Komunikaty PR

Santander Consumer Multirent uruchamia Santander Consumer Financial Solutions

2022-01-25  |  13:15
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Oferta SCFS ma stanowić uzupełnienie usług Santander Consumer Multirent i Santander Consumer Banku w zakresie finansowania samochodów. Spółka skupi się na kliencie indywidualnym oferując produkty umożliwiające zakup pojazdów dla osób, które nie prowadzą działalności gospodarczej.

 

Wrocław, 25 stycznia 2022 r. Na start Santander Consumer Financial Solutions proponuje klientom indywidualnym pożyczkę konsumencką na zakup używanych pojazdów, bez zabezpieczenia w postaci wpisu do dowodu rejestracyjnego czy cesji z polisy AC. Prowadzi to do zmniejszenia kosztów, a przede wszystkim do minimalizacji czynności po stronie klienta zainteresowanego zakupem auta z rynku wtórnego w porównaniu np. z kredytem samochodowym, gdzie często są one obligatoryjne. To jednak nie wszystko. W ramach budowania oferty dla klientów nieprowadzących działalności gospodarczej, planowane są też wdrożenia kolejnych produktów np. leasingu konsumenckiego oraz najmu pojazdów. Dzięki temu każdy znajdzie opcję finansowania najbardziej wpisującą się w jego potrzeby.

 

- Prace nad uruchomieniem Santander Consumer Financial Solutions skupiały działania wielu specjalistów. Naszym głównym celem jest jak najlepsza obsługa klientów oraz dostosowanie oferty do ich życzeń oraz specyfiki rynku. Ponad połowa rejestrowanych w Polsce pojazdów ma wiek powyżej 10 lat, finansowanie zakupu takich aut musi być po prostu znacznie prostsze i tańsze dla klienta niż tych nowych – komentuje Marek Dwornik, Prezes Zarządu Santander Consumer Multirent. – Liczymy na współpracę z komisami samochodowymi, którym możemy bardzo pomóc. Wiemy też, że dajemy klientom komfort wyboru, jakiego często wcześniej po prostu nie mieli – dodaje.

 

Oferta już jest dostępna u partnerów sprzedaży Santander Consumer Multirent – w komisach i u dealerów samochodowych. Jednym z kolejnych etapów będzie włączenie oferty SCFS do AutoSalonu, czyli platformy sprzedaży samochodów prowadzonej przez Santander Consumer Multirent. Oczywiście nawet jeśli klient nie wybierze samochodu w tym serwisie, to i tak może złożyć wniosek o pożyczkę.

 

Santander Consumer Financial Solutions stanowi wzbogacenie dla oferty Santander Consumer Multirent oraz Santander Consumer Banku w zakresie finansowania samochodów. To też nowy etap w rozwoju biznesu leasingodawcy, który do tej pory obsługiwał tylko przedsiębiorców, współpracując na bazie umów na wyłączność z markami takimi jak Mazda, Mitsubishi, Suzuki, KTM, Yamaha, DOGE, RAM czy Tesla, a także bezpośrednio z dealerami i pośrednikami finansowymi.

 

Z oferty spółki będzie można skorzystać u wybranych partnerów leasingodawcy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.