Komunikaty PR

Samochody Suzuki w abonamentowej ofercie Masterlease

2021-04-28  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.43 MB )
  •  W ramach programu Suzuki Rent klienci zyskują dostęp w abonamencie do pięciu modeli Suzuki: Ignis, Swift, Vitara, SX4 S-Cross oraz Swace.
  • Usługa abonamentu polega na wynajmie długoterminowym samochodu bez konieczności dokonywania jego zakupu.

 

Masterlease wprowadza do oferty program Suzuki Rent. Dzięki temu klienci firmy mają dostęp do najnowszych wersji pięciu modeli japońskiego producenta: Ignis, Swift, Vitara, SX4 S-Cross oraz Swace.  Samochody są dostępne w abonamencie dla klientów indywidualnych i biznesowych.

- Stale rozwijamy ofertę samochodów na abonament, bo ta forma finansowania jest wśród polskich kierowców coraz popularniejsza – zarówno wśród przedsiębiorców, jak i prywatnych użytkowników dróg. Dbamy o to, żeby kierowcy mieli dostęp do jak najszerszej gamy najnowszych modeli i bardzo się cieszymy, że Suzuki weszło z nami we współpracę w obszarze abonamentowym – mówi Tomasz Jabłoński, Prezes Masterlease, Grupa Kapitałowa PKO Banku Polskiego.

Program odpowiada na oczekiwania finansowe klientów, którzy nie chcą kupować samochodu na własność. Dzięki stałej opłacie czynszowej mogą korzystać z atrakcyjnych pojazdów. Program Suzuki Rent to łatwy dostęp do nowoczesnych i wygodnych aut, spełniających współczesne standardy zarówno w dziedzinie komfortu podróży jak i niskiej emisji zanieczyszczeń, ponieważ w ofercie dostępne są modele wyposażone w napęd hybrydowy.

 

Czym jest samochód w abonamencie

Abonament to usługa, w ramach której kierowca nie kupuje nowego auta, ale używa go opłacając stałą, miesięczną ratę czynszu przez cały czas trwania umowy. Dzięki temu można łatwo obliczyć i kontrolować wydatki na samochód. W miesięcznym czynszu zawarte są najważniejsze usługi związane z korzystaniem z auta np. serwisowanie w sieci ASO Suzuki. Przedsiębiorcy mogą włączyć kwotę abonamentu w koszty uzyskania przychodu. Po zakończeniu umowy samochód można zwrócić lub wymienić na nowy. Istnieje też możliwość wykupu auta.

- Abonament to przede wszystkim niskie i przewidywalne koszty. Kwota miesięcznego wynajmu samochodu jest niższa niż w przypadku, gdyby klient miał spłacić całą jego wartość. Niwelujemy problem utraty wartości samochodu. Ma to szczególne znaczenie w czasach, gdy ostrożniej dysponujemy swoimi środkami. Ponadto kierowca nie musi tracić czasu na formalności związane z rejestracją czy ubezpieczeniem. Komfort i bezpieczeństwo korzystania z nowego samochodu mają duże znaczenie, a to wszystko zapewnia usługa abonamentu – dodaje Tomasz Jabłoński z Masterlease.

 

Źródło: Grupa Masterlease

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.