Komunikaty PR

Restauracja z kurczakiem - pomysł na biznes, który zarobi w każdych czasach

2024-07-09  |  11:00
Biuro prasowe
Stock

Czy mała gastronomia może przynosić duże zyski? Oczywiście! Wszystko zależy od tego co, gdzie i w jaki sposób zaoferujemy. Producent panierki do kurczaka Holly Powder przez lata towarzyszył klientom w otwieraniu i rozkręcaniu biznesów gastronomicznych. Zapytaliśmy go o to, co zrobić, aby restauracja z kurczakiem generowała duże zyski?

Dobry pomysł na biznes gastronomiczny? Restauracja z kurczakiem

Co sprawia, że restauracja z kurczakiem jest skazana na sukces? Producent panierki nie ma wątpliwości: „Dania z kurczakiem mają bardzo duży potencjał sprzedażowy. Kurczaka lubi praktycznie każdy - niezależnie od wieku i płci. Kurczak w panierce daje szerokie możliwości kompozycji menu. Poza tym lokal z kurczakiem ma znacznie mniejszą konkurencję niż fast food serwujący burgery czy pizzę. Technologia przygotowania kurczaka jest niezwykle prosta, nie wymaga ani dużej ilości miejsca, ani specjalistycznych sprzętów. Tak naprawdę wystarczy zwykła frytkownica!”.

Oraz panierka do kurczaka

Producent panierki poza cennymi wskazówkami i doświadczeniem w branży gastronomicznej oferuje szereg produktów, dzięki którym w łatwy sposób przyrządzisz i podasz pysznego kurczaka w idealnie chrupiącej panierce.

„Nasza panierka gastronomiczna i marynaty to zestaw, który ułatwi pracę każdemu, kto chciałby serwować idealnie chrupiącego kurczaka w panierce. Gotowa panierka do kurczaka to produkt dedykowany gastronomii. Panierka spełnia wszystkie oczekiwania - jest wygodna i prosta w użyciu, danie przygotowywane z jej udziałem cechuje powtarzalność - kurczak zawsze smakuje tak samo - i to tak samo dobrze! Wystarczy zamarynowanego kurczaka zapanierować zgodnie z instrukcją i usmażyć. Nie musisz używać żadnych dodatkowych składników, żadnych jajek, płatków kukurydzianych czy innych przypraw. Gotowa panierka do kurczaka jest - jak sama nazwa wskazuje - gotowa do użycia”.

Mała gastronomia z kurczakiem - duży zysk

Menu oparte na pysznym, złocistym kurczaku w chrupiącej panierce to fundament, na którym zbudujemy intratny biznes gastronomiczny. Co jeszcze jest ważne? Producent panierki Holly Powder, który od lat współpracuje z restauratorami i właścicielami lokali z małą gastronomią, zwraca uwagę na kilka ważnych aspektów, o których powinniśmy pamiętać, gdy zamierzamy otworzyć biznes gastronomiczny:

1. Lokalizacja - wybierając miejsce, w którym chcemy otworzyć lokal warto zwrócić uwagę na atrakcyjność turystyczną lokalizacji, na gęstość zaludnienia w promieniu 3 km, liczbę firm i korporacji działających na tym obszarze.

2. Konkurencja - analiza konkurencji to niezmiernie ważny etap w procesie podejmowania decyzji o miejscu, gdzie otworzyć własny lokal gastronomiczny. Warto zapoznać się z planami zagospodarowania i planowanymi w pobliżu inwestycjami. Sąsiedztwo restauracji z popularnej sieci fast foodów serwujących kurczaka w panierce może utrudnić wyróżnienie się i przyczynić się do spadku frekwencji w naszym lokalu.

3. Kanał delivery - serwowanie dań na wynos lub z dostawą do domu to współcześnie absolutna konieczność. Planując biznes gastronomiczny powinniśmy wziąć pod uwagę ten kanał sprzedaży. Dania z kurczaka świetnie sprawdzają się w transporcie. Bez trudu zapakujesz je w opakowania na wynos i bez utraty na jakości dania dostarczysz do zamawiającego.

4. Wsparcie merytoryczne - stawiając pierwsze kroki w gastronomii dobrze znaleźć partnera, który posiada doświadczenie w branży i służy radą. Producent panierki Holly Powder oferuje klientom nie tylko wysokojakościowe produkty do przygotowania kurczaka w panierce, ale także bezpłatny dostęp do pomocnych materiałów szkoleniowych i promocyjnych. Zainteresowani mogą skorzystać z atrakcyjnych darmowych zdjęć do social mediów i gotowych szablonów plakatów, menuboradów i innych przydatnych materiałów reklamowych.

Źródło informacji: CARTEL FOODS

Materiał promocyjny

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.