Soudal wspiera kolarzy amatorów
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Dużym sukcesem zakończył się Wyścig by Tomasz Marczyński w Niepołomicach – w tym roku wspólnie z zawodnikiem zespołu Lotto Soudal na mecie stanęło prawie 500. kolarzy amatorów. Zawodnicy pokonali jedną z wybranych tras - o długości 37 lub 112 kilometrów. Tegoroczna, trzecia już edycja tej imprezy sportowej dla kolarzy amatorów stała się jedną z największych i najważniejszych wydarzeń rowerowych w Małopolsce, która w tym roku ściągnęła zawodników z całego kraju.
Wyścig by Tomasz Marczyński jest wyjątkowym wydarzeniem dla firmy Soudal - sponsora zawodowego zespołu kolarskiego Lotto Soudal, w którym jeździ Tomasz Marczyński. Szczególnie w tym roku, ponieważ organizacja wiązała się z wyjątkowymi wyzwaniami logistycznymi. „Trwający sezon kolarski jest dla nas zupełnie nieprzewidywalny ze względu na sytuację związaną z pandemią. Wydarzenia sportowe, do których przygotowywał się zespół Lotto Soudal, startowały w tym sezonie często w „ostatniej chwili”. Ten rok był trudny zarówno dla kolarstwa zawodowego, jak i amatorskiego. Dlatego tym bardziej cieszymy się z tego, że Wyścig zaczyna budzić tak duże, rosnące zainteresowanie wśród amatorów „dwóch kółek”. To dla nas szczególnie ważna impreza, bo odbywa się na terenie Polski, gdzie od lat staramy się wspierać działania edukacyjne i inwestować w rozwój kolarstwa, które jako dyscyplina sportowa jest spójne z wartościami naszej firmy - takimi jak siła, wytrzymałość i pokonywanie barier. Z drugiej strony - Tomasz Marczyński, który jest inicjatorem tego wydarzenia, jeździ na co dzień w drużynie kolarskiej Lotto Soudal i jest naszą polską „wizytówką” na międzynarodowych wyścigach kolarskich” – mówi Andrzej Kaczor, dyrektor zarządzający firmy Soudal. Wyścig by Tomasz Marczyński, który od trzech lat odbywa się w Niepołomicach jest wydarzeniem kolarskim wspieranym przez firmę Soudal od początku, ponieważ celem firmy jest promocja aktywnego stylu życia, kolarstwa oraz bezpieczeństwa na drodze. Firma nie tylko jest sponsorem, ale podejmuje również działania edukacyjne i promocyjne, aktywnie angażując się w organizację wydarzenia.
W tegorocznym sezonie kolarskim zawodnicy Lotto Soudal z powodzeniem brali udział w największych wydarzeniach sportowych – takich jak Tour de Pologne i Tour de France. W trakcie „Wielkiej Pętli” kilkukrotnie stawali na podium. Na kolarzy czekają w tym roku kolejne imprezy sportowe, przesunięte ze względu na sytuację związaną z pandemią. Już niebawem - 3 października rozpocznie się tegoroczny wyścig Giro d’Italia, a 20 października zapowiadany jest start Vuelta a Espana.
Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!
Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Czterodniowy tydzień pracy testuje coraz więcej organizacji. Przynosi korzyści zarówno pracownikom, jak i firmom
Rząd pracuje nad skróceniem tygodnia pracy, a szefowa resortu pracy Agnieszka Dziemianowicz-Bąk zadeklarowała, że zmiana miałaby wejść w życie jeszcze w obecnej kadencji Sejmu. Choć eksperci i pracodawcy są w tej kwestii podzieleni, to przykłady z innych rynków, m.in. Islandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, pokazują, że taki model ma wiele korzyści, zarówno po stronie pracowników, jak i firm.
Bankowość
Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców
W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.
Handel
Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł
Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.