Tchibo otwiera pop-up store w Białymstoku
Już za moment otwarcie nowego pop-up store Tchibo. Od 22 czerwca na klientów odwiedzających Centrum Handlowe Auchan Produkcyjna w Białymstoku czekać będą wyjątkowe rabaty, outletowe ceny i szeroki wybór produktów z oferty Tchibo. Tym samym marka poszerza swoją sieć sklepów pop-up.
Pop-up store to oryginalny koncept, który zakłada powstanie sklepu na pewien, z góry określony, czas - z reguły od kilkunastu dni do kilku miesięcy. Najczęściej tego typu sklepy spotkamy w galeriach handlowych, gdzie marka ma szansę zaprezentować się w nowy, oryginalny sposób. Ma to w założeniu dać klientom galerii handlowych zupełnie nowe doświadczenie zakupowe. W przypadku Tchibo – koncept bazuje na atrakcyjnych cenach, rabatach i dostępności ulubionych produktów – od akcesoriów i ubrań, po ekspresy i kawę.
Sprawdź, co oferuje Tchibo w swoim pop-upie i daj się zaskoczyć!
Nowy pop-up store Tchibo w Białymstoku stawia na szeroki wybór i przebicie dotychczasowych cen wielu produktów. Oferta marki obejmować będzie wygodne i stylowe ubrania, które wyprodukowane zostały z przyjemnych w dotyku, zrównoważonych materiałów, a także bieliznę dzienną i nocną. Co jeszcze znajdziemy w pop-upie? Coś do wnętrza - czyli pościele o oryginalnych wzorach oraz niezbędne akcesoria domowe i stylowe dekoracje. Tchibo nie zapomina także o klientach lubiących aktywność – zaoferuje im ubrania i sprzęt do aktywnego spędzania czasu oraz niezbędnik ogrodnika.
Ponadto marka postawi na bogaty wybór doskonałej kawy oraz niezbędne akcesoria do jej zaparzenia. Ci, którzy nie posiadają jeszcze automatycznych i kapsułkowych ekspresów do kawy, będą mieć okazję, aby nabyć je w wyjątkowych cenach.
Wyjątkowe obniżki cen na dobry start
Dla wszystkich odwiedzających nowy sklep typu pop-up Tchibo przygotowało specjale rabaty. Ceny wszystkich produktów przez pierwszy weekend – czyli od czwartku 22.06 do soboty 24.06 będą obniżone o 20% od cen outletowych. Co więcej, na pierwszych 10 osób, które dokonają zakupów w dniu otwarcia, czeka 10 kart podarunkowych, które będą zarówno doskonałym prezentem dla bliskich, jak i idealną okazją, by sprawić drobną przyjemność samemu sobie. Niższe ceny to jednak nie wszystko. Każdy, kto odwiedzi białostocki pop-up marki w dniach 22-24 czerwca i zrobi w nim zakupy, otrzyma… niespodziankę. Co to takiego? Odpowiedź czeka na miejscu.
Wszystkim zainteresowanym nie pozostaje nic innego, jak spieszyć do białostockiego Centrum Handlowego Auchan Produkcyjna. Tchibo życzy udanych zakupów!

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.