SIGNIUS wdrożył podpis elektroniczny w formie „vouchera”
Właściciel platformy SIGNIUS Professional do zdalnego podpisywania dokumentów oraz weryfikacji tożsamości rozszerzył swoją ofertę, uruchamiając własny sklep internetowy z pakietami podpisów elektronicznych. Jest to innowacyjne na polskim rynku rozwiązanie w zakresie szybkiego i bezpiecznego podpisywania dokumentów z innymi osobami. Kupujący mogą nabyć określone pakiety podpisów elektronicznych (kwalifikowanych i zaawansowanych) w formie voucherów dla siebie i swoich kontrahentów lub pracowników.
Sklep online na platformie SIGNIUS umożliwia nabywanie pakietów podpisów elektronicznych w formie voucherów. Kupujący otrzymują jednorazowy kod aktywacyjny natychmiast po zakupie na swój adres e-mail wraz z prostą instrukcją aktywacji, umożliwiając błyskawiczne korzystanie z wybranego pakietu.
- Nasz sklep internetowy jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy oczekiwali usprawnienia procesu zakupu podpisów elektronicznych. Jako pierwsi w Polsce zaoferowaliśmy takie rozwiązanie w formie „voucherów”, skracając ścieżkę zakupową do minimum i oferując elastyczność w przekazywaniu podpisów innym osobom, z którymi podpisujemy dokumenty. Rozwiązanie to nie tylko spełnia te oczekiwania, ale także zapewnia pełne bezpieczeństwo usługi, dzięki temu, że wszystkie podpisy oznaczamy kwalifikowanym znacznikiem czasu oraz kwalifikowaną pieczęcią elektroniczną. Nasza usługa jest w pełni zgodna z Rozporządzeniem Unii Europejskiej eIDAS i polskimi przepisami, co oznacza, że podpisy elektroniczne będą akceptowane na terenie całej Unii Europejskiej. - informuje Jack Piekarski, wiceprezes SIGNIUS S.A.
W ofercie sklepu dostępne są pakiety kwalifikowanych i zaawansowanych podpisów elektronicznych, różniące się ilością podpisów oraz terminem ważności. To idealne rozwiązanie dla firm i użytkowników indywidualnych, którzy chcą podpisywać dokumenty online ze swoimi partnerami biznesowymi lub pracownikami.
Możliwość zakupu dowolnej ilości voucherów pozwala dostosować korzystanie z podpisów elektronicznych do swoich potrzeb, bez dodatkowych oraz stałych kosztów. Usługa jest w pełni zgodna z polskimi przepisami oraz z Rozporządzeniem Unii Europejskiej eIDAS, co zapewnia akceptację podpisów elektronicznych na terenie całej Unii Europejskiej.
To nie pierwsze innowacyjne rozwiązanie w ofercie SIGNIUS. W 2022 r. dostawca usług wprowadził na swojej platformie technologię weryfikacji tożsamości „na selfie”, oferując najszybciej dostępny podpis kwalifikowany w Polsce. Sama wideoweryfikacja tożsamości z kolei, na podstawie której także wydawany jest podpis kwalifikowany, realizowana jest natychmiastowo, bez wcześniejszego umawiania oraz jest zawsze wliczona w cenę pakietu podpisów.
Według raportu Fortune Business Insights wielkość globalnego rynku podpisów cyfrowych została wyceniona na 3,92 mld USD w 2022 r. i przewiduje się, że do 2030 r. osiągnie wartość 43,14 mld USD, co oznacza wzrost CAGR na poziomie 35,1%.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.