Komunikaty PR

Sokołów partnerem aplikacji Too Good To Go

2022-04-01  |  13:30
Biuro prasowe

Marnowanie jedzenia jest dziś bez wątpienia poważnym i globalnym problemem. Według różnych badań, aż 1/3 żywności jest wyrzucana. – Sokołów zawsze przywiązywał szczególną wagę do zasad zrównoważonego rozwoju, a idea „zero waste” jest z pewnością jego ważnym elementem – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Czujemy się odpowiedzialni nie tylko za to, by nasze produkty miały gwarancję najwyższej jakości, bezpieczeństwa i smaku, ale też by zostały w pełni wykorzystane. Dlatego zdecydowaliśmy się podjąć współpracę z aplikacją Too Good To Go.

Twórcy aplikacji Too Good To Go podkreślają, iż ich misją jest inspirowanie społeczeństwa oraz dostarczanie narzędzi do walki z marnowaniem jedzenia. - Aby zmniejszyć skalę marnowania, potrzebujemy zaangażowania zarówno użytkowników, jak i poszczególnych ogniw łańcucha dostaw żywności. Rozpoczęcie współpracy z markami Sokołów i Gzella to jasny sygnał, że aplikacja jest doskonałym narzędziem ograniczania strat dla każdego biznesu spożywczego - mówi Anna Kurnatowska, Country Manager Too Good To Go w Polsce.

Firmy partnerskie, zarejestrowane w aplikacji Too Good To Go, mają możliwość tworzenia paczek zawierających pełnowartościowe produkty, które wkrótce musiałyby zostać zutylizowane, ze względu na koniec terminu przydatności do spożycia. Użytkownicy aplikacji dostają informację, jakie paczki są dostępne w ich okolicy. Mogą je nabyć w bardzo atrakcyjnej cenie. - Już od początku tych działań widzimy ich pozytywne efekty – podkreśla Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. - Paczki przygotowane przez nasze sklepy i wystawione w aplikacji niemal natychmiast znajdują swoich nabywców. Cieszymy się, że dzięki temu wspólnie z naszymi klientami możemy skutecznie przeciwdziałać marnowaniu żywności. Od początku współpracy udało nam się uratować już ponad 3 500 posiłków, o łącznej masie ok. 4 ton, a odpowiadający im ekwiwalent uratowanego CO2 wynosi niemal 9 ton. Oczywiście z każdym dniem te liczby rosną. Satysfakcję daje nam także wysoki poziom ocen, wystawionych nam przez użytkowników aplikacji, który wynosi 4,68/5 i obejmuje średnią ocenę paczki, obsługi i punktu sprzedaży.

Obecnie korzystanie z aplikacji Too Good To Go jest możliwe w wybranych sklepach Gzella Net w Gdańsku, Warszawie, Tczewie i Szczecinie.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.