Spółka z Grupy ASM z nagrodą. VERTIKOM Szwajcaria agencją marketingową roku.
Szwajcarski oddział Grupy VERTIKOM, należącej do ASM Group, został wyróżniony tytułem Agencji Marketingowej Roku w plebiscycie Switzerland Prestige Awards. Nagradzana są w nim małe i średnie przedsiębiorstwa, które dobrze prosperują na tym wysokokonkurencyjnym rynku i osiągają sukcesy w swojej branży.
W plebiscycie Prestige Awards jury podejmuje decyzje w oparciu o kryteria takie jak: doskonałość obsługi, jakość świadczonych usług, innowacyjne praktyki, wartości, etyczne i zrównoważone metody pracy, a także spójność w działaniu. Wybrani zwycięzcy to ci, którzy najlepiej potrafią wykazać swoje mocne strony w tych obszarach.
Spółki z rodziny ASM Group cechuje profesjonalizm i zaangażowanie w pracę dla naszych klientów i partnerów. Przyznana VERTIKOM Szwajcaria nagroda bardzo nas cieszy i stanowi dodatkową motywację do pracy na rzecz rozwoju całej Grupy, której doświadczenie i bogate portfolio klientów pozwala podejmować ciekawe projekty i przedsięwzięcia. Wierzę, że w niedługim czasie będę mógł Państwu przekazać kolejne dobre informacje z ASM Group - komentuje Adam Stańczak, prezes Zarządu ASM Group.
VERTIKOM Szwajcaria to spółka z Grupy ASM, operująca przede wszystkim na rynku DACH. Agencja pracowała dla wielu renomowanych marek - od Adidasa po Nestlé - i obsługuje kilkudziesięciu klientów na całym świecie z branż takich jak m.in. telekomunikacja, handel detaliczny, kosmetyki, moda i żywność. Realizuje całą paletę usług z obszaru marketingu, a jednymi z najsilniejszych obszarów są event marketing oraz digital. VERTIKOM Szwajcaria skupia się obecnie na łączeniu tego, co fizyczne i cyfrowe w ramach idei PhiDigital, dzięki czemu zapewnia unikalne customer experience.
Jako część trzeciej co do wielkość agencji komunikacyjnej w regionie DACH i członek rodziny ASM Group mamy potencjał i zasoby, by kreować i realizować projekty zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów, z których znaczna część to brandy globalne. Nasz doskonały, kreatywny team w pracy korzysta również z doświadczenia koleżanek i kolegów z siostrzanych agencji, co przekłada się na jeszcze wyższą jakość i oryginalność świadczonych usług. Jakość i innowacyjność - wyrażona między innymi w idei PhiDigital – są bowiem naszym wyróżnikiem. Przyznana nagroda potwierdza uznanie ze strony rynku i motywuje nas do dalszego rozwoju - komentuje Caroline Duetsch Kubik, Partner Zarządzająca VERTIKOM Szwajcaria.
Grupa Vertikom jest jednym z wiodących podmiotów działających na rynku marketingu oraz wsparcia sił sprzedaży w regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). Oferuje szeroki wachlarz usług obejmujący przede wszystkim outsourcing sił sprzedaży, field marketing, organizację kampanii digitalowych oraz public relations. Dzięki członkostwu w European Sales Influence Group (ESIG) Vertikom oferuje swoje usługi w większości krajów Europy Zachodniej.
***
O spółce:
ASM Group to spółka holdingowa, zarządzająca grupą kapitałową w skład której wchodzą spółki specjalizujące się w świadczeniu kompleksowych usług wsparcia sprzedaży i outsourcingu. Grupa ASM działa na rynku polskim, włoskim, niemieckim, austriackim oraz szwajcarskim.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.