Komunikaty PR

Stripe wprowadza funkcję Adaptive Pricing

2024-08-07  |  11:30

Stripe wprowadza funkcję Adaptive Pricing      

 

  • Ceny są automatycznie przeliczane na walutę klienta, co prowadzi do wyższych współczynników konwersji
  • Eliminuje potrzebę ręcznego ustalania cen w wielu walutach i nadążania za ich zmieniającymi się kursami
  • Umożliwia korzystanie z metod płatności, które są dostępne tylko wtedy, gdy ceny są prezentowane w lokalnych walutach, dzięki czemu kupujący mogą płacić w dowolny sposób, a firmy mogą łatwiej próbować wejść na nowe rynki

 

Firma Stripe, oferująca cyfrową infrastrukturę finansową dla biznesu, wprowadziła funkcję Adaptive Pricing, dzięki której użytkownicy mogą prezentować ceny swoim klientom w preferowanej przez nich walucie lokalnej. Użytkownicy Stripe na całym świecie mogą uruchomić Adaptive Pricing jednym kliknięciem w swoim panelu. Stripe wspiera z rozwiązaniem Adaptive Pricing firmy z ponad 50 krajów, umożliwiając im zaoferowanie lokalnych walut dla klientów z ponad 150 krajów z całego świata.

 

"Zaskakujące jest, jak łatwo można wprowadzić potrzebne w płatnościach rozwiązania. Kupujący online nabywają więcej towarów za granicą. Zauważyliśmy, że firmy korzystające z Adaptive Pricing notują wzrost przychodów ze sprzedaży zagranicznej o średnio 17,8%”. powiedział Abhinav Tiwari, kierownik ds. produktu w Stripe.

 

Z obserwacji Stripe wynika, że 90% klientów wybiera płatność w rodzimej walucie, jeśli mają taką możliwość. Częściowo dlatego, że klienci mogą wtedy skorzystać z lokalnych metod płatności, które wymagają podania lokalnej waluty. Adaptive Pricing automatycznie umożliwia realizację transakcji poprzez Alipay, Bancontact, EPS, iDEAL, P24, SEPA Direct Debit, WeChat Pay i inne metody płatności.

 

Szczegóły są dostępne tutaj: https://docs.stripe.com/payments/checkout/adaptive-pricing 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein Biuro prasowe
2025-03-11 | 06:00

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Anna Górecka-Kuczmowska, z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowej, dołączyła do zespołu Thompson&Stein jako Head of Finance and Accounting CEE. Na nowym
Finanse Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?
2025-03-03 | 10:25

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Dlaczego niektórzy inwestorzy wybierają handel z tzw. siatką zleceń? Ponieważ grid trading jest zautomatyzowany, co pozwala w pewnym stopniu ułatwić codzienny handel.
Finanse Po ludzku o PIT-8C
2025-03-03 | 09:00

Po ludzku o PIT-8C

Po ludzku o PIT-8C 1 stycznia 2024 roku weszły w życie nowe przepisy, w związku z którymi uczestnik funduszu inwestycyjnego jest zobowiązany do samodzielnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.