Świąteczna reklama OSM Piątnica w blokach charytatywnych stacji telewizyjnych
Boże Narodzenie 2020 ze względu na trwającą pandemię będzie miało wyjątkowy charakter. W tym szczególnym roku OSM Piątnica przyłączyła się do dwóch inicjatyw, które niosą pomoc najbardziej potrzebującym. Świąteczny spot Piątnicy zostanie wyemitowany w 2 specjalnych blokach reklamowych – 12 grudnia o 19:20 na antenie TVN i 24 grudnia o godz. 18:00 w telewizji PULS. W ten sposób marka Piątnica przyłącza się do pomocy potrzebującym w okresie świątecznym.
Projekt #TVNpomagajmysobie odpowiada na bieżące problemy branży HoReCa, w tym restauracji, jednocześnie dając szansę najuboższym na ciepły, pełnowartościowy posiłek. W ramach akcji #PulsSeniorom realizowanej przez TV PULS przekazane zostanie wsparcie dla osób starszych i samotnych.
#TVNpomagajmysobie
Inicjatywa TVN łączy pomaganie osobom potrzebującym ze wsparciem restauracji, które w wyniku obostrzeń związanych z pandemią dotknięte zostały dużymi ograniczeniami w prowadzonej działalności. Wpłynęło to na trudną sytuację całej branży HoReCa – wiąże się ze spadkiem dochodów, obniżaniem pensji pracowników, prowadzi do redukcji etatów czy zamykania lokali. Skutki pandemii odczuwane są także przez dostawców związanych z branżą – producentów i dystrybutorów.
„HoReCa jest ważnym segmentem działalności OSM Piątnica, dlatego poprzez udział w projekcie i obecność w specjalnym bloku reklamowym pomagamy realizować cele akcji #TVNpomagajmysobie, wspierając jednocześnie naszych partnerów biznesowych z branży gastronomicznej” – mówi prezes OSM Piątnica Zbigniew Kalinowski.
W ramach inicjatywy #TVNpomagajmysobie restauracje, które zgłosiły się do udziału w akcji i zostaną wybrane, otrzymają zamówienia na przygotowanie w okresie świątecznym ciepłych posiłków dla ubogich. Dostawy będą realizowane w dniach 14 – 24 grudnia. Każda wybrana restauracja będzie przygotowywać 50 posiłków dziennie przez 11 dni oraz po 50 dań świątecznych – na każdy z 2 dni Bożego Narodzenia. Wyboru restauracji dokonują organizacje charytatywne współpracujące z lokalnymi Bankami Żywności w całej Polsce.
#PulsSeniorom
Telewizja PULS wyemituje 24 grudnia o godz. 18:00 Wigilijny Blok Reklamowy Pomocy Seniorom, z którego wpływy zostaną w całości przeznaczone Fundacji TV Puls „Pod Dębem”. Celem fundacji jest działanie na rzecz poprawy jakości życia osób starszych w Polsce. Fundacja działa zarówno na rzecz potrzebujących osób prywatnych, jak i domów pomocy społecznej. W swoich działaniach łączy pomoc materialną z przeciwdziałaniem wykluczania seniorów z życia społecznego i uwrażliwianie młodego pokolenia na potrzeby tej grupy społecznej.
Obecność reklamy Piątnicy w Wigilijnym Bloku Reklamowym Pomocy Seniorom w TV PULS to gest pomocy, by uczynić święta lepszymi dla osób starszych i często samotnych.
Wszystkiego najlepszego w te święta – z Piątnicy, no bo skąd!
W specjalnych blokach reklamowych na antenie TVN i telewizji PULS wyemitowany zostanie świąteczny spot Piątnicy, w którym znana już konsumentom z wcześniejszych kampanii babcia Eugenia przygotowuje najlepszy świąteczny sernik z produktów z Piątnicy. Komunikacja OSM Piątnica doskonale wpisuje się w idee akcji #TVNpomagajmysobie oraz #PulsSeniorom – wspaniały posiłek przygotowany z najwyższej jakości składników to doskonały sposób na okazanie uczuć.
O firmie OSM PIĄTNICA:
OSM Piątnica to polska spółdzielnia mleczarska należąca do ponad 2 tys. rolników, których gospodarstwa położone są na zielonych, czystych ekologicznie terenach Mazowsza, Podlasia i Kurpi. Priorytetem Spółdzielni jest dbałość o najwyższą jakość i naturalność produktów. Bogate tradycje mleczarskie regionu, szacunek do natury i otwartość na innowacje pozwoliły firmie stać się jedną z najnowocześniejszych i najszybciej rozwijających się mleczarni w kraju i na świecie. Najlepszym tego dowodem są liczne nagrody, świadczące o dużym zaufaniu konsumentów oraz uznaniu ekspertów. To m.in. przyznane tytuły Superbrands 2018, Superbrands 2019 oraz wyróżnienie w raporcie „1000 Companies to Inspire Europe” opublikowanym w 2018 roku przez Giełdę Papierów Wartościowych w Londynie.
Oferta Spółdzielni obejmuje szeroki asortyment produktów mleczarskich. OSM Piątnica pozycję jednego z liderów rynku zyskała m.in dzięki wprowadzeniu w 1992 roku do sprzedaży Serka Wiejskiego. Piątnica oferuje także takie kategorie jak: śmietany, serki do smarowania (marki Twój Smak, Twój Smak Puszysty i Milandia), twarożki, ser mascarpone, świeże twarogi w klinku, masło oraz kefir. Uzupełnieniem oferty jest segment produktów deserowych i funkcjonalnych – to m.in. jogurty naturalne, jogurty typu greckiego, jogurty typu islandzkiego - Skyr i Skyr pitny oraz Koktajle z białkiem serwatkowym.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy to pierwszy w Polsce producent, który wprowadził na rynek Mleko Wiejskie świeże w innowacyjnej butelce z uchwytem oraz Bez laktozy – pełen witamin i wartości odżywczych świeży bezlaktozowy produkt mleczny. Spółdzielnia dynamicznie rozwija także linię produktów BIO – dostępne są w niej: Twaróg Półtłusty, Śmietana 18%, Serek Wiejski i Jogurt Naturalny. Wszystkie powstają z mleka ekologicznego, pochodzącego z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych, prowadzących tradycyjną pastwiskową hodowlę krów.
Spółdzielnia jako pierwsza w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca. Stosowane przez Piątnicę normy są dwukrotnie wyższe niż wymagania unijne. W 2016 r. wszyscy dostawcy mleka rozpoczęli żywienie krów paszami bez składników modyfikowanych genetycznie (GMO). Za wysokiej jakości surowiec Spółdzielnia już od 20 lat płaci rolnikom najwyższą cenę w Polsce. W 2019 r. OSM Piątnica dodatkowo wprowadziła najwyższą klasę skupowanego mleka - premium, która pięciokrotnie przewyższa wymagania unijne. OSM Piątnica corocznie zwiększa nakłady na inwestycje - obecnie są one najwyższe w stosunku do obrotów w całej branży.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.