Komunikaty PR

Steinhof z nowym cennikiem i referencjami haków holowniczych na 2021 rok

2020-06-24  |  10:00
Biuro prasowe

Steinhof, polski producent haków holowniczych, opracował nowy cennik haków holowniczych na 2021 rok, w którym znalazło się wiele nowych pozycji. Wśród nich znajdują się samochody z roczników produkcji od 2014 do 2020 roku, w tym pojazdy elektryczne np. Audi E-Tron. W aktualnej ofercie wiodącą rolę pełnią kule odkręcane oraz wypinane automatycznie, które cieszą się największą popularnością wśród kierowców ze względu na estetykę oraz łatwość użytkowania.

Najbardziej ekscytującą pozycją w zestawieniu są haki holownicze do wspomnianego elektrycznego Audi E-Tron. Numery katalogowe producenta dla tego pojazdu to A-119 (od 09.2018) oraz A-120 (od 09.2019) dla wersji Sportback. Nowości nie brakuje także w marce BMW, gdzie wprowadzono haki holownicze do wielu odmian modelu X3 oraz X4 (generacje F25 oraz F26, również z napędem X-Drive).

Podobnie jest w przypadku marki Skoda, dla której wprowadzono referencje o numerach S-350, S-351. Odpowiadają one modelowi Octavia, produkowanemu od listopada 2019 roku. Ważną informacją jest także opracowanie haka holowniczego dla samochodu ciężarowego MAN TGE (produkcja od 11.2016 wzwyż). Rozszerzenia oferty doczekały się także marki takie jak Mercedes, Mazda, Volkswagen, Jaguar, Land Rover, Jeep, Peugeot, Opel, Subaru oraz Toyota.

„Wprowadzenie do oferty haków holowniczych do pojazdów elektrycznych takich jak Audi E-Tron jest ważnym krokiem w zakresie kompleksowego pokrycia rynku przez produkty Steinhof. Cieszymy się z opracowania tych rozwiązań, które odpowiadają potrzebom elektromobilności i planujemy już kolejne referencje. Aktualny cennik na 2021 rok znajduje się na stronie: https://steinhof.pl/oferta/haki-holownicze. Wszystkie haki holownicze dostępne są w szerokiej sieci dystrybucji marki Steinhof” – mówi Anna Michałków, z działu marketingu firmy Steinhof.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.