The North Face debiutuje w Galerii Jurajskiej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Galeria Jurajska rozwija swoją ofertę. W największym centrum handlowym w Częstochowie zadebiutował właśnie najnowszy w Polsce salon marki The North Face. Najemca, który po raz pierwszy pojawia się w Częstochowie, zajął lokal o powierzchni 145 m kw.
– Za sprawą otwarcia The North Face wzmacniamy po raz kolejny naszą ofertę modową, ale także uzupełniamy segment sportowy, tworząc nową, atrakcyjną destynację zakupową zarówno dla osób poszukujących odzieży outdoorowej, jak i ceniących sobie modę w nowoczesnym, sportowym wydaniu – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
– Debiut ten idealnie wpisuje się także w naszą strategię rozwoju tenant-mixu. To już kolejna marka w naszym portfolio, którą klienci na lokalnym rynku znajdą wyłącznie w Jurajskiej. Tym samym jeszcze bardziej podkreślamy unikalność naszej oferty, zwłaszcza w segmencie fashion, oraz umacniamy pozycję galerii jako najciekawszego kierunku zakupów w północnej części woj. śląskiego – dodaje.
The North Face to amerykańska marka znana m.in. z odzieży i obuwia outdoorowego oraz wysokiej jakości produktów stworzonych z myślą o aktywnościach na świeżym powietrzu. Marka jest popularna zarówno wśród alpinistów, podróżników, turystów górskich, narciarzy, jak i osób ceniących sobie modę miejską oraz doskonale zaprojektowany sportowy luz.
Tworząc swoje kolekcje, The North Face współpracuje z artystami i projektantami, dzięki czemu ma dziś status jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek outdoorowych na świecie. W nowym salonie brandu w Jurajskiej kupujący znajdą m.in. topowe kurtki NUPTSE, lifestylową odzież i obuwie oraz plecaki, torby i wyposażenie, a także akcesoria, w tym chociażby czapki czy rękawice.
– Pozycja lidera, chłonny rynek konsumencki, a także rozwój Jurajskiej w ostatnich latach sprawiają, że najmem w obiekcie interesują się najwięksi gracze, postrzegający nasze centrum jako atrakcyjną biznesową lokalizację oraz partnera, z którym warto zadebiutować na rynku lokalnym. Otwarcie The North Face jest tego najlepszym przykładem – mówi Anna Borecka i dodaje: – Marka po raz pierwszy pojawia się w północnej części województwa śląskiego. Co więcej, jej debiut to odpowiedź na potrzeby zakupowe naszych klientów, którzy oczekują, że w Jurajskiej dostępne będą najpopularniejsze i najchętniej dziś wybierane w Polsce marki krajowe i zagraniczne.
The North Face otwiera sezon debiutów w Galerii Jurajskiej. Oprócz tej marki niebawem pojawi się tam także salon Rituals Cosmetics. Jednocześnie, pod koniec sierpnia, Sephora po remoncie uruchomiła tu salon w swoim najnowszym koncepcie. Trwają także prace remodelingowe w sklepach New Yorker i Intersport.
– Oferta Galerii Jurajskiej zmienia się i modernizuje jednocześnie. Z jednej strony, w strategii leasingowej stawiamy na obecność nowych marek, które wpisują się w aktualne trendy zakupowe. Z drugiej, zachęcamy najemców do modernizacji. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat taką inwestycję zrealizowało już 14 marek, czego owocem było m.in. wprowadzenie najnowszych konceptów – mówi Anna Borecka.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.