Rynek fotowoltaiki wraca do stanu sprzed pandemii
Z danych sprzedażowych firmy FOTON Technik wynika, iż rośnie zainteresowanie Klientów na instalacje systemów PV. Fotowoltaika to jedna z niewielu branż, która już odnotowuje zauważalny powrót do stanu sprzed wybuchu kryzysu.
To pierwszy raz od początku pandemii, kiedy branża fotowoltaiczna odnotowuje wyraźny skok w słupkach sprzedażowych. Taka informacja napawa optymizmem, szczególnie w kontekście danych makroekonomicznych, które wskazują, że gospodarce daleko jeszcze do normalności. Przyczyn takiego stanu może być wiele. Najważniejszy jest powód ekonomiczny. Z odpowiednim kredytem fotowoltaika jest inwestycją opłacalną nawet w czasie kryzysu.
- Od kilku dni widzimy wyraźny wzrost zainteresowania Klientów naszymi produktami i usługami. W ostatnim tygodniu zanotowaliśmy 3-krotny wzrost sprzedaży w stosunku do pierwszych tygodni po wybuchu pandemii. Po początkowym drastycznym spadku sprzedaży po wprowadzeniu obostrzeń 16 marca, w zeszłym i w tym tygodniu notujemy powrót sprzedaży na poziomie 80% sprzed pandemii. Decyzja zakupowa w przypadku naszych usług i produktów jest łatwiejsza niż w przypadku innych branż. Inwestycja w fotowoltaikę nie wiąże się z ryzykiem straty inwestowanych pieniędzy. W uproszczeniu obniżamy rachunek za energię nawet o 95%, a oszczędności odkładamy lub finansujemy nimi ratę kredytu. Ponadto w FOTON Technik daliśmy Klientowi szeroką opcję wyboru zakupu systemu PV w taki sposób, jaki uzna za stosowny i bezpieczny. Klient ma możliwość wyboru opcji spotkania z Doradcą za pomocą telekonferencji, podpisania umowy online, a nawet zamówienia wizji lokalnej przy użyciu drona. To wszystko stworzone jest z myślą o bezpieczeństwie i wygodzie Klienta. Dzięki takiemu modelowi sprzedaży hybrydowej udało nam się uzyskać widoczne dziś efekty. To pierwszy raz od kilku tygodni, kiedy wyniki sprzedaży są tak optymistyczne – mówi Michał Skorupa, Prezes zarządu FOTON Technik, Grupa innogy.
FOTON Technik zapewnia bezpieczną i kompleksową obsługę od audytu do podłączenia oraz obsługę posprzedażową. Dzięki temu firma jest w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby Klienta, a dodatkowo wesprzeć go w procesie poinstalacyjnym podczas przeglądów czy wymian gwarancyjnych.
Klienci firmy FOTON Technik nie muszą wychodzić z domu, żeby zamówić instalację fotowoltaiczną i podpisać umowę. Mogą skorzystać ze specjalnej dedykowanej infolinii (22 123 83 59), pod którą otrzymają komplet informacji o ofercie firmy i umówią spotkanie online w dogodnym terminie. Doradca Techniczny połączy się z Klientem za pomocą jednego z komunikatorów internetowych i przedstawi ofertę.
Firma FOTON Technik to lider na rynku realizacji kompleksowych instalacji fotowoltaicznych w Polsce. Usługi doradcze, wysoka jakość, trwałość rozwiązań, profesjonalizm, solidne zaplecze techniczne i personalne firmy oraz stałe poszerzanie oferty to główne priorytety, na których firma opiera swoją działalność.
FOTON Technik Sp. z o.o. - jest liderem na rynku instalacji fotowoltaicznych w Polsce, należymy do Grupy innogy, która po połączeniu z E.ON jest wiodącym koncernem energetycznym w Europie. Firma projektuje i instaluje systemy fotowoltaiczne i pompy ciepła dla Klientów na terenie całej Polski, stale poszerzając swoją ofertę. Posiadamy największe doświadczenie w branży, dzięki temu zapewniamy bezpieczną, profesjonalną i kompleksową usługę projektowania i montażu instalacji fotowoltaicznych dla Klientów indywidualnych oraz biznesowych. W firmie zatrudnionych jest ponad 300 osób w całym kraju. Więcej na: www.fotontechnik.pl oraz www.facebook.com/FotonTechnikFotowoltaika
Informacji udziela Biuro Prasowe
Marta Winiarek-Miętus
tel. 601 145 133
marta.winiarek-mietus@mwmpr.pl
Dominik Desperak
tel. 531 676 595
dominik.desperak@mwmpr.pl
Eco Run celuje w 10 mln zł za 4 kw. 2024 r.
Zeneris Projekty z umowami na blisko 1,3 mln zł
Ekovoltis dostawcą energii elektrycznej dla Muzeum Wojska Polskiego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.