SHEIN uruchamia "QuickShip" w celu szybszej dostawy do Polski
SHEIN, globalny sprzedawca produktów modowych, kosmetycznych i lifestylowych, ogłosił wprowadzenie opcji „QuickShip” dla konsumentów SHEIN w Polsce. Ta nowa opcja dostawy skraca czas dostarczenia wybranych produktów o ponad połowę. W przeszłości zamówienia z SHEIN mogły docierać do konsumentów nawet po dwóch tygodniach. Dzięki opcji QuickShip polscy konsumenci marki już teraz mogą spodziewać się, że ich paczki dotrą do nich w ciągu 4-6 dni roboczych.
Oferta SHEIN, której przysługuje QuickShip obejmuje wybrane produkty z kategorii moda i akcesoria domowe. Konsumenci mogą zidentyfikować produkty kwalifikujące się do usługi w zakładce QuickShip na stronie internetowej i aplikacji mobilnej SHEIN.
"Misją SHEIN jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody" - mówi Cui He, dyrektor SHEIN na Europę. "Firma jest zaangażowana w dostarczanie doskonałej obsługi klienta i doświadczenia marki dla naszych konsumentów na całym świecie, w tym na kluczowych rynkach, takich jak Polska. Będziemy nadal badać opcje i rozwiązania, aby zapewnić, że zawsze spełniamy oczekiwania i wymagania naszych klientów" – dodaje.
Opcja QuickShip została uruchomiona przez markę SHEIN we Francji, Niemczech i Polsce. W pozostałej części Europy będzie uruchamiana etapami.
Więcej informacji na temat QuickShip w Polsce można znaleźć na stronie https://pl.shein.com/campaigns/mallinfos.
O SHEIN:
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo
Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.
Ochrona środowiska
K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.
Ochrona środowiska
Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.