semKRK#22 BIG - merytoryka najwyższych lotów!
Po roku i dwóch zakończonych sukcesem warszawskich edycjach semKRK powraca do Starej Zajezdni w wersji BIG! Pasjonaci marketingu internetowego po raz 22 spotkają się w Krakowie, aby zdobywać wiedzę, dzielić się doświadczeniami i dobrze bawić. Merytoryczne wystąpienia, spotkania z przedstawicielami firm, zaawansowane warsztaty dla specjalistów i AfterParty w sercu Kazimierza – co jeszcze czeka na uczestników wydarzenia?
Merytoryka najwyższych lotów
Na scenie zaprezentują się topowi eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, laureatami prestiżowych konkursów, a także występują na największych marketingowych konferencjach.
Lista prelegentów wciąż się powiększa – wśród nich znajdują się już m.in.:
-
Witold Wrodarczyk, CEO w Adequate,
-
Kamila Kotowska, Head of Growth w cux.io,
-
Sebastian Heymann, Doświadczony Specjalista SEO #RDE,
-
Sławomir Borowy, Właściciel w Asante,
-
Paweł Sokołowski, Co-founder Contadu & Clusteric,
-
Amrita Lal, Senior Client Solutions Manager w LinkedIn.
Kolejne nazwiska będą pojawiać się na stronie internetowej wydarzenia, a także Facebooku i Instagramie. Zachęcamy do ich obserwowania!
Wyjątkowe Call4Papers
Podczas tej edycji ponownie odbywa się Call4Papers. Jest to niestandardowy sposób wyboru prelegentów – chętni do wystąpienia na imprezie przesyłają tematy wraz z opisami, a organizator publikuje w głosowaniu tylko te informacje. Głosujący nie znają nazwisk występujących, którzy stoją za wybranymi tematami. W ten sposób nowe twarze mają szansę na pokazanie się na scenie.
Zwycięzców jest wielu – w sumie 4 osoby wystąpią na deskach Starej Zajezdni (2 w formie pełnego wystąpienia i 2 w formie sprintu). Ponadto 2 osoby wystąpią na webinarze rozgrzewkowym poprzedzającym barcamp.
Rozdanie prestiżowych nagród
Edycja BIG to także wręczenie statuetek semKRK Awards już po raz siódmy. Wyróżniają one najlepsze kampanie SEO, Google Ads i E-commerce przeprowadzone na polskim rynku w ostatnim roku. Przyznają je doświadczeni eksperci z wieloletnim doświadczeniem – byli prelegenci semKRK. Zgłoszenia wciąż są otwarte – każda firma może przesłać case study.
Praktyczna wiedza dla zaawansowanych
semKRK poprzedzają warsztaty Google Ads & Analytics oraz SEO. To dwa dni wypełnione wiedzą przekazywaną przez ekspertów w branży. Podczas spotkań online uczestnicy nie tylko doskonalą swój warsztat, ale też na bieżąco komunikują się z prowadzącymi – zadają pytania, komentują, dyskutują. Dzięki temu informacje, jakie wynoszą, są jeszcze bardziej dostosowane do prowadzonych przez nich działań.
Wiedza, networking, rozrywka
Nie samą wiedzą marketer żyje – równie ważna jest sieć kontaktów, dlatego podczas wydarzenia organizator zapewnia świetne warunki do networkingu. Długie przerwy, strefa chillu przed Starą Zajezdnią i AfterParty (niekiedy trwające do rana) sprzyjają nie tylko nawiązywaniu nowych znajomości, ale też wymianie doświadczeń czy najlepszych praktyk.
O organizatorze
DevaGroup to agencja z wieloletnim doświadczeniem w SEM i SEO. Od 9 lat organizuje semKRK, czyli konferencję dla specjalistów SEM i SEO, podczas której spotyka się cała branża. Uczestnicy wielokrotnie zapełnili m.in. Starą Zajezdnię (ok. 600 osób) oraz Muzeum Manggha (ok. 300 osób) w Krakowie. W listopadzie 2023 r. po raz pierwszy konferencja odbyła się w Warszawie (pod nazwą semWAW).
DevaGroup bardzo mocno wspiera integrację branży, a także chce dawać przestrzeń do wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Na imprezach można spotkać wielu sponsorów, którzy przygotują niesamowite oferty, opowiedzą o swoich narzędziach i zapewnią świetną atmosferę.

Business Centre Club po raz 32. docenił firmy spełniające najwyższe standardy w biznesie

Jak inwestować w dobrą sztukę w 2025 roku? Kluczowe wskazówki dla kolekcjonerów

Wyjątkowy foodbook od Szymona Hołowni zebrał już ponad 114 tys. zł na WOŚP!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.