Rebranding Sky-Shop! Nowa identyfikacja wizualna


Kinga Tobała
Sky-Shop.pl
Kamieńskiego 47
30-644 Kraków
kinga.tobala|sky-shop.pl| |kinga.tobala|sky-shop.pl
697 029 178
sky-shop.pl
Sky-Shop.pl to kompleksowe narzędzie do prowadzenia sklepu internetowego, dropshippingu i sprzedaży w wielu kanałach online (np. na Allegro) dostarczane w formie wygodnego abonamentu. Połączenie prostej obsługi platformy z tysiącami funkcji sprawia, że z zaawansowanych rozwiązań mogą korzystać wszyscy sprzedawcy – od małych po tych największych.
Do tej pory na naszej platformie powstało ponad 90 tysięcy e-sklepów, m.in.: Media-Tech, Grycan, mFinanse, Profigeo, Sohe, Yoer, Cobbo i wiele innych.
Strona www: https://sky-shop.pl/
Nowe logo i identyfikacja wizualna platformy e-commerce Sky-Shop.
- Sky-Shop – dostawca jednej z wiodących platform e-commerce w Polsce zaprezentował nową identyfikację wizualną swojej marki. Zmianie uległo logo, strona internetowa, a także główne kolory marki.
- Za przygotowanie i przeprowadzenie procesu rebrandingu w całości odpowiedzialny jest kreatywny zespół Sky-Shop.
9 czerwca 2022 roku Sky-Shop.pl – jedna z wiodących platform e-commerce w Polsce, zaprezentowała nową identyfikację wizualną swojej marki. Zmianie uległo logo, strona internetowa, kolory marki, a także wygląd materiałów promocyjnych. Błękit, z którym do tej pory kojarzony był Sky-Shop został zastąpiony przez energetyczny żółty w parze z wyrazistym fioletem.
- Tworząc logo dążyliśmy do jego uproszczenia, jednocześnie zachowując dotychczasowy element koszyka zakupowego. Dywiz zawarty w naszej nazwie stał się jego rączką. Zaokrąglony kształt budzi również pozytywne skojarzenia, nawiązując do uśmiechu. – wyjaśnia Barbara Kalinka, UI Designer w Sky-Shop.
Prosty, przejrzysty i przyjazny e-commerce
Sky-Shop zdecydował się na przeprowadzenie procesu rebrandingu samodzielnie, nie korzystając z pomocy zewnętrznych firm. Dzięki temu możliwe było precyzyjne zrealizowanie koncepcji – od ustalenia wiodącej kolorystyki, poprzez projekt strony, aż po detale związane ze stworzeniem unikalnego kroju pisma wykorzystanego w logo.
Rebranding miał na celu nie tylko odświeżenie wizerunku marki, ale również podkreślenie najważniejszych wartości, z którymi się utożsamia. Kierunek zmian wyznacza zasada 3P:
- prostota obsługi platformy,
- przejrzystość zarządzania sprzedażą za pomocą panelu administracyjnego,
- przyjazność dla klientów odwiedzających sklep.
- Od ponad 13 lat rozwijamy naszą platformę dodając kolejne funkcje, na bieżąco reagując na dynamicznie zmieniający się rynek e-commerce. Nowe logo i identyfikacja wizualna to znacząca, ale naturalna dla nas zmiana. Chcemy dzięki niej jeszcze lepiej uwydatnić kluczowe dla nas wartości, które towarzyszyły nam od samego początku. Tworzymy prosty, przejrzysty i przyjazny e-commerce i chcemy to podkreślić. – mówi Maciej Cebertowicz, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Sky-Shop.pl
Sky-Shop jest obecnie platformą e-commerce all in one z autorską bramką płatniczą Sky-Pay, setkami integracji z hurtowniami, kurierami, marketplace’ami, porównywarkami cen i narzędziami marketingowymi. Wprowadzanie ulepszeń i sprawne odpowiadanie na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku e-commerce ma kluczowe znaczenie dla wzrostu marki. Zmiany warstwy wizualnej są naturalnym krokiem i mają za zadanie jeszcze lepiej wyeksponować kierunek rozwoju platformy.
Więcej informacji: https://sky-shop.pl/rebranding/
Szczegółowy opis zmian związanych z rebrandingiem: https://blog.sky-shop.pl/idzie-nowe-rebranding-sky-shop/
Kontakt dla mediów:
Aleksandra Batko-Strojek | Sky-Shop.pl
667 201 891 | aleksandra.batko@sky-shop.pl

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.