Rekordowe przychody Miraculum w lutym 2023 r.

W lutym 2023 r. Miraculum wypracowało przychody w wysokości 5,9 mln zł, czyli ponad 2‑krotnie więcej niż w lutym ubiegłego roku. To największe miesięczne przychody od kilkunastu lat. Wzrost dotyczy praktycznie wszystkich kanałów sprzedaży, jednak największy wzrost sprzedaży (o 265%) Spółka osiągnęła w kanale nowoczesnym tj. dyskontów, super i hipermarketów oraz drogerii. Tak wysoka sprzedaż i dynamika wzrostu to m.in. efekt wyjścia naprzeciw oczekiwaniom Klientów: ciekawej oferty, prowadzenia uczciwej polityki cenowej oraz nie stosowania coraz powszechniejszego downsizingu. Zauważalny jest również trend powrotu konsumentów do uznanych i cenionych marek z wieloletnią tradycją – Pani Walewska, WARS, Miraculum.
W ujęciu narastającym, notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna, osiągnęła ponad 9,8 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 40 proc. r/r.
- Rekordowa sprzedaż w lutym to tzw. wisienka na torcie bardzo dobrych wyników sprzedażowych z ostatnich miesięcy. Było to możliwe dzięki dużemu zaangażowaniu zespołu i wielu zmian, które wprowadziliśmy w organizacji. Jestem przekonany, że nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Aktywnie działamy w zakresie budowania sprzedaży zarówno w kraju, jak i zagranicą. – komentuje Marek Kamola, członek zarządu Miraculum.
W lutym 2023 r. wyniki sprzedażowe Miraculum napędzała głownie sprzedaż w nowoczesnym kanale dystrybucji (sieci drogerii, dyskonty), która wyniosła 3 mln zł (+2,1 mln zł r/r). O ponad 100 proc. wzrosła również sprzedaż zagraniczna, która wyniosła 1,3 mln zł (+0,7 mln zł r/r). W lutym Dział Eksportu zrealizował sprzedaż do stałych klientów z m.in. Rumunii, Estonii, Kazachstanu.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.