Rynek fotowoltaiki wraca do stanu sprzed pandemii
Z danych sprzedażowych firmy FOTON Technik wynika, iż rośnie zainteresowanie Klientów na instalacje systemów PV. Fotowoltaika to jedna z niewielu branż, która już odnotowuje zauważalny powrót do stanu sprzed wybuchu kryzysu.
To pierwszy raz od początku pandemii, kiedy branża fotowoltaiczna odnotowuje wyraźny skok w słupkach sprzedażowych. Taka informacja napawa optymizmem, szczególnie w kontekście danych makroekonomicznych, które wskazują, że gospodarce daleko jeszcze do normalności. Przyczyn takiego stanu może być wiele. Najważniejszy jest powód ekonomiczny. Z odpowiednim kredytem fotowoltaika jest inwestycją opłacalną nawet w czasie kryzysu.
- Od kilku dni widzimy wyraźny wzrost zainteresowania Klientów naszymi produktami i usługami. W ostatnim tygodniu zanotowaliśmy 3-krotny wzrost sprzedaży w stosunku do pierwszych tygodni po wybuchu pandemii. Po początkowym drastycznym spadku sprzedaży po wprowadzeniu obostrzeń 16 marca, w zeszłym i w tym tygodniu notujemy powrót sprzedaży na poziomie 80% sprzed pandemii. Decyzja zakupowa w przypadku naszych usług i produktów jest łatwiejsza niż w przypadku innych branż. Inwestycja w fotowoltaikę nie wiąże się z ryzykiem straty inwestowanych pieniędzy. W uproszczeniu obniżamy rachunek za energię nawet o 95%, a oszczędności odkładamy lub finansujemy nimi ratę kredytu. Ponadto w FOTON Technik daliśmy Klientowi szeroką opcję wyboru zakupu systemu PV w taki sposób, jaki uzna za stosowny i bezpieczny. Klient ma możliwość wyboru opcji spotkania z Doradcą za pomocą telekonferencji, podpisania umowy online, a nawet zamówienia wizji lokalnej przy użyciu drona. To wszystko stworzone jest z myślą o bezpieczeństwie i wygodzie Klienta. Dzięki takiemu modelowi sprzedaży hybrydowej udało nam się uzyskać widoczne dziś efekty. To pierwszy raz od kilku tygodni, kiedy wyniki sprzedaży są tak optymistyczne – mówi Michał Skorupa, Prezes zarządu FOTON Technik, Grupa innogy.
FOTON Technik zapewnia bezpieczną i kompleksową obsługę od audytu do podłączenia oraz obsługę posprzedażową. Dzięki temu firma jest w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby Klienta, a dodatkowo wesprzeć go w procesie poinstalacyjnym podczas przeglądów czy wymian gwarancyjnych.
Klienci firmy FOTON Technik nie muszą wychodzić z domu, żeby zamówić instalację fotowoltaiczną i podpisać umowę. Mogą skorzystać ze specjalnej dedykowanej infolinii (22 123 83 59), pod którą otrzymają komplet informacji o ofercie firmy i umówią spotkanie online w dogodnym terminie. Doradca Techniczny połączy się z Klientem za pomocą jednego z komunikatorów internetowych i przedstawi ofertę.
Firma FOTON Technik to lider na rynku realizacji kompleksowych instalacji fotowoltaicznych w Polsce. Usługi doradcze, wysoka jakość, trwałość rozwiązań, profesjonalizm, solidne zaplecze techniczne i personalne firmy oraz stałe poszerzanie oferty to główne priorytety, na których firma opiera swoją działalność.
FOTON Technik Sp. z o.o. - jest liderem na rynku instalacji fotowoltaicznych w Polsce, należymy do Grupy innogy, która po połączeniu z E.ON jest wiodącym koncernem energetycznym w Europie. Firma projektuje i instaluje systemy fotowoltaiczne i pompy ciepła dla Klientów na terenie całej Polski, stale poszerzając swoją ofertę. Posiadamy największe doświadczenie w branży, dzięki temu zapewniamy bezpieczną, profesjonalną i kompleksową usługę projektowania i montażu instalacji fotowoltaicznych dla Klientów indywidualnych oraz biznesowych. W firmie zatrudnionych jest ponad 300 osób w całym kraju. Więcej na: www.fotontechnik.pl oraz www.facebook.com/FotonTechnikFotowoltaika
Informacji udziela Biuro Prasowe
Marta Winiarek-Miętus
tel. 601 145 133
marta.winiarek-mietus@mwmpr.pl
Dominik Desperak
tel. 531 676 595
dominik.desperak@mwmpr.pl

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

BCC: Energetyka, podsumowanie roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.