Stars.Space odnotowuje bardzo udany start sprzedaży kosmetyków
Blisko milion złotych przychodów osiągnęła spółka Stars.Space S.A. do końca września bieżącego roku. Spółka ruszyła z działaniami operacyjnymi w sierpniu, a 28 września wystartował jej sklep internetowy z marką kosmetyczną Stars from the Stars. W ubiegłym tygodniu w sieci Rossmann pojawiły się w sprzedaży pierwsze kosmetyki tej marki. Oficjalny start kampanii marketingowej produktów spółki na platformie TikTok zaplanowany jest na 10 października.
Dziś rusza pierwsza transza oferty publicznej akcji Stars. Space S.A. Zapisy na akcje w drugiej transzy, skierowanej do wszystkich zainteresowanych inwestorów, Spółka będzie przyjmowała od 14 do 20 października 2021 r. Informacje dotyczące oferty publicznej akcji zostały zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. W sumie spółka zamierza pozyskać do 4,55 mln złotych.
Stars.Space, specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu wypracowała w okresie sierpień – wrzesień ok. 953 tys. złotych przychodów. Spółka w sierpniu 2021 r. przekroczyła próg rentowności. Kosmetyki Stars from the Stars są dostępne od 28 września w kanale online oraz w wybranych drogeriach Rossmann. 10 października rusza duża kampania marketingowa produktów marki skupiona głównie wokół platformy TikTok. Gwiazdami marki zostały największe gwiazdy polskiego TikToka – Mary, Lexy oraz Wersow, która łącznie mają 17,9 mln obserwujących. W sumie w kampanię będzie zaangażowanych około 100 influencerów z zasięgami ponad 26 mln wyświetleń.
W kolejnym tygodniu produkty Spółki pojawią się w całej sieci drogerii Rossmann, składającej się z ponad 1500 sklepów.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszych wyników sprzedażowych, które zrealizowane zostały de facto jeszcze przed oficjalnym startem marki. Co ważne, już na samym początku, Spółka jest rentowna. Wspomniane wyniki udało nam się zrealizować jeszcze na początku budowy naszej społeczności na TikToku. Na koniec września profil Stars from the Stars obserwowało nieco ponad 6 tys. osób. Pierwszy feedback od klientek pozwala nam liczyć na bardzo duże zainteresowanie kosmetykami zaraz po starcie naszej kampanii marketingowej. Wierzymy, że bezpośrednio przełoży się to na wzrost liczby obserwujących nasze profile oraz wyniki sprzedażowe – zaznacza Maciej Zegarski, Prezes Zarządu Stars.Space S.A.
Cztery dni po starcie kampanii marketingowej rusza druga transza oferty publicznej akcji Spółki przeprowadzana w formule crowdinvestingowej. Informacje dotyczące oferty zostały zaprezentowane na CrowdConnect.pl. W ramach drugiej transzy, trwającej do 20 października 2021 r., spółka zamierza pozyskać do 3,55 mln złotych. Wartość akcji oferowanych w pierwszej transzy rozpoczynającej się 7 października 2021 r. to milion złotych. Firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC S.A.
Po ofercie Stars.Space chce rozpocząć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect.
----------------------------
O Spółce:
Stars.Space S.A. to spółka zależna należąca do grupy Hub.Tech. Firma specjalizuje się w monetyzacji influencer marketingu. Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie Spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i już wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków.
Stars.Space od początku działania skierowana jest na działalność na międzynarodowych rynkach, na których partnerem marketingowym jest TikTok, a sama platforma wiodącym kanałem budowania wizerunku marki.
http://stars.space/
Instagram: @stars_from_the_stars

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.