Komunikaty PR

the White Bear Ice Cream – w Białymstoku rusza nowa sieć lodziarni

2021-06-02  |  01:00
Biuro prasowe

Tego lata miśki polarne oprócz kawy serwować będą także pyszne lody! W Białymstoku startuje nowa sieć lodziarni the White Bear Ice Cream. Na mapie miasta już pojawiły się 4 punkty, w których można spróbować rzemieślniczych deserów, wytwarzanych według tradycyjnej receptury.

Lody the White Bear Ice Cream kupimy w kawiarniach White Bear Coffee przy ulicach Sienkiewicza i Żelaznej, a także w lokalach przy Kilińskiego oraz Zachodniej. Jednak w najbliższym czasie warto wypatrywać kolejnych różowo-żółto-zielonych okienek, riksz, a nawet… lodobusa! Oprócz ponadczasowych propozycji, jak śmietanka, truskawka czy pistacja, znajdziemy tam również smaki kawowe, stworzone specjalnie na potrzeby nowej marki. Ale to nie wszystko.

 the White Bear Ice Cream to młodsza siostra kawiarni, dlatego w ofercie nie mogło zabraknąć wyśmienitej kawy, wypalanej w naszej rzemieślniczej palarni. Parzymy ją na różne sposoby – od ekspresów po metody przelewowe i serwujemy na wynos w designerskich, ekologicznych kubeczkach. Do tego zapraszamy na wyjątkowy deser, jakiego nie ma nigdzie indziej w naszym mieście. To gorący pączek z zimnymi lodami w środku, podawany z polewą, bitą śmietaną i owocami. Propozycja idealna dla osób, które zgłodnieją podczas letniego spaceru po Białymstoku – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel marki.

Sieć the White Bear Ice Cream funkcjonuje w ramach franczyzy. Twórcy tego projektu zachęcają więc osoby zainteresowane prowadzeniem własnej lodziarni do spróbowania swoich sił w tym biznesie.

– Miśkowe lodziarnie to świeży, nowoczesny koncept, oparty na personalizowanych produktach. Ciekawy design naszych punktów w połączeniu z wysokiej jakości ofertą pozwala wyróżnić się spośród tłumu lokali i przyciągnąć klientów absolutnie w każdym wieku. Dlatego jeśli marzy Ci się fajny, sezonowy biznes ze stosunkowo niskim wkładem własnym, skontaktuj się z nami! Szukamy uśmiechniętych, pełnych energii przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać się pod naszymi skrzydłami – zachęca Marcin Zalewski.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.