Komunikaty PR

SHEIN nabywa markę Missguided

2023-10-31  |  08:00

Missguided dołącza do rodziny marek SHEIN, wspierając wysiłki firmy, aby zaspokoić zapotrzebowanie klientów na różnorodne produkty i zapewnienie im ekscytujących doświadczeń zakupowych.

Missguided w rękach SHEIN

SHEIN ogłasza również zawarcie umowy licencyjnej w zakresie własności intelektualnej marki Missguided dla SUMWON Studios, które jest wspólnym przedsięwzięciem między SHEIN a założycielem Missguided, Nitinem Passim. Marka Missguided będzie zarządzana przez spółkę joint venture, a jej produkty i kolekcje produkowane będą w oparciu o wiodący w branży model produkcji SHEIN on-demand. Ubrania oraz dodatki dostępne będą na stronach SHEIN oraz w aplikacji  mobilnej.

 

- Wspólne przedsięwzięcie, do którego przystąpiliśmy wprowadza nową formę partnerstwa dla SHEIN, jako element naszego mocnego zobowiązania do zaspokajania potrzeb klientów - powiedział Donald Tang, prezes SHEIN. – SHEIN ma na celu ożywienie marki Missguided, wykorzystując jej unikalną osobowość i napędzając jej globalny rozwój poprzez model produkcji on-demand SHEIN, ogromny know-how z zakresu e-commerce, a także globalny zasięg.”

 

Model produkcyjny SHEIN  on-demand

SHEIN przeprojektował tradycyjny model produkcji w branży modowej, poprzez zbudowanie elastycznego i responsywnego ekosystemu, który wykorzystuje zdobyte w czasie rzeczywistym dane odnośnie produkcji on-demand. To pozwala na redukcję odpadów produkcyjnych i znacznie niższy poziom nadwyżek zapasów magazynowych, poprzez zwiększanie produkcji tylko wtedy, gdy istnieje rzeczywisty popyt rynkowy.

Produkty i kolekcje marki Missguided będą dostępne dla 150 milionów użytkowników SHEIN, jako niezależna marka poprzez strony SHEIN, a także na stronie Missguided.com.

 

O SHEIN

SHEIN to międzynarodowa platforma internetowa z Singapuru oferująca odzież marki Shein i produkty międzynarodowej sieci sprzedawców w przystępnej cenie. Firma pragnie, aby z piękna mody mogli korzystać wszyscy – w tym celu promuje swój wiodący w branży system produkcji on-demand, działając na rzecz bardziej inteligentnych, przyszłościowych rozwiązań w branży. Więcej informacji o SHEIN można znaleźć na stronie internetowej: www.sheingroup.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.