Komunikaty PR

Ruszyła rejestracja na VII Kongres Różnorodności!

2021-04-28  |  09:35
Biuro prasowe

Henkel Polska oraz firma BETTER zapraszają na VII Kongres Różnorodności. „Tak silni, jak najsłabszy z nas – czyli jak wzmacniać ludzi i organizacje w kryzysie (i nie tylko)” – na to pytanie będą starali się odpowiedzieć prelegenci i uczestnicy tego wydarzenia już 18 i 19 maja 2021 r. W tym roku Kongres odbędzie się w formule online na platformie Hopin, udział w nim jest bezpłatny, rejestracja odbywa się przez stronę www.kongresroznorodnosci.pl

Motywem przewodnim siódmej edycji Kongresu Różnorodności jest szerokie rozumienie różnorodności i inkluzji, które w roku pandemii okazują się podstawowymi wartościami pomagającymi składać rozbite tym kryzysem społeczeństwo, organizacje i ludzi. Covid unaocznił, że jesteśmy sobie nawzajem bardzo potrzebni i że tak naprawdę jesteśmy tylko tak silni, jak silny jest najsłabszy z grupy. Dlatego kluczowe stają się uważność, dostrzeganie i wsparcie drugiego człowieka – tak w rodzinie, jak i w miejscu pracy.

 

Uczestnicy Kongresu będą dyskutować m.in. na temat tego, jak budować odporność
w czasach zmiany i niepewności, jak zadbać o zdrowie psychiczne własne i swoich współpracowników, jak będzie wyglądać przyszłość rynku pracy, jakich liderek i liderów potrzebujemy i czego od nich oczekujemy.

 

Osobiście bardzo się cieszę na kolejny Kongres Różnorodności! Będzie to już siódma edycja wydarzenia, które wspólnie organizują firmy Henkel i Better. Pokazuje to, jak strategicznie ważny dla obu firm jest temat różnorodności i inkluzji. I choć tym razem wszystko jest inaczej, bo spotkamy się wirtualnie, to sytuacja taka ma także dobre strony. Dzięki formule streamingu on-line mamy bowiem szansę dotrzeć do szerszej publiczności. To siódmy Kongres, niech więc ta siódemka będzie dla nas szczęśliwa – powiedziała Dorota Strosznajder, pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska, inicjatorka i współtwórczyni Kongresu Różnorodności oraz cyklu spotkań Praktycy Różnorodności w Lepszym Świecie.

 

Wśród występujących na tegorocznym Kongresie Różnorodności znajdą się między innymi, wymienieni w kolejności alfabetycznej:

  • Dawn D. Bennett-Alexander, konsultantka i działaczka na rzecz D&I, autorka “Practical Diversity”, laureatka 60 nagród dla wybitnych profesorów
  • Amy Morin, psychoterapeutka, wykładowczyni na Uniwersytecie Northeastern, speakerka TEDx
  • Prof. Bogdan de Barbaro, lekarz psychiatra i terapeuta, emerytowany profesor zwyczajny Uniwersytetu Jagiellońskiego (kierownik Zakładu Terapii Rodzin Katedry Psychiatrii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego)
  • Piotr Ciborowski, dyrektor zarządzający Adhesive Technologies, Henkel Polska
  • Maciej Herman, dyrektor zarządzający, LOTTE Wedel
  • Kamila Kaliszyk, dyrektor ds. rozwoju biznesu w polskim oddziale Mastercard Europe
  • Birgit Rechberger-Krammer, Corporate Senior VP Laundry and Home Care Europe, President Henkel Austria bei Henkel
  • Susanna Romantsova, liderka ds. Różnorodności, Równego Traktowania i Kultury Przynależności w IKEA
  • Dominika Sadowska, ekspertka z obszaru zarządzania różnorodnością i kultury włączania (D&I), inicjatorka i założycielka Diversity Plus
  • Zuzanna Skalska, analityk trendów ds. designu, innowacji i biznesu, wykładowczyni w School of Form Uniwersytetu SWPS
  • Piotr Voelkel, założyciel SWPS oraz właściciel marki VOX, polski przedsiębiorca, mecenas projektów kulturalnych i edukacyjnych
  • Zuzanna Ziomecka, redaktorka, dziennikarka, wiceprezeska Fundacji Polski

Instytut Mindfulness

 

Corocznie Kongres jest dla nas okazją do spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość przez soczewkę różnorodności i włączania grup marginalizowanych. Pandemia straumatyzowała nas zbiorowo. Zarówno osobiście jak i w przestrzeni życia zawodowego. Empatia, otwarcie na różne potrzeby i zaopiekowanie się sobą wzajemnie mogą stać się kluczowym sposobem na radzenie sobie w trakcie wychodzenia z tego kryzysu. Podczas dwóch dni kongresowych spotkań usłyszymy wybitne ekspertki i ekspertów. Niech wynikiem uczestnictwa każdego z nas będzie indywidualny plan odbudowy naszej odporności i tych, w których otoczeniu pracujemy powiedział Paweł Niziński, założyciel Goodbrand/BETTER., wydawca projektów CR Navigator i BE Navigator, promujących idee zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu.

Organizatorzy VII Kongresu, planując jego dwudniowy program, starali się, by treści i tematy poruszane pierwszego dnia miały charakter uniwersalny, interesujący dla szeroko zdefiniowanego odbiorcy Kongresu. Tego dnia będzie więc o wyzwaniach czasów pandemii i nowej post-pandemicznej normalności. Drugi dzień zdominują treści związane z wyzwaniami przywództwa i zarządzania. Zaproszeni eksperci wspólnie przyjrzą się kongresowej tezie o idei różnorodności i inkluzji jako spoiwie, które pozwoli nam posklejać i wzmocnić nasze społeczności i organizacje.

 

Wydarzenie odbywa się pod patronatem merytorycznym Strefy Zarządzania SWPS.

 

 

VII Kongres Różnorodności
„Tak silni, jak najsłabszy z nas – czyli jak wzmacniać ludzi i organizacje
w kryzysie (i nie tylko)”

 

18 – 19 maja 2021 r. (wtorek – środa)

 

Rejestracja uczestników pod linkiem:

Kongres Różnorodności 2021

https://hopin.com/events/copy-of-kongres-roznorodnosci-2021?ref=652617c128b7

Uczestnictwo w wydarzeniu w formie online poprzez platformę Hopin.

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Program wydarzenia w załączeniu.

 

Serdecznie zapraszamy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.