Sroga potyczka – Mentos szturmem wkracza na Twitcha
Fascynujące rozgrywki, najlepsi gracze i wspólne poszukiwanie tajemniczego impostora. 10 topowych streamerów wzięło udział w wyzwaniu w grze Among Us na platformie streamingowej Twitch w ramach Mentos Sour Challenge – najnowszej akcji promocyjnej Perfetti Van Melle. Wydarzenie okazało się wielkim sukcesem, docierając do prawie 200 tysięcy unikalnych użytkowników serwisu.
Mentos Sour Gum to pierwsza kwaśna guma od Mentos. Dostępna w dwóch ulubionych smakach młodzieży - truskawki oraz zielonego jabłka. Wyróżnia się już na półce - dzięki oryginalnej szacie graficznej opakowania przykuwa uwagę zwłaszcza młodszych konsumentów. Chcąc jeszcze aktywniej promować ją wśród nastolatków, w ramach najnowszej akcji, firma Perfetti Van Melle postanowiła nawiązać współpracę z najpopularniejszymi wśród młodych ludzi streamerami – gwiazdami platformy gamingowej Twitch. – Nastoletni odbiorca stale poszukuje i wybiera produkty, którego go zaskoczą, a tym samym zapewnią mu intensywne i ciekawe doznania – nie tylko te smakowe. Sięgnęliśmy po niecodzienny sposób promocji zapraszając do współpracy idoli młodzieży, a ich obserwatorom serwując zaskakującą, niespodziewaną rozrywkę w postaci turnieju w grze Among Us – komentuje Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska.
Mistrzowski pojedynek
Among Us stanowi prawdziwy fenomen na rynku gier wideo. Chociaż tytuł powstał już w 2018 roku, rzeszę fanów zyskał dopiero po dwóch latach od premiery, szturmem zdobywając szczyty list popularności. Tylko na urządzeniach mobilnych gra została pobrana ponad 250 milionów razy, stając się jedną z najczęściej ściąganych przez użytkowników aplikacji.
Do Mentos Sour Challenge zaproszonych zostało dziesięciu idoli młodzieży: Diabeuu6, ZahaCzai, Diables, xth0rek, Ewroon, Skkf, Kuboxtoja, Nayax, MrBlaszka oraz Navcia. Uczestnicy turnieju rozegrali kilkanaście rund podczas dwóch kwietniowych transmisji live. Potyczka miała miejsce na nowej mapie – The Airship, która zadebiutowała 31 marca. Całe wydarzenie było transmitowane na kanałach influencerów na platformie Twitch, ciesząc się przy tym niezwykłą popularnością. W kulminacyjnym momencie rozgrywkę oglądało ponad 24 tysiące osób, a łącznie wydarzenie dotarło do prawie 200 tysięcy unikalnych użytkowników Twitcha. Zwycięzcą pojedynku okazała się Navcia, która nieznacznie wyprzedziła Zahaczai oraz xthorek. – Fani Among Us mieli okazję nie tylko obserwować mistrzowską potyczkę, na miłośników gry czekało także wiele niespodzianek od Mentos Sour Gum. Kolorytu rywalizacji dodały dedykowane materiały promocyjne pierwszej kwaśnej gumy do żucia od Mentos, które na bieżąco nawiązywały do sytuacji, w jakiej znalazła się załoga. Na potrzeby Mentos Sour Challenge została przygotowana także specjalna punktacja, dzięki której rywalizacja stała się wyjątkowo sroga – mówi Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska. Za koncepcję i realizację akcji odpowiadała agencja Fantasyexpo.
Mentos Sour Challenge to kolejna niestandardowa kampania promocyjna zrealizowana przez Perfetti Van Melle i skierowana do młodych konsumentów. Dotychczas firma podejmowała już współpracę z topowymi influencerami, prowadząc działania m.in. na platformach YouTube, Instagram czy Tik Tok.

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.