Komunikaty PR

TotalEnergies strategicznym sponsorem Konferencji NexusAuto

2024-10-31  |  23:55
Biuro prasowe

TotalEnergies ponownie zostało głównym sponsorem konferencji NexusAuto. Wydarzenie to corocznie gromadzi właścicieli warsztatów zrzeszonych w sieci NexusAuto, która obecnie liczy ponad 300 punktów serwisowych w całej Polsce.

Blisko 100 z tych warsztatów działa pod marką Nexus TotalEnergies. Współpraca obu firm w zakresie budowy wspólnej sieci warsztatowej rozpoczęła się w 2021 roku i jest rezultatem globalnego partnerstwa, które trwa nieprzerwanie od 2016 roku. TotalEnergies jest jednym z dziesięciu globalnych strategicznych dostawców sieci zakupowej Nexus i jedynym strategicznym dostawcą w kategorii smarów i olejów.

Zarówno TotalEnergies, jak i Nexus, działają na pięciu kontynentach, w ponad 130 krajach. Szeroka dostępność oferty olejowej TotalEnergies była kluczowym czynnikiem nawiązania tej strategicznej współpracy. Ważnymi elementami partnerstwa są również innowacyjność, zrównoważony rozwój produktów oraz ich wpływ na środowisko, które TotalEnergies stawia na pierwszym miejscu. Dodatkowym atutem współpracy jest posiadanie przez TotalEnergies dwóch marek olejowych w swoim portfolio – TotalEnergies i ELF.

Tegoroczna, piąta już edycja konferencji odbyła się 27 września w Żninie, przyciągając rekordową liczbę 380 gości. W ramach panelu edukacyjnego N!ACADEMY odbyła się Akademia Quartz, która cieszyła się dużym zainteresowaniem. Szkolenie prowadzili eksperci techniczni: Andrzej Husiatyński – kierownik działu technicznego TotalEnergies Marketing Polska, oraz Adam Klimek – ambasador TotalEnergies.

Podczas interaktywnego szkolenia omówiono właściwości olejów silnikowych oraz ich wpływ na wydajność pojazdów. Adam Klimek zaprezentował również dydaktyczny model silnika spalinowego, nad którym pracował. Model ten będzie prezentowany w przyszłych edycjach Akademii Quartz jeszcze w tym roku.

Finałem wydarzenia był quiz z nagrodami, w którym mogli wziąć udział wszyscy uczestnicy spotkania.

Cieszymy się, że TotalEnergies ponownie może być strategicznym sponsorem konferencji Nexus. Nasza współpraca trwa od 2021 roku, a wspólna, co-brandingowa sieć Nexus TotalEnergies to obecnie już blisko 100 punktów serwisowych. Liczymy na dalszy jej rozwój.”

Stefan Przeniosło, Dyrektor Marketingu, TotalEnergies Marketing Polska

Zainteresowanie konferencją NexusAuto i TotalEnergies rośnie, co pokazuje, jak ważne są wydarzenia łączące targi z edukacją. Mechanicy, chcąc rozwijać swoje warsztaty, oczekują nowych kontaktów biznesowych, lepszej znajomości produktów oraz możliwości podnoszenia swoich kwalifikacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.