STR8 rozpoczyna współpracę z drużyną Dziki Warszawa

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Marka STR8 należąca do greckiego koncernu Sarantis rozpoczęła właśnie współpracę z debiutującym w rozgrywkach Suzuki 1 Liga klubem Dziki Warszawa. Umowa została podpisana na cały sezon 2020/2021.
Współpraca obejmuje działania eventowe i digitalowe. W ramach działań eventowych, marka STR8 stała się patronem pokazu wsadów, który odbył się w sobotę, 26 września podczas inauguracji sezonu Suzuki 1 Liga w stołecznej Hali Koło. Gwiazdą pokazu był wicemistrz świata, Piotr „Grabo” Grabowski.
- STR8 to znana i ceniona na rynku marka, której twarzą jest najlepszy koszykarz NBA tego sezonu – Giannis Antetokounmpo. Jej motto - „Go for Great” - idealnie pasuje do naszej walecznej drużyny, która w tym roku, debiutując w Suzuki 1 Liga, ma zamiar grać o najwyższe cele – mówi Michał Szolc, prezes drużyny Dziki Warszawa.
Działania digitalowe obejmują patronat marki STR8 nad wyborami najlepszego zawodnika Dzików Warszawa podczas wszystkich trzydziestu spotkań rozpoczętego właśnie sezonu. Aktywności zostaną przeprowadzone w mediach społecznościowych klubu.
(fot. Maciej Biały)

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.