Restauracja z kurczakiem - pomysł na biznes, który zarobi w każdych czasach
Czy mała gastronomia może przynosić duże zyski? Oczywiście! Wszystko zależy od tego co, gdzie i w jaki sposób zaoferujemy. Producent panierki do kurczaka Holly Powder przez lata towarzyszył klientom w otwieraniu i rozkręcaniu biznesów gastronomicznych. Zapytaliśmy go o to, co zrobić, aby restauracja z kurczakiem generowała duże zyski?
Dobry pomysł na biznes gastronomiczny? Restauracja z kurczakiem
Co sprawia, że restauracja z kurczakiem jest skazana na sukces? Producent panierki nie ma wątpliwości: „Dania z kurczakiem mają bardzo duży potencjał sprzedażowy. Kurczaka lubi praktycznie każdy - niezależnie od wieku i płci. Kurczak w panierce daje szerokie możliwości kompozycji menu. Poza tym lokal z kurczakiem ma znacznie mniejszą konkurencję niż fast food serwujący burgery czy pizzę. Technologia przygotowania kurczaka jest niezwykle prosta, nie wymaga ani dużej ilości miejsca, ani specjalistycznych sprzętów. Tak naprawdę wystarczy zwykła frytkownica!”.
Oraz panierka do kurczaka
Producent panierki poza cennymi wskazówkami i doświadczeniem w branży gastronomicznej oferuje szereg produktów, dzięki którym w łatwy sposób przyrządzisz i podasz pysznego kurczaka w idealnie chrupiącej panierce.
„Nasza panierka gastronomiczna i marynaty to zestaw, który ułatwi pracę każdemu, kto chciałby serwować idealnie chrupiącego kurczaka w panierce. Gotowa panierka do kurczaka to produkt dedykowany gastronomii. Panierka spełnia wszystkie oczekiwania - jest wygodna i prosta w użyciu, danie przygotowywane z jej udziałem cechuje powtarzalność - kurczak zawsze smakuje tak samo - i to tak samo dobrze! Wystarczy zamarynowanego kurczaka zapanierować zgodnie z instrukcją i usmażyć. Nie musisz używać żadnych dodatkowych składników, żadnych jajek, płatków kukurydzianych czy innych przypraw. Gotowa panierka do kurczaka jest - jak sama nazwa wskazuje - gotowa do użycia”.
Mała gastronomia z kurczakiem - duży zysk
Menu oparte na pysznym, złocistym kurczaku w chrupiącej panierce to fundament, na którym zbudujemy intratny biznes gastronomiczny. Co jeszcze jest ważne? Producent panierki Holly Powder, który od lat współpracuje z restauratorami i właścicielami lokali z małą gastronomią, zwraca uwagę na kilka ważnych aspektów, o których powinniśmy pamiętać, gdy zamierzamy otworzyć biznes gastronomiczny:
1. Lokalizacja - wybierając miejsce, w którym chcemy otworzyć lokal warto zwrócić uwagę na atrakcyjność turystyczną lokalizacji, na gęstość zaludnienia w promieniu 3 km, liczbę firm i korporacji działających na tym obszarze.
2. Konkurencja - analiza konkurencji to niezmiernie ważny etap w procesie podejmowania decyzji o miejscu, gdzie otworzyć własny lokal gastronomiczny. Warto zapoznać się z planami zagospodarowania i planowanymi w pobliżu inwestycjami. Sąsiedztwo restauracji z popularnej sieci fast foodów serwujących kurczaka w panierce może utrudnić wyróżnienie się i przyczynić się do spadku frekwencji w naszym lokalu.
3. Kanał delivery - serwowanie dań na wynos lub z dostawą do domu to współcześnie absolutna konieczność. Planując biznes gastronomiczny powinniśmy wziąć pod uwagę ten kanał sprzedaży. Dania z kurczaka świetnie sprawdzają się w transporcie. Bez trudu zapakujesz je w opakowania na wynos i bez utraty na jakości dania dostarczysz do zamawiającego.
4. Wsparcie merytoryczne - stawiając pierwsze kroki w gastronomii dobrze znaleźć partnera, który posiada doświadczenie w branży i służy radą. Producent panierki Holly Powder oferuje klientom nie tylko wysokojakościowe produkty do przygotowania kurczaka w panierce, ale także bezpłatny dostęp do pomocnych materiałów szkoleniowych i promocyjnych. Zainteresowani mogą skorzystać z atrakcyjnych darmowych zdjęć do social mediów i gotowych szablonów plakatów, menuboradów i innych przydatnych materiałów reklamowych.
Źródło informacji: CARTEL FOODS
Materiał promocyjny
Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.