The Dust łączy siły z Kalypso Media Group umową wydawniczą na I, the Inquisitor
The Dust, deweloper z Wrocławia, podpisał umowę wydawniczą z Kalypso Media Group na flagowy tytuł I, the Inquisitor. Współpraca z Kalypso pozwoli spółce dostarczyć tytuł zarówno na PC, jak i konsole nowej generacji. Łączna wartość umowy wyniesie 2,425 mln euro, z czego The Dust otrzyma 1,55 mln euro jako bezzwrotny wkład produkcyjny, wypłacany transzami po osiągnięciu kolejnych kamieni milowych. Ponadto wydawca wesprze działania marketingowe i promocyjne tytułu. Premiera gry I, the Inquisitor, opartej na motywach Cyklu Inkwizytorskiego autorstwa Jacka Piekary, planowana jest na drugie półrocze 2023 roku.
Kalypso to jeden z czołowych wydawców na rynku. Odpowiada m.in. za takie serie gier jak Tropico czy Dungeons. Współpraca z wydawcą pozwoli spółce na dostarczenie tytułu zarówno na komputery stacjonarne, jak i konsole PlayStation i Xbox. Gra I, the Inquisitor była rozwijana przez ostatnie 2,5 roku. Studio zebrało zespół wykwalifikowanych deweloperów i weteranów, aby zaprezentować świat fantasy stworzony przez Jacka Piekarę graczom na wszystkich kontynentach. Premiera tytułu zaplanowana jest na drugie półrocze 2023 roku.
- I, the Inquisitor to flagowy tytuł w portfolio The Dust, który starannie dopracowujemy. Kalypso to czołowy wydawca na rynku gier. W swoim portfolio ma m.in. takie serie gier jak Tropico czy Dungeons. Cieszymy się, że dostrzegł potencjał sprzedażowy naszego tytułu i wyda I, the Inquisitor – komentuje Jakub Wolff, CEO The Dust.
Na mocy umowy wydawniczej The Dust otrzyma 1,55 mln euro jako bezzwrotny wkład produkcyjny, wypłacany transzami po osiągnięciu kolejnych kamieni milowych. Wydawca przeznaczy dodatkowo około 600 tys. euro na działania marketingowe i promocyjne oraz około 275 tys. euro na lokalizację i QA.
- Wsparcie Kalypso przy I, the Inquisitor jest bardzo istotne. Wierzymy w sukces naszego flagowego tytułu ze względu na wieloletnie i globalne doświadczenie wydawcy. Obecnie dopracowujemy grę pozostając w stałym kontakcie z graczami i zbierając od nich cenny feedback – dodaje Jakub Wolff.
The Dust niedawno zaprezentował najnowsze materiały gry I, the Inquisitor. Po raz pierwszy w historii gracze mieli okazję wcielić się w postać znanego z książek Mordimera Madderdina, wykwalifikowanego inkwizytora w służbie Świętego Oficjum. Strona Steam oraz witryna tytułu są dostępne online. Twórcy gry stworzyli też dedykowany serwer Discord, na którym gracze będą mogli komunikować się z zespołem deweloperskim The Dust.
O Spółce:
The Dust S.A. jest producentem i wydawcą gier. Spółka poprzez utworzoną w 2020 r. grupę kapitałową intensywnie rozwija produkcję własnych tytułów w ramach linii biznesowych: indie premium, survivali, symulatorów i RTS. Aktualnie The Dust pracuje nad grą Indie Premium osadzoną w świecie „Cyklu Inkwizytorskiego” na motywach twórczości Jacka Piekary I, the Inquisitor.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.