Santander Consumer Multirent uruchamia Santander Consumer Financial Solutions
Oferta SCFS ma stanowić uzupełnienie usług Santander Consumer Multirent i Santander Consumer Banku w zakresie finansowania samochodów. Spółka skupi się na kliencie indywidualnym oferując produkty umożliwiające zakup pojazdów dla osób, które nie prowadzą działalności gospodarczej.
Wrocław, 25 stycznia 2022 r. Na start Santander Consumer Financial Solutions proponuje klientom indywidualnym pożyczkę konsumencką na zakup używanych pojazdów, bez zabezpieczenia w postaci wpisu do dowodu rejestracyjnego czy cesji z polisy AC. Prowadzi to do zmniejszenia kosztów, a przede wszystkim do minimalizacji czynności po stronie klienta zainteresowanego zakupem auta z rynku wtórnego w porównaniu np. z kredytem samochodowym, gdzie często są one obligatoryjne. To jednak nie wszystko. W ramach budowania oferty dla klientów nieprowadzących działalności gospodarczej, planowane są też wdrożenia kolejnych produktów np. leasingu konsumenckiego oraz najmu pojazdów. Dzięki temu każdy znajdzie opcję finansowania najbardziej wpisującą się w jego potrzeby.
- Prace nad uruchomieniem Santander Consumer Financial Solutions skupiały działania wielu specjalistów. Naszym głównym celem jest jak najlepsza obsługa klientów oraz dostosowanie oferty do ich życzeń oraz specyfiki rynku. Ponad połowa rejestrowanych w Polsce pojazdów ma wiek powyżej 10 lat, finansowanie zakupu takich aut musi być po prostu znacznie prostsze i tańsze dla klienta niż tych nowych – komentuje Marek Dwornik, Prezes Zarządu Santander Consumer Multirent. – Liczymy na współpracę z komisami samochodowymi, którym możemy bardzo pomóc. Wiemy też, że dajemy klientom komfort wyboru, jakiego często wcześniej po prostu nie mieli – dodaje.
Oferta już jest dostępna u partnerów sprzedaży Santander Consumer Multirent – w komisach i u dealerów samochodowych. Jednym z kolejnych etapów będzie włączenie oferty SCFS do AutoSalonu, czyli platformy sprzedaży samochodów prowadzonej przez Santander Consumer Multirent. Oczywiście nawet jeśli klient nie wybierze samochodu w tym serwisie, to i tak może złożyć wniosek o pożyczkę.
Santander Consumer Financial Solutions stanowi wzbogacenie dla oferty Santander Consumer Multirent oraz Santander Consumer Banku w zakresie finansowania samochodów. To też nowy etap w rozwoju biznesu leasingodawcy, który do tej pory obsługiwał tylko przedsiębiorców, współpracując na bazie umów na wyłączność z markami takimi jak Mazda, Mitsubishi, Suzuki, KTM, Yamaha, DOGE, RAM czy Tesla, a także bezpośrednio z dealerami i pośrednikami finansowymi.
Z oferty spółki będzie można skorzystać u wybranych partnerów leasingodawcy.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.