Stuart łączy siły z Choice QR
Choice QR to działająca w 20 krajach, kompleksowa platforma SaaS (ang. Software as a Service) dla restauratorów, którzy pragną unowocześnić swoją działalność i wznieść ją na wyższy poziom. Dzięki aplikacji możliwa jest np. opcja bezkontaktowej obsługi w lokalu, podczas której zamówienie i płatność mogą być zrealizowane za pomocą urządzenia mobilnego po zeskanowaniu QR kodu. Na taką potrzebę zwróciło uwagę aż 45 proc. Polaków badanych w Adyen Retail Report’22, którzy potwierdzili, że nie chcą kontaktować się z kelnerem podczas wizyty w restauracji. Choice QR wspiera restauratorów jednak nie tylko w ofercie stacjonarnej, ale i w dowozach.
Przy pomocy przesłanych wcześniej zdjęć menu, aplikacja w 48 godzin tworzy kompleksową stronę, na której konsumenci mogą składać zamówienia z dostawą do domu. Co więcej, dzięki nawiązaniu tytułowej współpracy, narzędzie Choice QR jest od teraz kompatybilne z usługami Stuart, w tym opcją Dashboard, umożliwiającą restauratorom złożenie natychmiastowego zamówienia na szybką dostawę, bez potrzeby integrowania systemów IT. Ponieważ ChoiceQR działa również jako agregator zleceń, zamówienia ze wszystkich marketplace’ów, z którymi współpracuje dana restauracja, lądują w jednym miejscu. Aplikacja eliminuje potrzebę manualnego przepisywania danych, aby kurier wiedział, pod który adres dostarczyć zamówienie.
Usprawniając pracę restauratorów
– Współpraca Stuart z Choice QR to kolejny krok w naszym rozwoju w obszarze cyfrowego podejścia do logistyki miejskiej. Działając w duchu sustainability, skupiamy się na zapewnieniu najlepszych doświadczeń związanych z dostawą. Usprawniamy procesy, skracając średni czas ich realizacji. Liczymy, że dzięki nowej współpracy pomożemy kolejnym restauratorom zbudować lojalność wśród świadomych odbiorców – wyjaśnia Agnieszka Majewska, General Manager w Stuart.
Jak to działa w praktyce? Zamówienia składane z poziomu platformy trafiają do aplikacji biznesowej ChoiceQR lub bezpośrednio do systemu lokalu. Następnie to samo zamówienie przekazywane jest do kuchni, a kucharz może określić czas przygotowania potrawy. Wszystkie dane na bieżąco zapisywane są w statystykach, a aktualne zamówienia znajdują się na wspólnej liście. Na ostatnim etapie można poprosić klienta o opinię na temat procesu obsługi i jej jakości.
- Wspieramy restauratorów w kompleksowym uruchomieniu kanałów online bez prowizji. Współpracujemy już z takimi markami, jak sieć hoteli Holiday Inn, czy sieci restauracji Trattoria Rucola, Soto Sushi oraz Thai Wok - komentuje Tomasz Woźniak, Cofounder ChoiceQR. - Dzięki własnemu kanałowi sprzedaży online, cyfrowemu menu, zastosowaniu inteligentnych rozwiązań związanych z dostawami oraz współpracy z firmami IT-logistics, takimi jak Stuart, platforma pomaga zwiększyć zasięg i liczbę zamówień w restauracjach. To dla restauratorów bardzo ważne, szczególnie w obecnych czas kryzysu.
Dzięki połączeniu sił obu platform cała logistyka szybkich dostaw od Stuart jest usprawniona o kolejne, inteligentne i intuicyjne narzędzie, co sprawia, że proces od złożenia zamówienia po dostawę i płatność jest bardziej scentralizowany i przejrzysty.
O Stuart
Stuart to firma z branży logistyki technologicznej, która od momentu powstania w 2015 r. w Paryżu zrewolucjonizowała dostawy miejskie. Zaangażowany w dostarczanie logistyki dla zrównoważonego świata, Stuart łączy firmy różnej wielkości z wysokiej jakości kurierami, oferując wiodące w branży dostawy oparte na precyzji, szybkości i elastyczności. Jest to możliwe dzięki innowacyjnej technologii logistycznej i wiedzy operacyjnej, co pozwala globalnym detalistom i lokalnym firmom zaspokajać potrzeby swoich klientów w zakresie dostaw na żądanie, tego samego dnia i następnego dnia. Obecnie za pomocą platformy Stuart realizowane są miliony dostaw miesięcznie w 150 miastach we Włoszech, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Polsce. Stuart jest spółką zależną GeoPost. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.stuart.com/pl

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.