Komunikaty PR

Samochody Suzuki w abonamentowej ofercie Masterlease

2021-04-28  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.43 MB )
  •  W ramach programu Suzuki Rent klienci zyskują dostęp w abonamencie do pięciu modeli Suzuki: Ignis, Swift, Vitara, SX4 S-Cross oraz Swace.
  • Usługa abonamentu polega na wynajmie długoterminowym samochodu bez konieczności dokonywania jego zakupu.

 

Masterlease wprowadza do oferty program Suzuki Rent. Dzięki temu klienci firmy mają dostęp do najnowszych wersji pięciu modeli japońskiego producenta: Ignis, Swift, Vitara, SX4 S-Cross oraz Swace.  Samochody są dostępne w abonamencie dla klientów indywidualnych i biznesowych.

- Stale rozwijamy ofertę samochodów na abonament, bo ta forma finansowania jest wśród polskich kierowców coraz popularniejsza – zarówno wśród przedsiębiorców, jak i prywatnych użytkowników dróg. Dbamy o to, żeby kierowcy mieli dostęp do jak najszerszej gamy najnowszych modeli i bardzo się cieszymy, że Suzuki weszło z nami we współpracę w obszarze abonamentowym – mówi Tomasz Jabłoński, Prezes Masterlease, Grupa Kapitałowa PKO Banku Polskiego.

Program odpowiada na oczekiwania finansowe klientów, którzy nie chcą kupować samochodu na własność. Dzięki stałej opłacie czynszowej mogą korzystać z atrakcyjnych pojazdów. Program Suzuki Rent to łatwy dostęp do nowoczesnych i wygodnych aut, spełniających współczesne standardy zarówno w dziedzinie komfortu podróży jak i niskiej emisji zanieczyszczeń, ponieważ w ofercie dostępne są modele wyposażone w napęd hybrydowy.

 

Czym jest samochód w abonamencie

Abonament to usługa, w ramach której kierowca nie kupuje nowego auta, ale używa go opłacając stałą, miesięczną ratę czynszu przez cały czas trwania umowy. Dzięki temu można łatwo obliczyć i kontrolować wydatki na samochód. W miesięcznym czynszu zawarte są najważniejsze usługi związane z korzystaniem z auta np. serwisowanie w sieci ASO Suzuki. Przedsiębiorcy mogą włączyć kwotę abonamentu w koszty uzyskania przychodu. Po zakończeniu umowy samochód można zwrócić lub wymienić na nowy. Istnieje też możliwość wykupu auta.

- Abonament to przede wszystkim niskie i przewidywalne koszty. Kwota miesięcznego wynajmu samochodu jest niższa niż w przypadku, gdyby klient miał spłacić całą jego wartość. Niwelujemy problem utraty wartości samochodu. Ma to szczególne znaczenie w czasach, gdy ostrożniej dysponujemy swoimi środkami. Ponadto kierowca nie musi tracić czasu na formalności związane z rejestracją czy ubezpieczeniem. Komfort i bezpieczeństwo korzystania z nowego samochodu mają duże znaczenie, a to wszystko zapewnia usługa abonamentu – dodaje Tomasz Jabłoński z Masterlease.

 

Źródło: Grupa Masterlease

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem. Biuro prasowe
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej
Motoryzacja Arval we współpracy z Hop.City dostarczy rowery dla dostawców jedzenia
2024-04-25 | 15:35

Arval we współpracy z Hop.City dostarczy rowery dla dostawców jedzenia

Arval Service Lease Polska, lider polskiego rynku wynajmu pojazdów, kontynuuje współpracę z Hop.City, dostawcą rowerów i skuterów dla firm kurierskich. Arval

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.