Komunikaty PR

Rób zakupy i pomagaj, czyli jak wesprzeć lokalnie Fundację Happy Kids

2023-06-01  |  12:03
Biuro prasowe
Do pobrania 06 ( 0.02 MB )

900 tys. zł – tyle środków udało się zebrać Fundacji Happy Kids podczas zeszłorocznej akcji „Wspieraj lokalnie z Auchan”. Dlatego też organizacja ponownie bierze udział w wyjątkowej kampanii prowadzonej przez sieć hipermarketów. W tym roku wszystkie zebrane środki zostaną przekazane na budowę pierwszego w Polsce Rodzinnego Domu Pomocy w Opatowie (gmina Łęka Opatowska). Schronienie w nim znajdą m.in. byli dorośli podopieczni organizacji, którzy ze względu na swoje dysfunkcje czy niepełnosprawności nie mają szans na samodzielne życie. Jak można pomóc? Od 8 maja do 17 czerwca klienci sklepów Auchan Polska będą mieli możliwość podczas płatności zbliżeniowych za zakupy skorzystać z opcji przekazania drobnej kwoty na organizację charytatywną.

Rodzinny Dom Pomocy w Opatowie – od czego się zaczęło?

Budowa pierwszego w Polsce Rodzinnego Domu Pomocy rozpoczęła się już w 2021 r., ale niestety do planowanego otwarcia jeszcze trochę brakuje. To ogromna inwestycja, by ze zrujnowanego posterunku policji stworzyć odpowiednie miejsce dostosowane do potrzeb wychowanków z niepełnosprawnościami. Do tej pory przedsięwzięcie pochłonęło już 2 mln zł, a do zakończenia budowy potrzebnych jest jeszcze przynajmniej pół miliona.

- Do powstania tej placówki zainspirował nas jeden z podopiecznych. Damian do rodzinnego domu dziecka w Sokolnikach trafił mając 17 lat. Natomiast stan zdrowia i niepełnosprawność sprawiły, że jego rozwój zatrzymał się na etapie kilkuletniego dziecka. Dopiero w domu fundacji odnalazł spokój i pomimo swoich dysfunkcji stał się szczęśliwym i pełnym energii młodym dorosłym. Niestety po ukończeniu 25 rok życia, Damian musiał opuścić naszą placówkę i jest obecnie zmuszony przebywać w domu pomocy społecznej. Dlatego, tak ważny dla nas i naszych podopiecznych jest udział w tej akcji. Zebrane dzięki niej środki pozwolą na sfinalizowanie budowy RDP-u. Tym samym Damian i inni potrzebujący znajdą swój dom na resztę życiakomentuje Agnieszka Smarzyńska, Prezes Fundacji Happy Kids.

Wspieraj Fundację Happy Kids z Auchan

Ogólnopolska kampania „Wspieraj lokalnie z Auchan” na rzecz 30 fundacji i stowarzyszeń non-profit realizowana jest w sklepach sieci na terenie całej Polski. W ramach tej akcji datki przekazywane przez konsumentów w wyznaczonych supermarketach łączone są ze zbiórką prowadzoną przez Pomagam.pl. A całe przedsięwzięcie jest możliwe dzięki innowacyjnej formule wsparcia za pośrednictwem partnerskiego programu CSR Auchan, Fundacji Pomagam.pl i Donateo.

- Jak wesprzeć „Happy Kids”? Wystarczy wybrać się do jednego z 19 sklepów sieci z listy, dostępnej na naszych mediach społecznościowych. Za zakupy zapłacić zbliżeniowo kartą lub telefonem, a na terminalu potwierdzić przekazanie mikrodatku. Można to zrobić m.in. w łódzkiej Manufakturze, Tulipanie czy na warszawskim Wilanowie. W poprzednim roku dzięki klientom sieci tych sklepów zebraliśmy blisko milion złotych. Mamy ogromną nadzieję, że i podczas tegorocznej akcji uda nam się zebrać równie imponującą kwotę. Dlatego, też współpraca z takimi markami jak Auchan czy Donateo ma dla nas ogromne znaczenie i cieszymy się, że coraz więcej firm dostrzega znaczenie prowadzenia działań CSR i angażuje się w akcje dobroczynne dodaje Agnieszka Smarzyńska.

- Cieszy nas możliwość kontynuacji akcji razem z naszymi stałymi partnerami: Fundacją Happy Kids, Auchan na rzecz Rodzinnego Domu Pomocy. Razem z całym zespołem Donateo nie możemy doczekać się finalizacji tej pięknej inwestycji! W kampaniach, które podejmujemy razem z organizacjami dobroczynnymi, dokładamy starań, ku szczęśliwemu finałowi, którym jest zebranie określonej kwoty na konkretny cel. Dlatego tym bardziej będziemy usatysfakcjonowani, gdy pierwsi podopieczni Fundacji “Happy Kids” będą mogli zamieszkać w swoim nowym, pełnym ciepła domu – dodaje Krzysztof Adamski, założyciel BetterPOS i pomysłodawca projektu Donateo.

Auchan od lat działa na rzecz najbardziej potrzebujących dzieci. - Z Fundacją Happy Kids współpracujemy już po raz drugi. W październiku i listopadzie ubiegłego roku dzięki hojności naszych klientów blisko 900 tysięcy złotych zasiliło budowę wyjątkowego miejsca: Rodzinnego Domu Pomocy. Wyniki akcji pokazały, że klienci docenili możliwość pomagania w nowoczesny, przejrzysty i efektywny sposób.  Cieszymy się, że wspólnie, dzięki aplikacji Donateo możemy wspierać tak ważne cele charytatywne – mówi Hanna Bernatowicz, dyrektor Komunikacji Auchan Retail Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Jak zwiększyć szanse na otrzymanie pożyczki bez BIK?
2025-07-31 | 09:40

Jak zwiększyć szanse na otrzymanie pożyczki bez BIK?

Nie każdy wniosek o pożyczkę bez BIK kończy się akceptacją. Choć taka oferta zakłada pominięcie historii kredytowej w Biurze Informacji Kredytowej, nie oznacza to
Finanse Bitget
2025-07-21 | 09:00

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutami

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutam. Ponad jedna trzecia użytkowników portfeli
Finanse Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?
2025-07-17 | 08:00

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Pożyczki online a emigracja – dlaczego warto o nich mówić?  Coraz więcej Polaków wybiera życie za granicą, szukając stabilizacji, lepszych zarobków

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.