Steinhof unowocześnia linie produkcyjne do wytwarzania klocków hamulcowych
Okoliczności 2020 roku nie zatrzymały firmy Steinhof na drodze do rozwoju i zwiększania oferty w obszarze klocków hamulcowych. Spółka unowocześniła linie produkcyjne i zwiększyła ich wydajność poprzez zakup maszyn do szlifowania klocków marki COMEC oraz rozbudowę instalacji do wygrzewania tunelowego. Wprowadzono także nowe referencje w gamie klocków dla samochodów osobowych.
Wewnątrzzakładowe laboratorium Steinhof, które pełni również rolę Ośrodka Badawczo-Rozwojowego, czuwa nad jakością produkowanych wyrobów. Kontrola rozpoczyna się już w momencie dostawy surowców do produkcji mieszanki ciernej. Następnie realizowany jest proces jej mieszania, prasowania i wygrzewania. Etapy końcowe polegają na wykańczaniu i pakowaniu gotowego wyrobu. Dzięki zakupowi nowych maszyn oraz rozbudowaniu dotychczasowych instalacji, firma zwiększyła możliwości produkcyjne, unowocześniła procesy oraz wprowadziła kolejne zastosowania w obszarze klocków hamulcowych.
„Jedną z najważniejszych inwestycji w 2020 roku był dla nas zakup szlifierki do klocków marki COMEC. Jest to specjalistyczne urządzenie o wydajności znacznie przewyższającej dzisiejsze możliwości produkcyjne firmy, zapewniające zmienną geometrię warstwy szlifowanej (przecinanie, fazowanie, szlifowanie wstępne i końcowe). Szlifierka ta posiada również dodatkowy element - czyszczenie klocków i demagnetyzację, jako przygotowanie do kolejnego etapu procesu wykańczania klocków. To wysoce specjalistyczna maszyna, przeznaczona do budowy w pełni zautomatyzowanej linii produkcyjnej. Jesteśmy przekonani, że zastosowanie tego rodzaju rozwiązań umożliwi zwiększenie skali produkcji oraz pomoże jeszcze lepiej kontrolować jakość wyborów” – wyjaśnia Adam Kurek z działu produkcji klocków hamulcowych w firmie Steinhof.
Dzięki unowocześnieniu linii produkcyjnej oraz pracom wewnątrzzakładowego laboratorium Steinhof, wprowadzono także kolejne referencje w gamie klocków do samochodów osobowych. Firma wyszczególnia trzy pozycje ze względu na szeroki wachlarz zastosowań w różnych markach i modelach:
- Klocek o numerze katalogowym SM0001 przeznaczony do: Audi: A1, A3, A4, A6, A8, TT, VW: Beetle, Bora, Caddy, Polo, Golf, Jetta, Passat, Scirocco, Skoda: Fabia, Octavia, Praktik, Rapid, Yeti, Superb, Seat: Altea, Ibiza, Leon, Toledo Peugeot: 1007, 307, 308, Partner, Citreon: Berlingo, C2, C3, C4, DS4, Elysee, Renault: Clio, Fluence, Scenic, Megane, Modus.
- Klocek o numerze katalogowym SM0002 przeznaczony do: Audi: A2, A3, VW: Beetle, Bora, Caddy, Polo, Golf, Jetta, Seat: Altea, Ibiza, Leon, Toledo, Skoda: Fabia, Octavia, Praktik, Rapid, Roomster.
- Klocek o numerze katalogowym SM0003 przeznaczony do: Audi: A4, A6, Skoda: Superb, VW: Golf, Passat, Seat: Exeo.
Produkcja klocków oraz haków holowniczych w Steinhof odbywa się w oparciu o System Zarządzania Jakością ISO. Wszystkie wykonane produkty posiadają wymagane certyfikaty i homologacje wydane przez angielską jednostkę VCA (Vehicle Certification Agency) a także certyfikat polski, wydany przez PIMOT (Przemysłowy Instytut Motoryzacji). Oferta klocków hamulcowych znajduje się w internetowym katalogu Steinhof na stronie: https://steinhof.pl/oferta/klocki-hamulcowe.
Caravaning, czyli urządzamy wygodny kamper
VW FS umacnia pozycję lidera w finansowaniu aut osobowych
Grupa Cichy-Zasada otwiera pierwszy w Warszawie salon BYD w Fabryce PZO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gospodarka
Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian
Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.
Problemy społeczne
Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu
Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.
Prawo
Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów
Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.