Rynek fotowoltaiki wraca do stanu sprzed pandemii
Z danych sprzedażowych firmy FOTON Technik wynika, iż rośnie zainteresowanie Klientów na instalacje systemów PV. Fotowoltaika to jedna z niewielu branż, która już odnotowuje zauważalny powrót do stanu sprzed wybuchu kryzysu.
To pierwszy raz od początku pandemii, kiedy branża fotowoltaiczna odnotowuje wyraźny skok w słupkach sprzedażowych. Taka informacja napawa optymizmem, szczególnie w kontekście danych makroekonomicznych, które wskazują, że gospodarce daleko jeszcze do normalności. Przyczyn takiego stanu może być wiele. Najważniejszy jest powód ekonomiczny. Z odpowiednim kredytem fotowoltaika jest inwestycją opłacalną nawet w czasie kryzysu.
- Od kilku dni widzimy wyraźny wzrost zainteresowania Klientów naszymi produktami i usługami. W ostatnim tygodniu zanotowaliśmy 3-krotny wzrost sprzedaży w stosunku do pierwszych tygodni po wybuchu pandemii. Po początkowym drastycznym spadku sprzedaży po wprowadzeniu obostrzeń 16 marca, w zeszłym i w tym tygodniu notujemy powrót sprzedaży na poziomie 80% sprzed pandemii. Decyzja zakupowa w przypadku naszych usług i produktów jest łatwiejsza niż w przypadku innych branż. Inwestycja w fotowoltaikę nie wiąże się z ryzykiem straty inwestowanych pieniędzy. W uproszczeniu obniżamy rachunek za energię nawet o 95%, a oszczędności odkładamy lub finansujemy nimi ratę kredytu. Ponadto w FOTON Technik daliśmy Klientowi szeroką opcję wyboru zakupu systemu PV w taki sposób, jaki uzna za stosowny i bezpieczny. Klient ma możliwość wyboru opcji spotkania z Doradcą za pomocą telekonferencji, podpisania umowy online, a nawet zamówienia wizji lokalnej przy użyciu drona. To wszystko stworzone jest z myślą o bezpieczeństwie i wygodzie Klienta. Dzięki takiemu modelowi sprzedaży hybrydowej udało nam się uzyskać widoczne dziś efekty. To pierwszy raz od kilku tygodni, kiedy wyniki sprzedaży są tak optymistyczne – mówi Michał Skorupa, Prezes zarządu FOTON Technik, Grupa innogy.
FOTON Technik zapewnia bezpieczną i kompleksową obsługę od audytu do podłączenia oraz obsługę posprzedażową. Dzięki temu firma jest w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby Klienta, a dodatkowo wesprzeć go w procesie poinstalacyjnym podczas przeglądów czy wymian gwarancyjnych.
Klienci firmy FOTON Technik nie muszą wychodzić z domu, żeby zamówić instalację fotowoltaiczną i podpisać umowę. Mogą skorzystać ze specjalnej dedykowanej infolinii (22 123 83 59), pod którą otrzymają komplet informacji o ofercie firmy i umówią spotkanie online w dogodnym terminie. Doradca Techniczny połączy się z Klientem za pomocą jednego z komunikatorów internetowych i przedstawi ofertę.
Firma FOTON Technik to lider na rynku realizacji kompleksowych instalacji fotowoltaicznych w Polsce. Usługi doradcze, wysoka jakość, trwałość rozwiązań, profesjonalizm, solidne zaplecze techniczne i personalne firmy oraz stałe poszerzanie oferty to główne priorytety, na których firma opiera swoją działalność.
FOTON Technik Sp. z o.o. - jest liderem na rynku instalacji fotowoltaicznych w Polsce, należymy do Grupy innogy, która po połączeniu z E.ON jest wiodącym koncernem energetycznym w Europie. Firma projektuje i instaluje systemy fotowoltaiczne i pompy ciepła dla Klientów na terenie całej Polski, stale poszerzając swoją ofertę. Posiadamy największe doświadczenie w branży, dzięki temu zapewniamy bezpieczną, profesjonalną i kompleksową usługę projektowania i montażu instalacji fotowoltaicznych dla Klientów indywidualnych oraz biznesowych. W firmie zatrudnionych jest ponad 300 osób w całym kraju. Więcej na: www.fotontechnik.pl oraz www.facebook.com/FotonTechnikFotowoltaika
Informacji udziela Biuro Prasowe
Marta Winiarek-Miętus
tel. 601 145 133
marta.winiarek-mietus@mwmpr.pl
Dominik Desperak
tel. 531 676 595
dominik.desperak@mwmpr.pl

PGE i Ørsted udostępnią terminal instalacyjny T5 w Gdańsku dla projektu Ocean Winds

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.