Globema kupuje rozwiązanie NetVersant Designer poszerzając portfolio OSS
Globema, wiodący dostawca specjalizowanych rozwiązań geoprzestrzennych, produktów i usług IT dla branży telekomunikacyjnej, energetycznej i utilities, ogłosiła nabycie NetVersant Designera – rozwiązania od Versant Solutions Group.
Zakup NetVersant Designera rozszerza portfolio produktów i usług Globemy skierowanych do sektora telekomunikacyjnego – obejmujących planowanie i utrzymanie sieci oraz dostarczanie usług – o narzędzia wspierające projektowanie i budowę sieci.
Nowe rozwiązanie pozwoli Globemie zwiększyć kompleksowość oferty i jeszcze lepiej wspierać firmy z branży telekomunikacyjnej.
NetVersant Designer to rozwiązanie wykorzystujące najnowsze osiągnięcia technologiczne. Automatyzuje projektowanie sieci telekomunikacyjnej i telewizji kablowej i dzięki temu usprawnia ten proces.
Z NetVersant Designerem operatorzy mogą łatwo tworzyć i sprawdzać wiele scenariuszy projektowania i modernizacji sieci, aby ostatecznie wybrać najlepszą, zgodną z założeniami technicznymi i zoptymalizowaną kosztowo wersję projektu – w ciągu kilku godzin zamiast tygodni. Rozwiązanie pozwala zaoszczędzić cenny czas i znacznie obniżyć koszty inwestycji na sieci.
Nabycie NetVersant Designera pozostaje w zgodzie z misją Globemy niesienia postępu technologicznego i innowacji oraz dostosowywania swojej oferty do zmieniających się potrzeb globalnej bazy klientów.
Ryszard Rybus, CEO Globemy, wyraził swój entuzjazm w związku z zakupem, stwierdzając:
"Włączenie produktu NetVersant Designer do portfolio podkreśla nasze zaangażowanie w oferowanie najbardziej kompleksowych usług i najbardziej zaawansowanych rozwiązań na rynku, w celu wspierania firm z sektora telekomunikacji w ich rozwoju i drodze do biznesowego sukcesu".
Ian Oliver, prezes Versant Solutions Group stwierdził z kolei:
"Cieszymy się, że NetVersant Designer znalazł swoje nowe miejsce w Globemie. Jesteśmy przekonani, że produkt, który stworzyliśmy w oparciu o wiedzę ekspercką i lata praktycznego doświadczenia projektantów i inżynierów sieci, w celu wspierania operatorów telekomunikacyjnych i telewizji kablowej, będzie dalej świetnie się rozwijał i ewoluował pod kierownictwem Globemy, przynosząc korzyści zarówno obecnym, jak i przyszłym użytkownikom".
Globema planuje inwestować w dalszy rozwój NetVersant Designera, wprowadzając nowe funkcjonalności, odpowiadające na zmieniające się potrzeby sektora telekomunikacyjnego.
Aby dowiedzieć się więcej o NetVersant Designerze odwiedź stronę:
https://bit.ly/NetVersant
O Globemie
Globema jest wiodącym dostawcą innowacyjnych rozwiązań, produktów i usług IT. Kierując swoje usługi przede wszystkim do firm i instytucji z branży telekomunikacyjnej, energetycznej i utilities, specjalizuje się w technologiach OSS i geoprzestrzennych. Obecna na rynku od ponad 25 lat, Globema stała się zaufanym partnerem biznesowym dla ponad 800 firm i instytucji na całym świecie.
Więcej informacji o Globemie i oferowanych przez firmę usługach i rozwiązaniach znajdziesz na:
https://bit.ly/Globema
O Versant Solutions Group
Versant Solutions Group pomaga operatorom sieci telekomunikacyjnych i telewizji kablowej w wydajnym zarzadzaniu procesem budowy i rozbudowy sieci i wspiera firmy oraz ich klientów w osiągnięcia odpowiednio jak najlepszych efektów biznesowych oraz jakości usług. Versant Solutions Group łączy wiedzę branżową z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu narzędzi IT, które pomagają oszczędzić koszty i czas w procesie planowania, projektowania i wdrażania sieci.

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.