Smaki Wielkanocy w Żabce. Wśród nich PanŻur – limitowana edycja panini
Wielkanoc już zawitała do Żabki, a wraz z nią tradycyjne dla tego okresu smaki – biała kiełbasa, jaja czy żur. Wielbicieli wiosennych nowości z pewnością skusi PanŻur, czyli limitowana edycja chrupiącego panini z jajkiem i białą kiełbasą czy hot dog z kiełbasą jałowcową i sosem chrzanowym. Na wielkanocne śniadanie Żabka poleca z kolei żurek z boczkiem i białą kiełbasą Szamamm, a w Wielką Sobotę zaprasza na lody w promocji – 1+1 za 1 zł.
PanŻur to wyjątkowe połączenie jaja, białej kiełbasy, sera oraz sosu majonezowo-chrzanowego, zamkniętych w chrupiącej bułce. Ta limitowana kanapka dostępna jest w cenie 10,99 zł/szt. Kolejna nowość w Żabce to uwielbiany przez klientów hot dog, ale w wiosennej odsłonie, czyli z aromatyczną kiełbasą jałowcową i świetnie komponującym się z nią sosem chrzanowym. Hot dog MAX z kiełbasą jałowcową kosztuje 7,99 zł/szt. Obie limitowane przekąski na ciepło będą dostępne we wszystkich sklepach sieci do 11 kwietnia br. lub do wyczerpania zapasów.
W wiosennej ofercie Żabki nie mogło zabraknąć żurku z boczkiem i białą kiełbasą marki własnej Szamamm, który świetnie sprawdzi się w nie tylko w czasie wielkanocnego śniadania, ale także jako szybki i pożywny obiad. Żurek dostępny jest w cenie 6,99 zł za opakowanie 380 g. W Żabce jest także wiele produktów, po które chętnie sięgamy w czasie świąt, np. kiełbasa biała, kiełbasa jałowcowa z szynki czy sałatka jarzynowa z jajkiem oraz tradycyjne wypieki – babka wielkanocna i babeczki do święconki. Na świąteczny stół będzie można zakupić także bukiety kwiatów: tulipanów w cenie 12,99 zł/bukiet i żonkili 5,99 zł/bukiet.
Wraz z wiosną Żabka oficjalnie inauguruje także sezon na lody. Dla wielbicieli tych słodkich przekąsek Żabka przygotowała wyjątkową promocję w ramach akcji Codziennie odkrywaj nową promkę. Tylko w sobotę, 8 kwietnia kupując dwa opakowania wybranych lodów familijnych Magnum, Carte d'Or, B&J, Mig Milk, oraz Magnum White Coconut, drugi z nich otrzymamy za 1 zł.
Szczegółową ofertę Żabki można znaleźć na stronie: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.