Komunikaty PR

SOFTSWISS niesie pomoc osobom dotkniętym powodzią na południu Polski

2024-09-27  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

We wrześniu Europa Środkowa i Wschodnia została dotknięta powodzią na dużą skalę spowodowaną przez burzę "Boris". W wyniku intensywnych opadów tysiące domów zostało zalanych, a wiele miast w Polsce, Austrii, Czechach i Rumunii doznało poważnych szkód. W Polsce najbardziej ucierpiały regiony południowe, gdzie dziesiątki miejscowości znalazły się w trudnej sytuacji. Konieczna była ewakuacja i udzielenie pilnej pomocy mieszkającej tam ludności.

Pracownicy warszawskiego i poznańskiego oddziału międzynarodowej firmy technologicznej SOFTSWISS aktywnie zareagowali na wiadomość o katastrofie i zjednoczyli się, aby pomóc poszkodowanym na południu Polski. W ciągu dwóch dni udało im się zebrać i spakować paczki z żywnością, artykułami higienicznymi oraz innymi niezbędnymi przedmiotami (zapałkami, świecami, bateriami itp.) o łącznej wadze ponad 200 kg. Wszystko to zostało przekazane organizacji charytatywnej Caritas Polska, która koordynuje udzielanie pomocy poszkodowanym.

Nasza firm wsparła inicjatywę pracowników z polskich biur i wniosła istotny wkład w organizację zbiórki pomocy, zakupując pudełka oraz zapewniając ich dalsze pakowanie i wysyłkę.

Dodatkowo, aby udzielić natychmiastowej pomocy, SOFTSWISS przekazał 64 000 złotych na rzecz fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

SOFTSWISS już pomagał osobom dotkniętym powodziam w tym rokui w Brazylii w ramach kampanii Help Brazil. Firma nie tylko udzieliła wsparcia finansowego, ale również zainicjowała kampanię informacyjną mającą na celu zwrócenie uwagi społeczności iGaming oraz mediów na ten problem. Takie inicjatywy pokazują chęć i gotowość naszej firmy do wspierania osób dotkniętych katastrofami naturalnymi na całym świecie.

Trwająca kampania zbierania pomocy w Polsce jest częścią globalnej strategii SOFTSWISS w zakresie odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju (ESG). Firma przywiązuje również dużą wagę do długoterminowych projektów społecznych i środowiskowych. Wśród najważniejszych inicjatyw są udział w Światowym Dniu Środowiska, Pink October, Movember oraz projektach mających na celu ochronę środowiska.


"Wierzymy, że udział w takich projektach to nie tylko możliwość udzielenia realnej pomocy poszkodowanym, ale także nasz obowiązek jako międzynarodowej firmy, której biura znajdują się również w Polsce. Chcemy wspierać inicjatywy, które przynoszą pozytywne zmiany i pomagają społecznościom lokalnym w radzeniu sobie z najtrudniejszymi wyzwaniami"podkreślił Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS w Polsce.


Ta inicjatywa podkreśla zaangażowanie SOFTSWISS w długoterminowe wsparcie regionów dotkniętych katastrofami naturalnymi, a także aktywną rolę firmy w rozwiązywaniu globalnych problemów społecznych i środowiskowych.

 

O SOFTSWISS

SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku obchodzi swoje 15-lecie. Jej główne centra rozwojowe znajdują się w Warszawie i Poznaniu (Polska) oraz na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym tych pracujących zdalnie, przekracza 2000, z czego ponad 600 pracuje w Polsce. SOFTSWISS jest pionierem w tworzeniu rozwiązań związanych z kryptowalutami w dziedzinie rozrywki online. W 2024 roku firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® w Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków Biuro prasowe
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec
Problemy społeczne Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę
2024-12-15 | 13:10

Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę

Pudliszki, znana marka sosów i ketchupów, ponownie angażuje się w działalność charytatywną i przekazuje 200 tys. zł na wsparcie Szlachetnej Paczki. Marka dołącza do ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców

W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.

Handel

Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł

Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.