Rebranding Sky-Shop! Nowa identyfikacja wizualna


Kinga Tobała
Sky-Shop.pl
Kamieńskiego 47
30-644 Kraków
kinga.tobala|sky-shop.pl| |kinga.tobala|sky-shop.pl
697 029 178
sky-shop.pl
Sky-Shop.pl to kompleksowe narzędzie do prowadzenia sklepu internetowego, dropshippingu i sprzedaży w wielu kanałach online (np. na Allegro) dostarczane w formie wygodnego abonamentu. Połączenie prostej obsługi platformy z tysiącami funkcji sprawia, że z zaawansowanych rozwiązań mogą korzystać wszyscy sprzedawcy – od małych po tych największych.
Do tej pory na naszej platformie powstało ponad 90 tysięcy e-sklepów, m.in.: Media-Tech, Grycan, mFinanse, Profigeo, Sohe, Yoer, Cobbo i wiele innych.
Strona www: https://sky-shop.pl/
Nowe logo i identyfikacja wizualna platformy e-commerce Sky-Shop.
- Sky-Shop – dostawca jednej z wiodących platform e-commerce w Polsce zaprezentował nową identyfikację wizualną swojej marki. Zmianie uległo logo, strona internetowa, a także główne kolory marki.
- Za przygotowanie i przeprowadzenie procesu rebrandingu w całości odpowiedzialny jest kreatywny zespół Sky-Shop.
9 czerwca 2022 roku Sky-Shop.pl – jedna z wiodących platform e-commerce w Polsce, zaprezentowała nową identyfikację wizualną swojej marki. Zmianie uległo logo, strona internetowa, kolory marki, a także wygląd materiałów promocyjnych. Błękit, z którym do tej pory kojarzony był Sky-Shop został zastąpiony przez energetyczny żółty w parze z wyrazistym fioletem.
- Tworząc logo dążyliśmy do jego uproszczenia, jednocześnie zachowując dotychczasowy element koszyka zakupowego. Dywiz zawarty w naszej nazwie stał się jego rączką. Zaokrąglony kształt budzi również pozytywne skojarzenia, nawiązując do uśmiechu. – wyjaśnia Barbara Kalinka, UI Designer w Sky-Shop.
Prosty, przejrzysty i przyjazny e-commerce
Sky-Shop zdecydował się na przeprowadzenie procesu rebrandingu samodzielnie, nie korzystając z pomocy zewnętrznych firm. Dzięki temu możliwe było precyzyjne zrealizowanie koncepcji – od ustalenia wiodącej kolorystyki, poprzez projekt strony, aż po detale związane ze stworzeniem unikalnego kroju pisma wykorzystanego w logo.
Rebranding miał na celu nie tylko odświeżenie wizerunku marki, ale również podkreślenie najważniejszych wartości, z którymi się utożsamia. Kierunek zmian wyznacza zasada 3P:
- prostota obsługi platformy,
- przejrzystość zarządzania sprzedażą za pomocą panelu administracyjnego,
- przyjazność dla klientów odwiedzających sklep.
- Od ponad 13 lat rozwijamy naszą platformę dodając kolejne funkcje, na bieżąco reagując na dynamicznie zmieniający się rynek e-commerce. Nowe logo i identyfikacja wizualna to znacząca, ale naturalna dla nas zmiana. Chcemy dzięki niej jeszcze lepiej uwydatnić kluczowe dla nas wartości, które towarzyszyły nam od samego początku. Tworzymy prosty, przejrzysty i przyjazny e-commerce i chcemy to podkreślić. – mówi Maciej Cebertowicz, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Sky-Shop.pl
Sky-Shop jest obecnie platformą e-commerce all in one z autorską bramką płatniczą Sky-Pay, setkami integracji z hurtowniami, kurierami, marketplace’ami, porównywarkami cen i narzędziami marketingowymi. Wprowadzanie ulepszeń i sprawne odpowiadanie na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku e-commerce ma kluczowe znaczenie dla wzrostu marki. Zmiany warstwy wizualnej są naturalnym krokiem i mają za zadanie jeszcze lepiej wyeksponować kierunek rozwoju platformy.
Więcej informacji: https://sky-shop.pl/rebranding/
Szczegółowy opis zmian związanych z rebrandingiem: https://blog.sky-shop.pl/idzie-nowe-rebranding-sky-shop/
Kontakt dla mediów:
Aleksandra Batko-Strojek | Sky-Shop.pl
667 201 891 | aleksandra.batko@sky-shop.pl

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.