Szybka dostawa i bogaty asortyment - Wolt Market rośnie w siłę
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Wolt, firma technologiczna, specjalizująca się w dostawach dań restauracyjnych oraz zakupów, prężnie rozwija swoją ofertę dark store. Mowa o Wolt Market – centrum dystrybucyjnym, z którego można zamówić zakupy do domu, bezpośrednio z poziomu aplikacji Wolt. Tym, co cechuje Wolt Market, jest asortyment, liczący ponad 1600 pozycji oraz szybki czas dostawy. Obecnie z usługi mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy – okolic Śródmieścia, a od niedawna także Mokotowa.
Dark store od Wolt operuje w godzinach 8:00-22:00 od poniedziałku do soboty, a w niedziele – od 10:00 do 22:00. Klienci, mogą korzystać z bogatego asortymentu sklepu wyłącznie online, składając zamówienie bezpośrednio z poziomu aplikacji Wolt. W ofercie znajdują się wszystkie najpotrzebniejsze produkty spożywcze – od świeżego nabiału, pieczywa, owoców, warzyw czy mięs, po produkty suche, przyprawy, sosy i słodycze.
„Wolt Market to nasza odpowiedź na dynamicznie rozwijający się rynek szybkich dostaw zakupów. To, co wyróżnia nas, na tle innych graczy, to wprowadzenie do oferty produktów lokalnych: w Warszawie współpracujemy z miejscową, rzemieślniczą piekarnią, dostarczającą nam najwyższej jakości, świeże pieczywo. Ponadto, staramy się dostosowywać nasz asortyment do aktualnych trendów i oczekiwań klientów. Jeżeli klient widzi, że w naszej ofercie brakuje jego ulubionego produktu, może w prosty sposób powiadomić nas o tym na czacie lub w komentarzu do oceny zamówienia” – mówi Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska.
Wolt Market posiada dwie lokalizacje w Warszawie – na Śródmieściu oraz Mokotowie. W najbliższym czasie Wolt planuje otworzyć więcej placówek w stolicy, a także w innych miejscach na mapie Polski.
„Formuła dark store to prężnie rozwijająca się koncepcja zakupowa w Polsce. Konsumenci cenią sobie ją najbardziej za możliwość robienia zakupów spożywczych każdego dnia, także w niedziele, oraz szybką dostawę, co pozwala na oszczędność czasu. Rozwijając naszą propozycję, naszym największym priorytetem był silny nacisk na doświadczenie klienta – od momentu złożenia zamówienia, aż do jego odbioru. Dlatego też oferujemy klientom bezpośredni kontakt z naszym centrum obsługi, przejrzystą aplikację czy możliwość składania zamówień grupowych” – mówi Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska. „Nasza propozycja zagościła na stałe na mapie Warszawy. Jednakże chcemy pójść o krok dalej i dać klientom możliwość skorzystania z naszej usługi nie tylko w większej liczbie warszawskich lokalizacji, ale także w innych zakątkach Polski” – dodaje Polityło.
Pilotażowy sukces Wolt Market potwierdził, że ten model zakupów gwarantuje szybką realizację zamówienia, przy równoczesnym zachowaniu najwyższych standardów usługi. Rozwiązanie te, na stałe przyjęło się także w innych krajach, między innymi w Finlandii i Grecji.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.