyły nam od samego początku. Tworzymy prosty, przejrzysty i przyjazny e-commerce i chcemy to podkreślić. – mówi Maciej Cebertowicz, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Sky-Shop.pl

Sky-Shop jest obecnie platformą e-commerce all in one z autorską bramką płatniczą Sky-Pay, setkami integracji z hurtowniami, kurierami, marketplace’ami, porównywarkami cen i narzędziami marketingowymi. Wprowadzanie ulepszeń i sprawne odpowiadanie na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku e-commerce ma kluczowe znaczenie dla wzrostu marki. Zmiany warstwy wizualnej są naturalnym krokiem i mają za zadanie jeszcze lepiej wyeksponować kierunek rozwoju platformy.

 

Więcej informacji: https://sky-shop.pl/rebranding/

Szczegółowy opis zmian związanych z rebrandingiem: https://blog.sky-shop.pl/idzie-nowe-rebranding-sky-shop/

 

Kontakt dla mediów:

Aleksandra Batko-Strojek | Sky-Shop.pl

667 201 891 | aleksandra.batko@sky-shop.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Sky-Shop.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.