Rekordowy lipiec dla Grupy DGP Infor. Niemal 10,5 mln UU i 56,5 mln odsłon
Lipiec przyniósł znakomite wyniki serwisów DGP Infor. Portale wchodzące w skład Grupy odwiedziło blisko 10,48 mln unikalnych użytkowników, co oznacza wzrost o niemal 58% względem zeszłego roku. Był to drugi najwyższy wynik w sektorze treści prawo-biznesowych.
Digitalowe tytuły Grupy DGP Infor cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem wśród wydawnictw branżowych. W kategorii „biznes, finanse, prawo” serwisy wydawnictwa plasują się na drugim miejscu pod względem liczby użytkowników. Grupa DGP Infor utrzymała tym samym pozycję wicelidera, na którą awansowała miesiąc wcześniej.
- Po paśmie rekordów w pierwszym półroczu za nami kolejny udany miesiąc. Oprócz znakomitych wyników szczególnie cieszy tempo rozwoju w porównaniu do ubiegłego roku, najwyższe w czołówce wydawnictw. Liczba unikalnych użytkowników wzrosła o niemal 58% rdr. To potwierdzenie słusznego kierunku naszej strategii, a także docenienie rzetelnej pracy dziennikarzy każdego z portali. Wierzę, że silna pozycja na tak konkurencyjnym rynku jest odzwierciedleniem zaufania, jakim czytelnicy darzą nasze treści - zaznacza Łukasz Bielak, redaktor naczelny serwisów internetowych Grupy DGP INFOR.
O ponad 36 milionów odsłon więcej
W rekordowym tempie rośnie też liczba odsłon portali dziennik.pl, gazetaprawna.pl, forsal.pl oraz infor.pl. W lipcu odnotowano ponad 56,5 mln odsłon wszystkich serwisów. Oznacza to wzrost aż o 77% względem lipca ubiegłego roku. Pod względem liczby wyświetleń Grupa DGP Infor utrzymała pozycję na podium, plasując się na trzecim miejscu w kategorii BFP.
Grupa DGP Infor jest liderem biorąc pod uwagę dynamikę wzrostu liczby odsłon portali o tematyce biznesowo-prawnej. W porównaniu z lipcem zeszłego roku ich liczba zwiększyła się o ponad 36 milionów.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.