Komunikaty PR

Sieć WLP “u Lodziarzy” wdraża rozwiązania na czas kryzysu

2020-05-06  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.08 MB )

“Czeka nas najtrudniejszy sezon w historii. Liczymy jednak, że do wakacji franczyzobiorcy otworzą większość lokali” – mówi Paulina Daniłowicz z Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy”. Przedstawiciele sieci poinformowali także o rozwiązaniach, jakie przygotowali dla swoich partnerów.

Kryzys związany z epidemią koronawirusa nie ominął branży lodowej. Mimo że właściciele lodziarni oficjalnie nie rozpoczęli jeszcze sezonu, to już mają świadomość konsekwencji, jakie przyniesie im opóźnienie startu sprzedaży.
– Uważnie obserwujemy sytuację i nie mamy wątpliwości, że czeka nas trudny okres. Jednak nie spisujemy tegorocznego lata na straty. Gdy tylko obostrzenia zostaną złagodzone, ludzie będą chcieli wrócić do względnej normalności i cieszyć się wakacjami. Szacujemy, że to właśnie wtedy franczyzobiorcy odrobią straty – przekonuje Paulina Daniłowicz.

Obecnie sieć skupia się na doraźnej pomocy właścicielom lodziarni działających pod ich szyldem. Już zapowiedziała, że zniesione zostaną pierwsza opłata franczyzowa oraz opłata marketingowa. Istnieje także możliwość wydłużenia terminów płatności, a nawet odłożenia ich do czasu, kiedy franczyzobiorcy zaczną pracować na pełnych obrotach. Zwiększeniu ulegną ponadto limity kredytowe. Oprócz tego wszyscy mogą skorzystać z porad działu prawnego przy pozyskiwaniu dotacji i zapomóg rządowych.
– Chcemy pomóc przetrwać partnerom ten czas, który nie jest prosty dla całej gospodarki. Stąd pomysł na minimalizowanie wszelkich kosztów. To w połączeniu z innymi dostępnymi obecnie rozwiązaniami oraz programami dla przedsiębiorców powinno przekonać właścicieli firm, że nie warto zamykać biznesu. Tym bardziej jeśli zainwestowali w niego wiele własnych środków – tłumaczy przedstawicielka WLP “u Lodziarzy”. – Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie i wszyscy nasi partnerzy mogą liczyć na wsparcie. Dlatego cieszymy się, że franczyzobiorcy są ostrożni, jeśli chodzi o podejmowanie radykalnych decyzji.

Pomimo wprowadzanych oszczędności sieć nie zamierza rezygnować z nowych propozycji, jakie opracowała dla klientów lodziarni. Tradycyjnie “u Lodziarzy”, oprócz lodowych klasyków, Bąbel Wafli i kaw, pojawią się nowe smaki, nietypowe kompozycje, a nawet wypiekane desery, jak na przykład minipączki z dziurką czy karmelowe gofry.

– Obecna sytuacja jest bezprecedensowa, ale my nie zwalniamy tempa. Nie chcemy dopuścić do tego, aby nasze całoroczne przygotowania poszły na marne. Masterzy WLP z pewnością nie raz zaskoczą nam w tym sezonie swoją kreatywnością. Cieszymy się, że niektórzy franczyzobiorcy wysyłają nam sygnały, że już na dniach planują otwarcia, inni zaś oferują lody z dostawą do domu. A o klientów jesteśmy spokojni – wiemy, że zawsze można na nich liczyć – podsumowuje Paulina Daniłowicz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone Biuro prasowe
2024-04-30 | 06:00

Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone

W obliczu narastających wyzwań klimatycznych, branża pocztowa przyjmuje zielone rozwiązania logistyczne jako kluczową odpowiedź na zmieniające się regulacje dotyczące emisji.
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.