Komunikaty PR

TotalEnergies strategicznym sponsorem Konferencji NexusAuto

2024-10-31  |  23:55
Biuro prasowe

TotalEnergies ponownie zostało głównym sponsorem konferencji NexusAuto. Wydarzenie to corocznie gromadzi właścicieli warsztatów zrzeszonych w sieci NexusAuto, która obecnie liczy ponad 300 punktów serwisowych w całej Polsce.

Blisko 100 z tych warsztatów działa pod marką Nexus TotalEnergies. Współpraca obu firm w zakresie budowy wspólnej sieci warsztatowej rozpoczęła się w 2021 roku i jest rezultatem globalnego partnerstwa, które trwa nieprzerwanie od 2016 roku. TotalEnergies jest jednym z dziesięciu globalnych strategicznych dostawców sieci zakupowej Nexus i jedynym strategicznym dostawcą w kategorii smarów i olejów.

Zarówno TotalEnergies, jak i Nexus, działają na pięciu kontynentach, w ponad 130 krajach. Szeroka dostępność oferty olejowej TotalEnergies była kluczowym czynnikiem nawiązania tej strategicznej współpracy. Ważnymi elementami partnerstwa są również innowacyjność, zrównoważony rozwój produktów oraz ich wpływ na środowisko, które TotalEnergies stawia na pierwszym miejscu. Dodatkowym atutem współpracy jest posiadanie przez TotalEnergies dwóch marek olejowych w swoim portfolio – TotalEnergies i ELF.

Tegoroczna, piąta już edycja konferencji odbyła się 27 września w Żninie, przyciągając rekordową liczbę 380 gości. W ramach panelu edukacyjnego N!ACADEMY odbyła się Akademia Quartz, która cieszyła się dużym zainteresowaniem. Szkolenie prowadzili eksperci techniczni: Andrzej Husiatyński – kierownik działu technicznego TotalEnergies Marketing Polska, oraz Adam Klimek – ambasador TotalEnergies.

Podczas interaktywnego szkolenia omówiono właściwości olejów silnikowych oraz ich wpływ na wydajność pojazdów. Adam Klimek zaprezentował również dydaktyczny model silnika spalinowego, nad którym pracował. Model ten będzie prezentowany w przyszłych edycjach Akademii Quartz jeszcze w tym roku.

Finałem wydarzenia był quiz z nagrodami, w którym mogli wziąć udział wszyscy uczestnicy spotkania.

Cieszymy się, że TotalEnergies ponownie może być strategicznym sponsorem konferencji Nexus. Nasza współpraca trwa od 2021 roku, a wspólna, co-brandingowa sieć Nexus TotalEnergies to obecnie już blisko 100 punktów serwisowych. Liczymy na dalszy jej rozwój.”

Stefan Przeniosło, Dyrektor Marketingu, TotalEnergies Marketing Polska

Zainteresowanie konferencją NexusAuto i TotalEnergies rośnie, co pokazuje, jak ważne są wydarzenia łączące targi z edukacją. Mechanicy, chcąc rozwijać swoje warsztaty, oczekują nowych kontaktów biznesowych, lepszej znajomości produktów oraz możliwości podnoszenia swoich kwalifikacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.