Soudal wspiera kolarzy amatorów
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Dużym sukcesem zakończył się Wyścig by Tomasz Marczyński w Niepołomicach – w tym roku wspólnie z zawodnikiem zespołu Lotto Soudal na mecie stanęło prawie 500. kolarzy amatorów. Zawodnicy pokonali jedną z wybranych tras - o długości 37 lub 112 kilometrów. Tegoroczna, trzecia już edycja tej imprezy sportowej dla kolarzy amatorów stała się jedną z największych i najważniejszych wydarzeń rowerowych w Małopolsce, która w tym roku ściągnęła zawodników z całego kraju.
Wyścig by Tomasz Marczyński jest wyjątkowym wydarzeniem dla firmy Soudal - sponsora zawodowego zespołu kolarskiego Lotto Soudal, w którym jeździ Tomasz Marczyński. Szczególnie w tym roku, ponieważ organizacja wiązała się z wyjątkowymi wyzwaniami logistycznymi. „Trwający sezon kolarski jest dla nas zupełnie nieprzewidywalny ze względu na sytuację związaną z pandemią. Wydarzenia sportowe, do których przygotowywał się zespół Lotto Soudal, startowały w tym sezonie często w „ostatniej chwili”. Ten rok był trudny zarówno dla kolarstwa zawodowego, jak i amatorskiego. Dlatego tym bardziej cieszymy się z tego, że Wyścig zaczyna budzić tak duże, rosnące zainteresowanie wśród amatorów „dwóch kółek”. To dla nas szczególnie ważna impreza, bo odbywa się na terenie Polski, gdzie od lat staramy się wspierać działania edukacyjne i inwestować w rozwój kolarstwa, które jako dyscyplina sportowa jest spójne z wartościami naszej firmy - takimi jak siła, wytrzymałość i pokonywanie barier. Z drugiej strony - Tomasz Marczyński, który jest inicjatorem tego wydarzenia, jeździ na co dzień w drużynie kolarskiej Lotto Soudal i jest naszą polską „wizytówką” na międzynarodowych wyścigach kolarskich” – mówi Andrzej Kaczor, dyrektor zarządzający firmy Soudal. Wyścig by Tomasz Marczyński, który od trzech lat odbywa się w Niepołomicach jest wydarzeniem kolarskim wspieranym przez firmę Soudal od początku, ponieważ celem firmy jest promocja aktywnego stylu życia, kolarstwa oraz bezpieczeństwa na drodze. Firma nie tylko jest sponsorem, ale podejmuje również działania edukacyjne i promocyjne, aktywnie angażując się w organizację wydarzenia.
W tegorocznym sezonie kolarskim zawodnicy Lotto Soudal z powodzeniem brali udział w największych wydarzeniach sportowych – takich jak Tour de Pologne i Tour de France. W trakcie „Wielkiej Pętli” kilkukrotnie stawali na podium. Na kolarzy czekają w tym roku kolejne imprezy sportowe, przesunięte ze względu na sytuację związaną z pandemią. Już niebawem - 3 października rozpocznie się tegoroczny wyścig Giro d’Italia, a 20 października zapowiadany jest start Vuelta a Espana.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.