STR8 rozpoczyna współpracę z drużyną Dziki Warszawa

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Marka STR8 należąca do greckiego koncernu Sarantis rozpoczęła właśnie współpracę z debiutującym w rozgrywkach Suzuki 1 Liga klubem Dziki Warszawa. Umowa została podpisana na cały sezon 2020/2021.
Współpraca obejmuje działania eventowe i digitalowe. W ramach działań eventowych, marka STR8 stała się patronem pokazu wsadów, który odbył się w sobotę, 26 września podczas inauguracji sezonu Suzuki 1 Liga w stołecznej Hali Koło. Gwiazdą pokazu był wicemistrz świata, Piotr „Grabo” Grabowski.
- STR8 to znana i ceniona na rynku marka, której twarzą jest najlepszy koszykarz NBA tego sezonu – Giannis Antetokounmpo. Jej motto - „Go for Great” - idealnie pasuje do naszej walecznej drużyny, która w tym roku, debiutując w Suzuki 1 Liga, ma zamiar grać o najwyższe cele – mówi Michał Szolc, prezes drużyny Dziki Warszawa.
Działania digitalowe obejmują patronat marki STR8 nad wyborami najlepszego zawodnika Dzików Warszawa podczas wszystkich trzydziestu spotkań rozpoczętego właśnie sezonu. Aktywności zostaną przeprowadzone w mediach społecznościowych klubu.
(fot. Maciej Biały)

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.